AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Jeg er litt overrasket, men det ser ut til at alle gode restauranter i Kristiansand er stengt over jul og nyttår. Er det noen som har tips til gode spisesteder som holder åpent? Anonymkode: 5cfca...9d8
AnonymBruker Skrevet 1. desember #2 Skrevet 1. desember Oblat og altervin i kirka eller bedehuset. Det høres ut som en spøk, men er dessverre sant. Er det eneste som får sørlendinger ut for en matbit ved hellige høytider Anonymkode: cbd5c...3b3
AnonymBruker Skrevet 1. desember #3 Skrevet 1. desember Hva er gode restauranter i kristiansand? Anonymkode: 9ddb1...83c 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember #4 Skrevet 1. desember Peppes har vel åpent? Skal være mulig å få tak i mat. Anonymkode: 31c25...dd7
AnonymBruker Skrevet 1. desember #5 Skrevet 1. desember Har du sjekket La Recette (Trond Moi sin nye restaurant)? Anonymkode: ecd1c...c4d
AnonymBruker Skrevet 1. desember #6 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Peppes har vel åpent? Skal være mulig å få tak i mat. Anonymkode: 31c25...dd7 Tror ikke du tok poenget, eller så troller du. Skal man ha et finere måltid, så drar man ikke til Peppes. Da kan man vel like så greit kjøpe inn varer, og lage hjemme. Forstår godt hvorfor folk ønsker å dra på en fin restaurant på denne tiden av året. Anonymkode: 31846...34b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember #7 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du sjekket La Recette (Trond Moi sin nye restaurant)? Anonymkode: ecd1c...c4d Dessverre stengt. Anonymkode: 5cfca...9d8
AnonymBruker Skrevet 2. desember #8 Skrevet 2. desember Hotell-restsuranter er vel gjerne åpne? Anonymkode: 9d74d...63e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:52 #9 Skrevet onsdag kl. 21:52 Bønder i byen ser ut til å ha åpent i romjula. Anonymkode: 84ab2...961
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:58 #10 Skrevet onsdag kl. 21:58 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bønder i byen ser ut til å ha åpent i romjula. Anonymkode: 84ab2...961 Les innlegget a.. det er ikke langt og vanskelig engang. det gjelder ikke i romjula. Anonymkode: 75a45...074 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 17:03 #11 Skrevet fredag kl. 17:03 Om du har tenkt deg ut å spise på helligdagene så tror jeg ikke du kommer så langt her i byen (Kristiansand). Jeg har ikke sjekket alle steder, men mulig om du går for steder hvor innehaverne ikke feirer jul at det er lettere, men usikker på om det finnes noen finere steder blant de 🤔 Jeg tipper Mother India er stengt, og det er delte meninger om hvor fint det er der. Jeg hadde prøvd hotellene i byen. Kanskje Scandic Bystranda, Caledonian, Ernst, Hotell Norge eller til og med Dyreparken (vært på konferanse der, og det var veldig god mat, tross jungeltema på interiøret 😉). Ellers vil jeg anbefale deg å spørre i en eller annen gruppe på Facebook for Kristiansand. Mener det er en for «hva skjer i Kristiansand». Tipper du kan få flere med lokal erfaring der. 😊 Anonymkode: 404ff...1a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå