AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:23 #1 Skrevet torsdag kl. 14:23 Jeg skal på jobbintervju til butikksjefstilling i Sport Outlet og vil gjerne høre om lønn og erfaring dere har. Jeg har en bra jobb i dag og bytter ikke hvis kjeden detaljstyrer hvordan jeg fordeler mine egne timer som butikksjef og hvis de ikke lønner ansatte skikkelig. Jeg er selvsagt ikke interessert i å gå ned i lønn og ikke å være sjef for ansatte som ikke får ok lønn. Anonymkode: eedca...2a2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:15 #2 Skrevet torsdag kl. 15:15 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg skal på jobbintervju til butikksjefstilling i Sport Outlet og vil gjerne høre om lønn og erfaring dere har. Jeg har en bra jobb i dag og bytter ikke hvis kjeden detaljstyrer hvordan jeg fordeler mine egne timer som butikksjef og hvis de ikke lønner ansatte skikkelig. Jeg er selvsagt ikke interessert i å gå ned i lønn og ikke å være sjef for ansatte som ikke får ok lønn. Anonymkode: eedca...2a2 Du er åpenbart ikke kvalifisert. Har man livets harde skole, begynner man på bunnen og jobber seg oppover. Man begynner ikke på toppen. Og hele innlegget ditt viser at du har null kunnskaper om handel, det å være leder, tariff og bedriften du søker jobb i. Anonymkode: 55690...e7c 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:22 #3 Skrevet torsdag kl. 15:22 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er åpenbart ikke kvalifisert. Har man livets harde skole, begynner man på bunnen og jobber seg oppover. Man begynner ikke på toppen. Og hele innlegget ditt viser at du har null kunnskaper om handel, det å være leder, tariff og bedriften du søker jobb i. Anonymkode: 55690...e7c Du tar helt feil, jeg har både fagbrev og bachelor i økonomi og administrasjon og tjue års erfaring fra å være butikkleder og daglig leder, så jeg tror det skal godt gjøres å finne noen med mer erfaring fra nettopp å være leder i varehandel. Og det er derfor jeg ikke går til dårligere kår enn jeg har. Men jeg kjenner ikke Sport outlet. Hadde du noe å bidra med ut over å drite deg ut? Anonymkode: eedca...2a2 12
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:29 #4 Skrevet torsdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er åpenbart ikke kvalifisert. Har man livets harde skole, begynner man på bunnen og jobber seg oppover. Man begynner ikke på toppen. Og hele innlegget ditt viser at du har null kunnskaper om handel, det å være leder, tariff og bedriften du søker jobb i. Anonymkode: 55690...e7c Dette innlegget blir mer morsomt jo flere ganger jeg leser det. 😂 Helt uten å vite om min utdannelse, erfaring osv har du stemplet meg som ikke kvalifisert. 🤣 Åpenbart så er jeg kvalifisert nok til å få et intervju. Anonymkode: eedca...2a2 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:31 #5 Skrevet torsdag kl. 16:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er åpenbart ikke kvalifisert. Har man livets harde skole, begynner man på bunnen og jobber seg oppover. Man begynner ikke på toppen. Og hele innlegget ditt viser at du har null kunnskaper om handel, det å være leder, tariff og bedriften du søker jobb i. Anonymkode: 55690...e7c Og en liten ting til; hadde du selv hatt et lite snev av innsikt, ville du visste at slett ikke alle arbeidsgivere lønner etter tariff. Å være mellomleder et sted der mine ansatte under meg får dårligere lønn enn tariff er helt uaktuelt. Anonymkode: eedca...2a2 6
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:20 #6 Skrevet fredag kl. 07:20 Ts, du virker ekstremt usympatisk og mindre begavet. Håper du får jobben, sport outlet er drittbutikker. Anonymkode: 26488...d63 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:29 #7 Skrevet fredag kl. 07:29 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts, du virker ekstremt usympatisk og mindre begavet. Håper du får jobben, sport outlet er drittbutikker. Anonymkode: 26488...d63 Skikkelig usympatisk å ønske at ansatte tjener ok? Anonymkode: eedca...2a2 5
Taffel Skrevet fredag kl. 07:32 #8 Skrevet fredag kl. 07:32 Får håpe for din del at intervjuer ikke er på kg, da... lykke til!:)
Soft mann Skrevet fredag kl. 07:40 #9 Skrevet fredag kl. 07:40 Med slik bakgrunn og kompetanse, så kan du vel velge å vrake i jobber som gir million lønn. men å være litt ydmyk vil alltid lønne seg😉 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:41 #10 Skrevet fredag kl. 07:41 Hva feiler det dere som stempler vedkommende som "ikke kvalifisert" og "usympatisk". Hva vet dere om det? Nå kan jeg ikke si noe om det TS spør om, men leser det slik at vedkommende er veldig sympatisk, som tenker på sine medarbeideres beste. Tanken som slo meg var: "Tenk om alle ledere/sjefer hadde vært sånn". Lykke til på intervju 🍀 Anonymkode: 3f9da...2f0 7 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:44 #11 Skrevet fredag kl. 07:44 Taffel skrev (11 minutter siden): Får håpe for din del at intervjuer ikke er på kg, da... lykke til!:) Spiller ingen rolle, jeg kommer selvfølgelig til å ta opp dette på intervjuet. Anonymkode: eedca...2a2
exictence Skrevet fredag kl. 07:46 #12 Skrevet fredag kl. 07:46 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg skal på jobbintervju til butikksjefstilling i Sport Outlet og vil gjerne høre om lønn og erfaring dere har. Jeg har en bra jobb i dag og bytter ikke hvis kjeden detaljstyrer hvordan jeg fordeler mine egne timer som butikksjef og hvis de ikke lønner ansatte skikkelig. Jeg er selvsagt ikke interessert i å gå ned i lønn og ikke å være sjef for ansatte som ikke får ok lønn. Anonymkode: eedca...2a2 Veldig bra at du er opptatt av det 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:48 #13 Skrevet fredag kl. 07:48 Soft mann skrev (4 minutter siden): Med slik bakgrunn og kompetanse, så kan du vel velge å vrake i jobber som gir million lønn. men å være litt ydmyk vil alltid lønne seg😉 Det føler jeg faktisk ikke stemmer, det er alltid ekstremt mange søkere til slike jobber. Og en del kjeder satser gjerne på yngre, som verken stiller så mye krav, krever lavere lønn og som er lettere å forme. Anonymkode: eedca...2a2 3
Soft mann Skrevet fredag kl. 07:50 #14 Skrevet fredag kl. 07:50 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det føler jeg faktisk ikke stemmer, det er alltid ekstremt mange søkere til slike jobber. Og en del kjeder satser gjerne på yngre, som verken stiller så mye krav, krever lavere lønn og som er lettere å forme. Anonymkode: eedca...2a2 Du er vel i 40-50 åra. Er aldersdiskriminering blitt et problem i de yrkene og?
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:55 #15 Skrevet fredag kl. 07:55 Soft mann skrev (1 minutt siden): Du er vel i 40-50 åra. Er aldersdiskriminering blitt et problem i de yrkene og? Gjelder neppe alle steder, men ser du f eks hvem som blir butikksjefer/kjøpmenn i nye matbutikker/der det ansettes nye ledere rundt omkring, ser man at de fleste ikke har passert 30. Anonymkode: eedca...2a2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:56 #16 Skrevet fredag kl. 07:56 Haha! Tenk å dele så mye på et åpent forum på nett før et intervju, og i tillegg fremstå så usympatisk! Håper virkelig at denne tråden blir tatt opp i intervjuet! Anonymkode: 26488...d63 2
Soft mann Skrevet fredag kl. 08:00 #17 Skrevet fredag kl. 08:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjelder neppe alle steder, men ser du f eks hvem som blir butikksjefer/kjøpmenn i nye matbutikker/der det ansettes nye ledere rundt omkring, ser man at de fleste ikke har passert 30. Anonymkode: eedca...2a2 Ja kanskje de stemmer i mer slike billigklær butikker. Men her er det ikkke sånn. Rema ansetter godt vaksen butikksjefer. Butikker som har dyre merkeklær ansetter og de som er 40++. Men er nok forskjell på praksis her og sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:02 #18 Skrevet fredag kl. 08:02 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva feiler det dere som stempler vedkommende som "ikke kvalifisert" og "usympatisk". Hva vet dere om det? Nå kan jeg ikke si noe om det TS spør om, men leser det slik at vedkommende er veldig sympatisk, som tenker på sine medarbeideres beste. Tanken som slo meg var: "Tenk om alle ledere/sjefer hadde vært sånn". Lykke til på intervju 🍀 Anonymkode: 3f9da...2f0 Ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor folk her stempler ts som usympatisk. Hun tenker jo på ansattes beste. Jeg ville heller ikke vært leder i en bedrift som ikke behandlet ansatte godt nok, så jeg skjønner jo at ts spør om dette. Om noe var jo vedkommende som svarte ts først usympatisk… Anonymkode: 50f16...59e 7
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:08 #19 Skrevet fredag kl. 08:08 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Haha! Tenk å dele så mye på et åpent forum på nett før et intervju, og i tillegg fremstå så usympatisk! Håper virkelig at denne tråden blir tatt opp i intervjuet! Anonymkode: 26488...d63 Er du bitter for et eller annet? Anonymkode: eedca...2a2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:32 #20 Skrevet fredag kl. 08:32 Ts, det er uheldig å la seg trigge av kommentarer på sosiale medier. Anonymkode: a50cd...ba3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå