tirben Skrevet 8 timer siden #181 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 19.58): Han ble ikke fornøyd og vurderer nå å heller feire med sin egen familie… ts Anonymkode: 069ce...081 Det er jo den beste løsningen! Du får treffe familie og venner, og han kan være med dem han kan ha det hyggelig med.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #182 Skrevet 7 timer siden tirben skrev (59 minutter siden): Det er jo den beste løsningen! Du får treffe familie og venner, og han kan være med dem han kan ha det hyggelig med. Joda, bare at jeg sannsynligvis blir singel i tillegg… ts Anonymkode: 069ce...081 2
Kålrota Skrevet 7 timer siden #183 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Joda, bare at jeg sannsynligvis blir singel i tillegg… ts Anonymkode: 069ce...081 Det har du vel lagt litt opp til selv også? 6 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #184 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Joda, bare at jeg sannsynligvis blir singel i tillegg… ts Anonymkode: 069ce...081 Hvis han gjør det slutt med deg fordi du vil på julebord med venner så er han ikke din mann. Bare la han gå. Jeg vet det er tøft nå. Men jeg tror det er best for deg i lengden. ❣️ Anonymkode: cc9fb...58a 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #185 Skrevet 6 timer siden Kålrota skrev (1 time siden): Det har du vel lagt litt opp til selv også? Bare fordi jeg vil kunne treffe vennene mine i jula, som jeg ikke har sett på lang tid og ikke kommer til å få se på lang tid igjen?… ts Anonymkode: 069ce...081
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #186 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare fordi jeg vil kunne treffe vennene mine i jula, som jeg ikke har sett på lang tid og ikke kommer til å få se på lang tid igjen?… ts Anonymkode: 069ce...081 På måten du har gjort tlng på før og i tillegg skylder på andre Anonymkode: 3da2b...044 9
Rosa Sitron Skrevet 5 timer siden #187 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare fordi jeg vil kunne treffe vennene mine i jula, som jeg ikke har sett på lang tid og ikke kommer til å få se på lang tid igjen?… ts Anonymkode: 069ce...081 Det er vel at du ser på det sånn som er problemet. 5
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #188 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Man blir ikke traumatisert av at noen er utro i fylla. Herregud, slutt å misbruk det ordet! Anonymkode: 19c84...a29 Tror egentlig det er noe ts bare kom på, da hun fikk motgang i svarene. For om det var utroskap han var bekymret for, så ville han jo ikke hatt problemer med å være med ts på fest. Anonymkode: c6229...69a 2 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #189 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Tror egentlig det er noe ts bare kom på, da hun fikk motgang i svarene. For om det var utroskap han var bekymret for, så ville han jo ikke hatt problemer med å være med ts på fest. Anonymkode: c6229...69a Kanskje han ikke ønsker at ts skal ha venner? Ts, får du være med venner edru? Anonymkode: cc9fb...58a 1
Kålrota Skrevet 3 timer siden #190 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare fordi jeg vil kunne treffe vennene mine i jula, som jeg ikke har sett på lang tid og ikke kommer til å få se på lang tid igjen?… ts Anonymkode: 069ce...081 Nei, fordi du ikke tenker på hvilken situasjon han da havner i. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #191 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje han ikke ønsker at ts skal ha venner? Ts, får du være med venner edru? Anonymkode: cc9fb...58a Han sier «finn på så mye du vil med de uten å drikke», men de vil jo så å si alltid drikke om man skal samles, så da får jeg aldri se de da… ts Anonymkode: 069ce...081
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #192 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier «finn på så mye du vil med de uten å drikke», men de vil jo så å si alltid drikke om man skal samles, så da får jeg aldri se de da… ts Anonymkode: 069ce...081 Men du må jo ikke drikke? La de andre drikke, så har du med noe annet. Tar kanskje noe tid å venne seg til, men man kan ha det minst like gøy uten som med alkohol. Også slipper du kjipe situasjoner og hangover dagen etterpå Anonymkode: 9f023...68b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå