AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hva kan jeg da jobbe som? Ønsker mer fleksibilitet, god lønn, mulighet for hjemmekontor, litt reising osv… Hva kan jeg jobbe innen da? Anonymkode: 59b0a...754
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Velferdsteknologi. Anonymkode: 7f18c...c15
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden God lønn og mulighet for hjemmekontor med bachelor i sykepleie er ikke en realistisk kombo. Sjekk ut arbeidstilsynet, som inspektør kan man ha litt hjemmekontor, reise litt og helt normal lønn. Men du må nok ta noe videreutdanning. Anonymkode: 084ee...ac2 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): God lønn og mulighet for hjemmekontor med bachelor i sykepleie er ikke en realistisk kombo. Sjekk ut arbeidstilsynet, som inspektør kan man ha litt hjemmekontor, reise litt og helt normal lønn. Men du må nok ta noe videreutdanning. Anonymkode: 084ee...ac2 Uenig. Sykepleiere er ettertraktet innenfor teknologi knytter til velferd og helse. De må riktignok ha erfaring og for eksempel "konsulentpersonlighet", spesielt hvis det er i det private. Anonymkode: 7f18c...c15
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): God lønn og mulighet for hjemmekontor med bachelor i sykepleie er ikke en realistisk kombo. Sjekk ut arbeidstilsynet, som inspektør kan man ha litt hjemmekontor, reise litt og helt normal lønn. Men du må nok ta noe videreutdanning. Anonymkode: 084ee...ac2 Tar man videreutdanning er det selvfølgelig realistisk. Som andre nevner, så kan velferdsteknologi være aktuelt. Anonymkode: 5ef7a...3db 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tar man videreutdanning er det selvfølgelig realistisk. Som andre nevner, så kan velferdsteknologi være aktuelt. Anonymkode: 5ef7a...3db Realistisk uten også, men må som sagt ha et sett ganske konkrete, personlige egenskaper i tillegg. Anonymkode: 7f18c...c15
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Jeg har jobbet som saksbehandler hos Statsforvalteren/fylkeslegen og i prosjekt i kommunehelsetjenesten (digital/virtuell oppfølging). Nå jobber jeg som rådgiver i en pasientorganisasjon, og har hjemmekontor, fleksitid, reisevirksomhet, god lønn (men ikke ledende på lønnsfronten). Har videreutdanninger og master, og var «mangogførti» før jeg vågde å søke på stillinger utenfor det tradisjonelle løpet. Anonymkode: 11733...78b
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Du kan jobbe i det private. Men er vel helst gode penger om du er villig til å ta på oppdrag på kort varsel, gjerne doble vakter, sommerferie osv. Men til gjengjeld kan du tjene greit, og derfor ta fri i perioder (uker eller et par måneder). Men da må du huske på pensjon, rettigheter mtp sykdom osv. Ellers vet jeg det er rift om dagjobber hvis det er den fleksibiliteten du ønsker. Men du kan sjekke stillinger på legekontor, forsikring/helseforsikring, dagsenter, forvaltningen, psykiatri, privat hjemmehjelp, private sykehus. Men spesielt god lønn er det kanskje ikke. Anonymkode: a900c...f6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå