AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:07 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:07 Jeg er i midten av 30 årene og har aldri gjort noe med håret mitt. Alltid vært ganske tykt og naturlig. Fargen var lysbrun i barn og ungdomsårene, men blitt ganske mørkt brunt nå. Når alle andre ødela håret med farging og div i tenårene, så våget ikke jeg det. Jeg fikk skryt for mitt fine år. Eneste jeg var vågal med var klipp og frisyre. Har stripet det før, men aldri brukt hjemme farge. Etter 2 graviditeter og amme perioder er håret mitt grått i begge foldene. Jeg visste det kom, da både min mor og morfar ble tidlig grå i håret. Min morfar på min alder og min mor etter graviditeten, men jeg vet ikke hvordan jeg " skjuler " det. Sikkert bare jeg som tenker på det, men litt sjenerende er det jo. Går det an å farge selv og kun farge der det er grått ? Hvilken farge og merke kan passe for en med mørkt brunt hår? Har tidligere hatt rødt skjær i det, men ikke sett noe til det siste 7 årene. Jeg prøvde en sånn spray på Vita, men ble altfor mørkt og stivt. Anonymkode: 361ce...fd5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:37 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:37 Du burde bruke 6,0 eller 7,0 på fargeskalaen. Loreal er et bra merke, men tror de fleste er bra som du finner på Vita eller parfymeri. Det hår fint å bare farge det grå, ikke resten av håret. Anonymkode: 3bf36...af6
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:38 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:38 *Går fint Anonymkode: 3bf36...af6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:26 #4 Skrevet onsdag kl. 17:26 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Du burde bruke 6,0 eller 7,0 på fargeskalaen. Loreal er et bra merke, men tror de fleste er bra som du finner på Vita eller parfymeri. Det hår fint å bare farge det grå, ikke resten av håret. Anonymkode: 3bf36...af6 Ja var en kollega som sa loreal og korres, men farge er noe annet Anonymkode: 361ce...fd5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Prøv byBente. Der kan du sende inn bilde og en beskrivelse av håret ditt, så hjelper de deg med å finne rett farge. https://bybente.com/pages/contact Anonymkode: 54d56...fdb
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Kan jeg anbefale deg å la det grå håret være? Hvis du begynner å farge mørkt så må du opprettholde fargingen konstant, det er ekstremt styrete. Sølvtråder her og der, er mye bedre enn harde rette kanter mellom grått og mørkt. Anonymkode: 5f567...b8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå