AnonymBruker Skrevet 1. desember #2 Skrevet 1. desember Naturlig og nedover ryggen, langt. Anonymkode: 4f4ea...d72
AnonymBruker Skrevet 2. desember #3 Skrevet 2. desember Det kommer jo helt an på dama Anonymkode: f55b1...949
AnonymBruker Skrevet 2. desember #4 Skrevet 2. desember Det kommer jo an på hårkvalitet, ansiktsform og personlighet. Mange med langt hår burde kanskje ikke ha det.. Den universelt mest kledelige frisyren er antakelig en halvlang bob som er noe oppklippet (à la Gine Margrethe). Anonymkode: a2527...b64 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember #5 Skrevet 2. desember Det kommer jo helt annen på hvilken hudfarge, øyenfarge, ansiktsform og personlighet man har. Anonymkode: e6653...ac6 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #6 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det kommer jo an på hårkvalitet, ansiktsform og personlighet. Mange med langt hår burde kanskje ikke ha det.. Den universelt mest kledelige frisyren er antakelig en halvlang bob som er noe oppklippet (à la Gine Margrethe). Anonymkode: a2527...b64 Bob frisøren i alle lengevarianter er jo tidenes kjerringsveis som ingen egentlig kler. Anonymkode: 2ebdf...7cb
AnonymBruker Skrevet 2. desember #7 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bob frisøren i alle lengevarianter er jo tidenes kjerringsveis som ingen egentlig kler. Anonymkode: 2ebdf...7cb Jo, Gine Margrethe kler den. Og hun er ung. Anonymkode: ea54a...cb5
AnonymBruker Skrevet 2. desember #8 Skrevet 2. desember Jeg syns langt rødt hår (ginger) er veldig fint. Anonymkode: 6e4d5...7ee 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember #9 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, Gine Margrethe kler den. Og hun er ung. Anonymkode: ea54a...cb5 Er man ung på nesten 40? Jeg er noen år yngre og anster meg ikke som ung lenger. Anonymkode: bcbd8...b77
AnonymBruker Skrevet 2. desember #10 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man ung på nesten 40? Jeg er noen år yngre og anster meg ikke som ung lenger. Anonymkode: bcbd8...b77 Jeg visste ikke alderen hennes, jeg trodde hun var 25 jeg 🤭 Anonymkode: ea54a...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember #12 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bob frisøren i alle lengevarianter er jo tidenes kjerringsveis som ingen egentlig kler. Anonymkode: 2ebdf...7cb Det er det da ikke. Det er en klassisk hårklipp. Anonymkode: 1c5ba...29c 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #13 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er det da ikke. Det er en klassisk hårklipp. Anonymkode: 1c5ba...29c Enig, det er i hvert fall ikke som en gammel-dame «puddel sveis» akkurat. Anonymkode: ea54a...cb5 1
itiswhatitis Skrevet 2. desember #14 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns langt rødt hår (ginger) er veldig fint. Anonymkode: 6e4d5...7ee 🤣
AnonymBruker Skrevet 3. desember #15 Skrevet 3. desember Den som kler personen naturlig, utfra fargeanalyse. Alle kler ikke samme hårfarge og lengde. Anbefaler alle en tur til Wenche Veiersted Anonymkode: bcddc...b02
AnonymBruker Skrevet 3. desember #16 Skrevet 3. desember itiswhatitis skrev (10 timer siden): 🤣 Lille dumme kryp. Anonymkode: 7d8bd...051 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember #17 Skrevet 3. desember Det kommer jo an på hårkvalitet og hvilken hudtone du har, så umulig å svare på. Tynt, langt hår er ikke noe særlig fint. Kan gå med en bob, om håret får en kvalitetsklipp for å gi det litt illusjon av fyldighet. Farge er helt avhengig av hudtone. Jeg syns rødt hår og blek hud er kjempestilig. Fordi det er det man ser sjeldent. Alt for mange er prikk like på håret for tiden. Selv er jeg kjedelig blondine med tykt hår med fall litt ned på ryggen. Redder meg inn på å ha mørkegrønne øyne, sånn at det i det minste blir litt uvanlig 😄. Anonymkode: ac23c...0b2 1
itiswhatitis Skrevet 3. desember #18 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Lille dumme kryp. Anonymkode: 7d8bd...051 🤣🤣🤣👏🏼👏🏼👏🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå