AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hvor lenge er det "normalt" å vente? Hvor lenge har du ventet? Vi har datet og vært eksklusive i snart 10 mnd, men han er fortsatt skeptisk til å introdusere hverandre for venner. Han sier han ikke er usikker på oss, men at det bare av ulike grunner ikke har vært (er?) aktuelt. Det har vært mange anledninger, og han har blitt invitert til å treffe mine flere ganger. Det begynner å føles som et gigantisk rødt flagg, tbh. Men kan jo hende at vi bare er ulike? Stusser også litt på at svært få i livet hans vet at han treffer noen i det hele tatt. Tror ikke han holder på med noen andre, men kanskje han bare er mer usikker enn han vil innrømme. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Råd tas imot med takk! Anonymkode: 0049b...44c 1
Mei88 Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Råd- snakk med han om dette ikke oss. Vi kjenner dere ikke og kan ikke uttale oss
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Han møtte min venninne 1 måned før vi flyttet sammen, jeg møtte hans venner to måneder etter vi hadde flyttet sammen. Anonymkode: d0a0c...85b 1
itiswhatitis Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor lenge er det "normalt" å vente? Hvor lenge har du ventet? Vi har datet og vært eksklusive i snart 10 mnd, men han er fortsatt skeptisk til å introdusere hverandre for venner. Han sier han ikke er usikker på oss, men at det bare av ulike grunner ikke har vært (er?) aktuelt. Det har vært mange anledninger, og han har blitt invitert til å treffe mine flere ganger. Det begynner å føles som et gigantisk rødt flagg, tbh. Men kan jo hende at vi bare er ulike? Stusser også litt på at svært få i livet hans vet at han treffer noen i det hele tatt. Tror ikke han holder på med noen andre, men kanskje han bare er mer usikker enn han vil innrømme. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Råd tas imot med takk! Anonymkode: 0049b...44c Ventet i over ett år før jeg introduserte, så det går nok bra. 1
hvalstad45 Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Det syns jeg høres kjemperart, barn, ok, men venner?! det er utrolig sært å være vaktsom på det. Her ble jeg kjent med vennene hans sånn etter et par uker og han ville så gjerne at de skulle møte meg og han var stolt. Det var så varmende og fint å føle, det unner jeg deg og. At han ikke har fortalt om deg til mange er selvfølgelig også rødt flagg, her hadde jeg virkelig tatt en vurdering på om dette var levedyktig. 4
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Kan hende vennene hans er rasshøl og han vet at de kommer til å si og gjøre ting som er innmari dritt mot og for deg. Kjenner dessverre til veldig mange slike mannfolk. Typen min har en liten kameratgjeng som er sånn. De får ikke møte hverandres damer/koner lenger etter et par episoder. Hell i uhell er at de bor såpass spredt over land og kommuner at det ikke er noe stort tap å ikke møtes. De trives best over chat. Men har hatt kamerater som er direkte ufine mot andre venner når de får kjærester. Så kanskje disse vennene er slik, trash rett og slett. Andre venner av kjæresten min har også vist seg å være destruktive for forholdet vårt. Enten har de utelukkende slengt dritt om han til meg, om meg til han, eller prøvd seg på meg. Han driter såpass mye i disse "vennene" at det ikke er noe problem for han å aldri møte de igjen. Anonymkode: 3eb03...5fb
LøkkaLine Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Jeg hadde ikke akseptert det, høres helt vilt ut med ti måneder i min verden. Har vært alt fra ei uke til tre-fire med de jeg har datet/vært med, men alt over en måned er snodig for meg (som har venner som en stoor del av livet mitt). Men du aksepterer det jo, så folk er veldig forskjellige. For meg er det å se personen sammen med andre folk essensielt for å få et fullt bilde av hvem de er (helst også familie). Hvordan en fyr behandler og er med sine venner sier mye om han. 3
LøkkaLine Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden itiswhatitis skrev (5 minutter siden): Ventet i over ett år før jeg introduserte, så det går nok bra. Da lurer jeg på hvordan hverdagen din er og hvor mange dager i uka du i snitt møter vennene dine? Hvordan er dette fysisk.. mulig? 😅 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden LøkkaLine skrev (5 minutter siden): Da lurer jeg på hvordan hverdagen din er og hvor mange dager i uka du i snitt møter vennene dine? Hvordan er dette fysisk.. mulig? 😅 Mange har ikke så mange venner eller er så interessert i å møte de. Min kjæreste møter kanskje et par bekjente en gang i måneden. Maks. Ikke alle er så avhengige av å ha særlig med folk fysisk i livene sine. Anonymkode: 3eb03...5fb 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Er dere godt voksne, kanskje? Da treffer man ikke venner mange ganger i uken, nødvendigvis. Men likevel, det høres ut som at han er litt usikker på forholdet, dessverre. Anonymkode: 05128...140 2
hvalstad45 Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Folk er forskjellige, naturligvis, og noen har jo få venner, er ikke veldig sosiale, men hvis dette er folk han treffer jevnlig, syns jeg det er veldig rødt flagg. Jeg og partner er sosiale, så for meg ville det vært kjemperart å ikke møtes i settinger med andre mennesker. Som en annen sier over her, da får du virkelig muligheten til å se personen litt utenfra og hvordan han ter seg mot andre, det syns jeg er kjempeviktig. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Vi har en del felles venner, men han møtte mine egne venner etter et par uker, jeg møtte hans etter det samme. Jeg ble med på ferie til hjemlandet hans og møtte hele familien hans etter 2.5 måneder. Jeg skjønner at det var tidlig, men jeg hadde aldri godtatt å ikke ha møtt vennene hans etter ti måneder. Jeg vil ha et skikkelig forhold der vi begge er helt sikre på hverandre og stolte av den vi er sammen med. Jeg vil aldri være litt usikker en gang. Anonymkode: 3d6a7...5a0 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden LøkkaLine skrev (26 minutter siden): Da lurer jeg på hvordan hverdagen din er og hvor mange dager i uka du i snitt møter vennene dine? Hvordan er dette fysisk.. mulig? 😅 Haha jeg møtte venner alene? Hadde venninne kvelder alene? Ler litt nå. Vi bodde ikke sammen, så det var ganske enkelt. Blir som at når man er i et forhold så møter man gjerne venner uten kjæresten 😉 Anonymkode: a4724...845
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Det høres merkelig ut, og useriøst. Når mulighetene har vært der, og uten gode grunner? Veldig spesielt. Anonymkode: 01ab2...38f 1
Mardina Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Jeg traff noen av vennene hans på date nr 2. De er nå blitt mine venner også, jeg er glad i dem og de tilfører alle noe positivt til vennegjengen vår på hver sin måte. Jeg ble veldig godt tatt imot første gangen og ble inkludert med en gang ❤️ Nesten som om jeg alltid skulle ha vært en del av den vennegjengen ❤️ 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Har møtt daters venner og kollegaer på date nummer én, men har selv et ønske om å være seriøse i ca 6 måneder før vi treffer hverandres venner og familie. Møter man folk tilfeldig så snur jeg ikke på hælen og gjemmer meg, men oppsøker det ikke. Jeg ville nok derimot hatt et større behov for at vi var enige om at vi var kjærester. Ikke bare «datet» etter 10 måneder 😅
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden LøkkaLine skrev (3 timer siden): Da lurer jeg på hvordan hverdagen din er og hvor mange dager i uka du i snitt møter vennene dine? Hvordan er dette fysisk.. mulig? 😅 Det er meget spesielt å møte venner ukentlig som voksen med mindre det kombineres med f.eks. trening. Har du hverken jobb eller behov for egentid? Anonymkode: 0653a...ce2
LøkkaLine Skrevet 10 timer siden #18 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er meget spesielt å møte venner ukentlig som voksen med mindre det kombineres med f.eks. trening. Har du hverken jobb eller behov for egentid? Anonymkode: 0653a...ce2 Jeg er 40 år i full jobb! Møter venner 3-6 ganger i uka. Er nok både ekstrovert og sosial ja, så i mitt tilfelle er det jo viktig å være sammen med en som er litt lik der. Kombineres veldig ofte med trening! 2-3 av de gjør vel det. Og kaffe før jobb, utelunsj ila arbeidsdagen osv. Små sosiale lommer her og der 🥰 Bor midt i Oslo sentrum, er helt normalen i min omgangskrets. Tydelig vi alle er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #19 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor lenge er det "normalt" å vente? Hvor lenge har du ventet? Vi har datet og vært eksklusive i snart 10 mnd, men han er fortsatt skeptisk til å introdusere hverandre for venner. Han sier han ikke er usikker på oss, men at det bare av ulike grunner ikke har vært (er?) aktuelt. Det har vært mange anledninger, og han har blitt invitert til å treffe mine flere ganger. Det begynner å føles som et gigantisk rødt flagg, tbh. Men kan jo hende at vi bare er ulike? Stusser også litt på at svært få i livet hans vet at han treffer noen i det hele tatt. Tror ikke han holder på med noen andre, men kanskje han bare er mer usikker enn han vil innrømme. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det. Råd tas imot med takk! Anonymkode: 0049b...44c 10 måneder og dere dater enda? Er nok på tide å ta en ordentlig prat om hvor dette forholdet egentlig er på tur, og om det overhodet har en framtid. Dere høres jo ikke ut til å ha samme mål eller forventninger- ta en ordentlig prat. Anonymkode: c1bec...87c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå