AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Har noen fått utbetalt rentene for november måned hos kredittbanken? Anonymkode: f1aea...985
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Nei. De kommer ved midnatt. Du trenger ikke spørre om det samme hver måned. Anonymkode: a9d09...0a2 1 3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Begynner å bli tradisjon disse innleggene om renter hos kredittbanken ved hvert månedsskifte 😄 Anonymkode: 9da07...984
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har noen fått utbetalt rentene for november måned hos kredittbanken? Anonymkode: f1aea...985 Ja, det har jeg. Hvorfor logger du deg ikke inn og ser selv? Anonymkode: d2236...f43
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det har jeg. Hvorfor logger du deg ikke inn og ser selv? Anonymkode: d2236...f43 De er inne hos meg nå TS Anonymkode: f1aea...985
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynner å bli tradisjon disse innleggene om renter hos kredittbanken ved hvert månedsskifte 😄 Anonymkode: 9da07...984 Japp, en hot potet😂 Anonymkode: 8703d...028
newman01 Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden To faste innlegg hver måned: Når kommer trygda og når kommer rentene i Kredittbanken
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden newman01 skrev (30 minutter siden): To faste innlegg hver måned: Når kommer trygda og når kommer rentene i Kredittbanken Du glemte "er jeg gravid" Anonymkode: 8703d...028
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #9 Skrevet 44 minutter siden Men er det snakk om så mye penger? Anonymkode: 11d41...df3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå