AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #1 Skrevet 3. desember 2025 Jeg får ikke helt hverdagen til å gå opp med treningssenter, og trener heller hjemme med manualer og benk. Men jeg ser for meg at mange av de øvelsene som kan gjøres slik kanskje er litt begrenset og ikke alltid gir best utbytte. Men jeg har jo ikke plass til alt det inventaret som de har på en ordentlig gym. Men kan avse en krok på f.eks. gjesterom. Målet er ikke å bli stor og sterk, men heller det å holde meg i form, holde fettprosent nede, forbrenning og blodsukker på gode nivåer osv. Jeg ser best ut når jeg er litt smal og slank. Jeg kombinerer det også med ting som turer og jogging. Men jeg lurer da på om disse forskjellige multigym-apparatene er gode, og gir god variasjon og muligheter til å trene alle muskelgrupper. Jeg kan fint investere 10-35000kr for det riktige apparatet, men håper på å finne noe i den nedre delen av det budsjettet. Det er i hovedsak plassen som er begrenset, samt at det ikke må støye for mye til naboer (tenker den må plasseres på gummifliser) Noen som har erfaring med disse og er fornøyd med sine? Anonymkode: 4d319...91c
AdonisFFM Skrevet 3. desember 2025 #2 Skrevet 3. desember 2025 Jeg hadde en Bowflex i USA. Fordi det var et lengre opphold et annet sted var den veldig hjelpsom til AKKURAT det du sier. Gikk ikke opp i vekt, men holdt styrken. Jeg tror de er best for overkroppen. Uansett, jeg mener en squat rack er viktig å ha. Barbell Squat er en øvelse jeg iallfall anser som superbillig. Både for knebøy og Markløft. Det samme er en pullup-bar, men det kan du jo henge opp ved en dør.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #3 Skrevet 3. desember 2025 Det finnes så mange «multigym» at jeg ikke helt er sikker på hvor stort du har plass til eller nøyaktig typen du tenker på men jeg valgte å gå for en squat rack, 150kg totalt i plater, benk med justerbar rygg, justerbare manualer og en ez-bar heller enn kombinasjonsgreier, jeg opplever det som smidig og mer tilpassbart enn alle andre variasjoner av apparater jeg så på. Jeg har også 2 kettlebells som jeg fint kan ta fullkroppsøkter med når tiden ikke strekker til. Jeg har alt stående på et lite soverom i 2.etasje i en blokk. Etasjeskillerne er i betong og jeg har lagt gummimatter på gulvet. I følge naboen under har hun aldri lagt merke til noen plagsomme lyder, jeg er uansett alltid forsiktig med å droppe vekter og å gjøre veldig bråkete ting på kvelden. Anonymkode: 6c492...a30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå