Gå til innhold

Lønn hos Sport outlet (butikksjef og andre)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gode spørsmål. Jeg har heller ingenting å bidra med slik som resten i tråden 😂 Vet ikke svaret bare kommer for å kritisere 😂 Men ønsker deg lykke til. 

Anonymkode: 20adb...2f4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så idiotisk å svare at du er ukvalifisert og usympatisk uten å vite en dritt om personen de skriver til/om. Eneste jeg har av «kritikk» til deg ts er at du burde gi en lang faen i sånne dumme folk! 

Anonymkode: e900d...bf8

• Liker 2
Skrevet

Med den utdanningen og erfaringen du har så tenker jeg du har gode nok spørsmål til arbeidsgiver om forhold på arbeidsplassen. Ta det med deg inn i intervjuet så blir du nok klokere.

Skrevet (endret)

Jeg jobber i det statlige og der kan man jo søke om innsyn i lønna, og det kan man ikke i det private, men du jo kan jo spørre direkte? 

Det er et veldig relevant spørsmål, og hvis de ikke svarer ærlig og du finner det ut etterpå, må jo det være grunnlag for lønnsforhøyelse om ikke annet. 

Lønn er viktig, og jeg ville vært åpen om at det er et viktig vilkår for meg. 

Endret av blvck
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 8.56):

Haha! Tenk å dele så mye på et åpent forum på nett før et intervju, og i tillegg fremstå så usympatisk! Håper virkelig at denne tråden blir tatt opp i intervjuet! 

Anonymkode: 26488...d63

Hva er det usympatiske i det TS skriver?? Snakk om gulpekommentarer! 

Anonymkode: 41fc4...e9e

• Nyttig 2
Skrevet

Min erfaring som butikksjef er dårlig lønn og forventning om å stå i kassen 100% mens du forsøker å få flettet inn alle administrative oppgaver mellom kundehåndteringen. 

Vet ikke om dette er normalen, men dette er noe annet en hva jeg så for meg. 

Anonymkode: 5c854...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...