Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Disse 24 brukerne er med.

@SVK

@MegJa

@MissStiles

@Stacy__

@Maskinfører

@Sola de

@Lur Venn

@Phoenix Heart

@Titania

@n0vember

@xQueenKx

@Minimeg1234

@sofie777

@Hydrium

@Perine

@Kryneren

@KnekkeBørre

@Frøkenfryden

@Hoppetaujenta

@Ford3000

@lolitsme

@Strigiformes

@Fighter83

@Gladikaffe

Jeg er programlederen.

Disse 24 vil bli delt inn i 2 grupper.

Låvenissene og Gjødselnissene.

Låvenissene vil bo øverst på låven hvor de vil ha luksus som masse god mat og underholdning mens Gjødselnissene vil bo i møkkakjelleren (som er tømt for møkk nå) og der vil det åpenbart stinke pga all møkken som var der før, de vil også bare ha tilgang til først price matvareprodukter og de må bruke utedusj og do. Hvem som havner i hvilken gruppe vil bli tilfeldig valgt. Annenhver episode vil ta for seg en av gruppene helt til de senere i sesongen vil slå seg sammen.

Låvenissene:

@Ford3000

@sofie777

@Maskinfører

@Phoenix Heart

@Frøkenfryden

@Perine

@Hydrium

@MissStiles  

@Fighter83  

@Sola de

@Titania

@Stacy__

Gjødselnissene:

@KnekkeBørre

@Strigiformes 

@Hoppetaujenta 

@Gladikaffe (spørs om hun er like glad i first price kaffi 🤪)

@lolitsme

@Kryneren 

@xQueenKx

@Minimeg1234

@SVK

@n0vember

@Lur Venn 

@MegJa

Premien til den som står igjen til slutt er.

Spoiler

En pose full av tomflasker, et 30 kroners flaxlodd og en halv smil (jeg ble sulten lol)

Åja jeg glemte en fjerde ting, vinneren vil også få 100.000 likes direkte tilsendt til sin bruker.

1 desember: Luke 1.

Brukerne ankommer låven og er for det meste forvirret da de alle bare fikk en sms av meg hvor det sto at de måtte møte meg her, jeg forklarer dem reglene og de blir nogenlunde spente.

Vi starter med Gjødselnissene.

@Hoppetaujenta kommer hoppende inn i kjelleren smilende, til irritasjon for @MegJa og @xQueenKx som er furtne over å havne i møkkakjelleren 😒

Tenk positivt utbryter @Kryneren, @lolitsme stikker ut for å sjekke utedassen. @n0vember har med seg en appelsin med 24 nelliker, men det virker ikke til å stoppe @Gladikaffe fra å skrelle og spise den mens hun nitrist slurper i seg first price kaffi 🍊 :kaffekopp:

@Minimeg1234 tar seg en lur mens @Lur Venn pønsker på noe lurt :lur: @KnekkeBørre som er halvfull fra en fest han var på tidligere på dagen har spist tex mex før han ankom så han ender opp med å slippe en stor braker :fise: noe som får @SVK og @Strigiformes til å brekke 🤢🤢seg og lukke opp vinduene.

Det er nå tid for avstemning, hvem må forlate kjelleren i dag?

Stemmene er telt og dette er resultatet.

Knekkebørre

Knekkebørre

Knekkebørre

lolitsme

Knekkebørre

Knekkebørre

Hoppetaujenta

Hoppetaujenta

Knekkebørre

Gladikaffi

Knekkebørre

Knekkebørre

Det er da Knekkebørre som må forlate kjelleren i dag.

@Cid: Da ble det du som måtte forlate kjelleren i dag Knekkebørre, har du noe å si til dem andre deltakerne?

@KnekkeBørre: Adios motherfuckers 🖕🏻

Jeg hvisker han i øret på vei ut "Det er ikke nødvendigvis helt over for deg enda"

Tilbake i kjelleren så tar alle en lettet sukk, de stenger vinduene siden fisen er borte.

Neste episode kommer senere i kveld, håper jeg har nok ork og motivasjon til å skrive ferdig hele serien :)

Endret av Cid
  • Liker 2
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oijj...dette vet jeg ikke noe om, men jeg er med! Hade til KB! :farvel: Kommer etter snart jeg også antageligvis.

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg er også med dette virker spennende 😀låvenisse 😀

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg er jo den nordnorske grinchen, hater jula osv, men dette blir spennende! Bare det at jeg er en låvenisse gjør meg to prosent mindre grinch! Tenk å ha vært drittni... mener gjødselnisse a! Hihi! 🤭

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

2 desember: Luke 2.

Samtidig som ting har skjedd i låven så har det også foregått ting parallelt oppe på låven (altså hver episode i kjelleren hender samtidig som episoden av låven)

I motsetning til Gjødselnissene så er Låvenissene svært fornøyde med sin nye midlertidige tilværelse.

@Phoenix Heart finner en musikkspiller og setter på klassisk musikk fra 70 tallet 🎸🥁🎤

@MissStiles slapper av mens hun nynner til musikken.

@Sola de titter ut av vinduet og ser solen gå ned samtidig som hun øyner @lolitsme på vei til utedoen :fnise: etter hvert så ser hun @Ford3000 som tester traktoren som er utenfor.

@Frøkenfryden har med seg kjøleskapsgrøt men innser at hun bare har for et døgn o:

@Perine leser en god bok mens @Fighter83 tar sexy bilder av seg selv og sender til typen sin :nissekonekyss: (typens reaksjon :wow:)

@Hydrium ser på tv mens @Maskinfører lager noe god mat. @Titania er i full konsentrasjon mens hun gamer.

@sofie777 tester massasjestolen som er der, hun føler at hun er i himmelen.

@Stacy__ ser på bilder av barna og kjenner på et savn, men hun tenker at hun gjør dette for dem! (Og posen med tomflasker med så klart :D)

Det er nå tid for avstemning men Hydrium reiser seg plutselig opp og sier at hun vil trekke seg fra programmet, de andre blir sjokkerte og lei seg :(

Det er da Hydrium som forlater låven i dag.

Tilbake på låven så fortsetter alle som før men kjenner på savnet av en av deres egne :sukk:

Utenfor låven så møter Hydrium på Knekkebørre som samtidig var blitt stemt ut av kjelleren, jeg kommer bort til han og sier at senere i sesongen så vil han få sjansen til å komme seg tilbake men han må smøre seg med tålmodighet.

Endret av Cid
  • Hjerte 7
Skrevet

Artig. Inspirert av Spillet? 

• Hjerte 3
Skrevet
Phoenix Heart skrev (4 minutter siden):

Artig. Inspirert av Spillet? 

Ja trass i at jeg ikke har sett på det 😅 men jeg digger konseptet med at halve casten får luksus mens den andre lever surt 😅 Men hoved inspirasjonen er så klart Nissene på Låven, den aller første realityserien jeg så på 😄 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du er kreative. 😄 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Moro 😁

• Hjerte 2
Skrevet

Hehe, gøy. Ser paralleller til den første episoden av Rampenissen og jeg har mer felles med han som (nesten) gikk ut der. Men tar gjerne en massasje 💆‍♀️

• Hjerte 2
Skrevet

Sniker meg ut etter strikketøyet og fortsetter på julestrømpene, for jeg fant en lampe på låven.  Det er koselig her, men litt skummelt.  Hva skjer når de stemmer meg ut? Havner jeg i møkkakjelleren da?  Det var ikke så gærn't der nede altså.  Det så jeg da jeg snek meg ned og bytta et kaffeglass med @Gladikaffei dag morges.  De hadde fin musikk også.

• Hjerte 4
Skrevet

Dette var så bra @Cid Så glad for at jeg får være med! Gleder meg til å følge med fremover ☺️ 

Takk for at du tar deg tid til dette! Tror det blir dagens høydepunkt her på KG fremover ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Tusen takk for fine tilbakemeldinger dere :rodmer:

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet

Unner deg all bra tilbakemelding! :nikke:  Hei-Hei og godnatt til deg.

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Jeg beklager å skrive dette men det kommer ikke flere episoder, jeg innser at det blir for mye for meg å skulle skrive episoder hver dag i ukevis. Beklager til de som hadde sett fram til episoder, lover å gjøre det godt igjen ved å fortsette å parodiere sanger fremover ❤️😊

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet

Veldig gøy å lese dette på denne onsdags morgenen. Fint start på dagen ❤️ Skjønner at det er vanskelig å fortsette og skrive hver dag men tanken var god 🥰

• Hjerte 2
Skrevet

Var veldig kjekt med kalenderen din Cid :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet

Slik er det med ekte kunstnere; de har diverse arbeider på forskjellige kanter av sitt kreative selv og jeg ser frem til
det som måtte komme fra dikterens hånd. :flagg: :klappe: 🍨Hurra for @Cid !!!

• Hjerte 3
Skrevet (endret)

Sender masse gode juletanker til vår beste @Cid, og setter stor pris på alt gøy du finner på når formen er god. Noen ganger vil hodet mer enn formen tillater.  :hjertesmil:

Endret av Perine
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

@Cid 😍😍😍😍 Dette er jo kjempegøy!

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...