Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men vi skjønner innerst inne at du helst vil straffe mannen her. Og det er helt greit altså, skjønner det. Men motivasjonen er at du helst har lyst til å straffe han... Ikke sant? 

Anonymkode: 884de...32e

Hun visste jo ikke at han hadde kone. Hun trodde at han var utro mot henne, men fant da ut at han hadde kone og barn... og var utro med enda ei til.

Endret av katties
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen som tror på deg.

Du fikk det ikke som du ville og nå skal du ødelegge.

Anonymkode: 77486...f20

Det er det jeg tror også.

• Liker 2
Skrevet

Nei, gi han en uke på å fortelle selv!

Anonymkode: 20dbc...b7d

Skrevet

Interessant å se dere kvinner slut shame kvinner, så til de grader…. Helt utrolig hvordan dere har klart fraskrive deres ansvar og eget bidrag til slut shaming av hverandre og gi skylden til toxic maskulinitet 🤯

Anonymkode: c0375...231

• Liker 2
Skrevet
katties skrev (5 timer siden):

Hun visste jo ikke at han hadde kone. Hun trodde at han var utro mot henne, men fsnt da at han hadde kone og barn... og var utro med enda ei til.

Selvsagt visste hun det.

Anonymkode: c0919...6ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Selvsagt visste hun det.

Anonymkode: c0919...6ab

Det skal du ikke si for sikkert.

Anonymkode: 20dbc...b7d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ødelegge hva? Han knuller flere damer bak hennes rygg. Det er ikke jeg som ødelegger en familie. 

ts

Anonymkode: 68eff...15c

Jo du er en av dem som er med på å ødelegge en familie, enten du vil innrømme det eller ei !

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fortell henne hvem hun er sammen med. Alle vil jo vite! Fortell! Det er det eneste rette. Om hun vil bli eller gå får være hennes valg, men hun må få vite hvem han egentlig er. 

En sånn mann trenger du ikke å beskytte. Han fortjener at hun går. 

Anonymkode: 87e3d...0f2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er dette noe som har skjedd en gang?

Jeg hadde latt det ligge.

Anonymkode: 3baab...892

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg droppet han. Jeg har bare lyst til å gjøre opp for meg. Ville ikke du visst det? 

Jeg ville ikke visst det. Ikke ta for gitt at alle tenker som deg.

Anonymkode: 26422...ad6

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge holdt dere på? Og hva er det som gjør at du føler anger nå men ikke mens det stod på?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fortell henne hvem hun er sammen med. Alle vil jo vite! Fortell! Det er det eneste rette. Om hun vil bli eller gå får være hennes valg, men hun må få vite hvem han egentlig er. 

En sånn mann trenger du ikke å beskytte. Han fortjener at hun går. 

Alle vil ikke vite, og alle vil ikke at andre skal ta avgjørelser for dem.

Jeg vil gjerne vite om det er et langvarig forhold, men hvis det er kortvarig og typ noe som har skjedd på fest vil jeg ikke vite. 

Skrevet

Kan ikke skjønne at noen ikke vil vite. Du vil bedras? Helt uforståelig for meg. Forstår at noen velger å bli på tross av utroskap, men å ikke vil vite?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hadde du trodd på meg? 

ts

Jeg tenker at om hun ikke tror deg, så vil det likevel ligge i bakhodet hennes sånn at hun kanskje får det med seg neste gang. Ikke faller for samme unnskyldninger igjen f eks.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du opplevd dette selv? Jeg har. Og jeg ønsket ikke å se bevisene. Dessverre ga elskerinna langt faen i det, og sendte meg på meldinger, mail og utskrift i postkassen min. 

Anonymkode: 40f2c...ade

Hva skjedde videre? 

Skrevet
Luringa skrev (16 minutter siden):

Hva skjedde videre? 

Anmeldese og besøksforbud. 

Anonymkode: 40f2c...ade

• Liker 3
Skrevet

Siden du ikke visste at han var gift, hadde jeg begynt med det. Fortell slik du legger det fram her, at du oppdager at han lå med flere enn deg, og at det ikke en gang var kona du ble klar over først. 

Anonymkode: dc6bc...de7

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle vil ikke vite, og alle vil ikke at andre skal ta avgjørelser for dem.

Jeg vil gjerne vite om det er et langvarig forhold, men hvis det er kortvarig og typ noe som har skjedd på fest vil jeg ikke vite. 

Her er det nettopp snakk om et forhold. Til og med et forhold der kjæresten ikke var klar over at han var gift.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg hadde ønsket å få vite det hvis min mann var utro, men ikke fra elskerinnen. Jeg ville helst fått vite det fra min mann selv. Dernest fra noen som jeg stolte på og som jeg visste ønsket meg vel.

Anonymkode: 55ccf...928

Det vil vel alle? 

Men mannen sier det selvfølgelig ikke selv, når han ikke en gang fortalte ts at han var gift, og ikke venner fordi han holder damene sine unna folk som kjenner kona og omvendt. Det er settinga her. Sannsynligvis puler han alle damene uten kondom, siden han later som han er i et monogamt forhold med dem, så det er en innebygd seksuell smittefare langs hele "kjeden" i tillegg til de emosjonelle omkostningene. 

• Nyttig 1
Skrevet

TS har hevntanker, noe som har null, niks og ingenting med å være ordentlig og hederlig. Ts gikk på en smell, og ønsker å straffe denne mannen. Har ikke noe med å ønske kona noe bra, hun har jo nettopp ligget med mannen, så det faller på sin egen urimelighet. 

Anonymkode: 482bd...75c

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...