Vernis Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Noen som serien på HBO? Eller har fulgt Husdrømmar Sicilia? Har lyst å diskutere serien, men kjenner ingen som ser på 😅
anno19 Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg så på den tidligere, men mener at det var en annen serie?
Vernis Skrevet 20 timer siden Forfatter #3 Skrevet 20 timer siden Det stemmer, nå pusser de opp et hus til en euro..
anno19 Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Jeg var imponert over hva de fikk til på Sicilia, og all innsatsen som de la ned der👏🏼 Det må jo ha kostet en god del😬
kvinneguide Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Hun har utsøkt smak og en mann som realiserer alle drømmene. Elsker serien! 1
Vernis Skrevet 19 timer siden Forfatter #6 Skrevet 19 timer siden Det ble vel lagt ut for salg for litt siden, aner ikke om det faktisk er solgt. Det nye prosjektet forstår jeg ikke helt, jeg får en følelse av at det kun er laget for tv. Klarer ikke se for meg at de faktisk skal bruke dette huset. Syntes Marie Olsson Nylander har gjort endel bra greier, men mye blir for "rustikt" / falleferdig for meg. Og så liker jeg ikke den heftige eksponeringen av det minste barnet. 1
Kaffemonsteret Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden Jeg synes denne serien er litt kjedelig. Da liker jeg bedre den som går på svt- hjelp vi har kjøpt et ruckel (eller noe slikt). Der er det mer humor. Det er samme paret som har en bondegård, der det har vært flere sesonger. Anbefales
enkefru Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Har sett flere av disse episodene, er det repriser de sender? Jeg går litt i surr i hva jeg har sett og ikke, men har sett til at de kom langt i renoveringen av det rosa huset iallefall. Veldig dyktig par, digger hvordan hun får til en så casuall stil, som absolutt ikke er casuall. Ville ikke hatt det sånn selv, men veldig gøy å se. De har vært med noen ganger i svenske husdrømmer også (et av yndlingsprogrammene!)
Angelheart2 Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Ah... denne diskuterer jeg gjerne. Jeg får aldeles MARK av Marie og irriterer meg gjennom alle episoder. Har nettopp sett ferdig den siste serien (der de pusser opp hus i Sambucca) og selv om resultatet ble greit nok så er prosessen helt tullete. Hun er så opptatt av å spare penger, men bruker et halvt budsjett på en overdimensjonert vask, hun begynner å møblere før vegger og tak er pusset og det ser rett og slett ikke ut. I tillegg så har hun en personlighet som gjør at jeg syns synd på alle i hennes vei. Er sikker på at alle håndverkerne som jobber på prosjektene hennes ler bak ryggen hennes og omtaler henne som "den gale kjerringa". Vi har selv pusset opp et hus i Italia, så det er derfor jeg har lidd meg gjennom alle seriene og episodene, men det er i alle fall ingen gode tips å plukke opp. Om noe, så er det gjenkjennelse av den sicilianske roen og mentaliteten 😁 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå