AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg har i ett døgn nå hatt et hold midt i brystet men kun når jeg puster veldig dypt inn, ikke med vanlig pust. Det har ikke blitt verre men heller ikke bedre. Er så engstelig for blodpropp. Jeg trente igår og kom etter det, så kan være muskulært. Når bør jeg ringe? Er dame i 30årene Anonymkode: 5b3c5...97b
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Du har vel litt mye magesyre. Jeg hadde ikke gått til legen. Anonymkode: 13fcd...421 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har vel litt mye magesyre. Jeg hadde ikke gått til legen. Anonymkode: 13fcd...421 Gjør det vondt der da? Hvorfor akkurat midt mellom puppene. Er ikke magesekken, men brystet. Ok, jeg lavær å gå så lenge det ikkw blir verre. Anonymkode: 5b3c5...97b
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hadde ikke gått. Anonymkode: a8026...c03 Oki, hadde du gått om det ble verre? Burde jo snart gå bort. Kjennes litt verre nå 🫢😌 Anonymkode: 5b3c5...97b
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Høres hypokonder ut, men ja jeg er livredd for blodpropp. Anonymkode: 5b3c5...97b 2
LeannahDL Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Er du usikker så ring legen i stedet for å spørre fremmende på nettet, er mitt råd. Legen kan vurdere om du bør komme, eller ei. God bedring. 1
micromaya Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Høyst sannsynligvis muskulært! Hva trente du – og trener du jevnlig? 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Absolutt ikke, men nå har ikke jeg helseangst heller. Det er vanlig å kjenne det litt her og der etter trening. Ikke bry legen med det og se det an noen dager. Anonymkode: baf80...22b 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Jeg tenker halsbrann, og hadde ikke gått til lege, men du må jo velge selv. Anonymkode: f6b12...ca2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Er jo bare å ringe legen om du er bekymret. Det sitter jo legesekretærer der som kan høre om du bør inn. Evt kan du sende en melding til legen via helsenorge.no Anonymkode: 3f9ad...46e 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Det høres veldig muskulært ut, at det kommer av treningen, bare en ørliten vridning, eventuelt en feil sovestilling. Anonymkode: f414e...371 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Om du er usikker, går du til lege. Heller en gang for mye enn for lite er min erfaring. Anonymkode: 47130...534 1
Verbena Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Hvis jeg kun hadde kjent det ved dype pust, og ikke konstant hadde jeg ikke gått til legen med det. Heller ikke om det kom ved bevegelse. Det tyder det på at det er muskulært etter treningen din. Blir det en konstant smerte hadde jeg ringt og snakket med de på legekontoret.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Hvorfor skulle du ha blodpropp? Har du det i familien? Nylig startet opp p-piller? Anonymkode: 4ca8b...5b2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Hadde ikke gått til legen for det nei. Anonymkode: 9f8fc...d02
våren14 Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Ved kun dype pust ville jeg def tenkt muskulært. Er det ikke da noe som strekker seg når du puster dypt? Det ville jeg tenkt. Blodpropp ville jeg trodd ga vedvarende smerte eller ubehag. Men, det fine er at du kan jo faktisk også ringe legekontoret og spørre? Er en grunn for lang telefonkø for å si det sånn. Mange som skal spørre om ting. Men du vil jo få en vurdering av saken
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Ville ringt og fått en time hos en fysioterapeut. Anonymkode: 7a659...385
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Garantert kreft tenker jeg. Ville ringt etter ambulanse. Anonymkode: 50942...fe0
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har i ett døgn nå hatt et hold midt i brystet men kun når jeg puster veldig dypt inn, ikke med vanlig pust. Det har ikke blitt verre men heller ikke bedre. Er så engstelig for blodpropp. Jeg trente igår og kom etter det, så kan være muskulært. Når bør jeg ringe? Er dame i 30årene Anonymkode: 5b3c5...97b Tror du kan roe helt ned. Mest sannsylig muskulært. Er det hjerte, vil smertene være diffuse og du kan ikke peke på et spesifikt området hvor det gjør vondt. Blodpropp er vel mest vanlig å få i leggen for damer? Sier ikke at det ikke kan komme andre steder også, men tror ikke du trenger å være bekymret. Anonymkode: d1333...ea9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå