Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 30 årene og har aldri gjort noe med håret mitt. Alltid vært ganske tykt og naturlig. Fargen var lysbrun i barn og ungdomsårene, men blitt ganske mørkt brunt nå.

Når alle andre ødela håret med farging og div i tenårene, så våget ikke jeg det. Jeg fikk skryt for mitt fine år. Eneste jeg var vågal med var klipp og frisyre. Har stripet det før, men aldri brukt hjemme farge. 

Etter 2 graviditeter og amme perioder er håret mitt grått i begge foldene. Jeg visste det kom, da både min mor og morfar ble tidlig grå i håret. Min morfar på min alder og min mor etter graviditeten, men jeg vet ikke hvordan jeg " skjuler " det. Sikkert bare jeg som tenker på det, men litt sjenerende er det jo. 

Går det an å farge selv og kun farge der det er grått ? 

Hvilken farge og merke kan passe for en med mørkt brunt hår? Har tidligere hatt rødt skjær i det, men ikke sett noe til det siste 7 årene. 

Jeg prøvde en sånn spray på Vita, men ble altfor mørkt og stivt. 

Anonymkode: 361ce...fd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde bruke 6,0 eller 7,0 på fargeskalaen. Loreal er et bra merke, men tror de fleste er bra som du finner på Vita eller parfymeri. Det hår fint å bare farge det grå, ikke resten av håret. 

Anonymkode: 3bf36...af6

Skrevet

*Går fint

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du burde bruke 6,0 eller 7,0 på fargeskalaen. Loreal er et bra merke, men tror de fleste er bra som du finner på Vita eller parfymeri. Det hår fint å bare farge det grå, ikke resten av håret. 

Ja var en kollega som sa loreal og korres, men farge er noe annet 

Anonymkode: 361ce...fd5

AnonymBruker
Skrevet

Prøv byBente.

Der kan du sende inn bilde og en beskrivelse av håret ditt, så hjelper de deg med å finne rett farge. 

https://bybente.com/pages/contact

Anonymkode: 54d56...fdb

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg anbefale deg å la det grå håret være? Hvis du begynner å farge mørkt så må du opprettholde fargingen konstant, det er ekstremt styrete. Sølvtråder her og der, er mye bedre enn harde rette kanter mellom grått og mørkt.

Anonymkode: 5f567...b8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...