AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #41 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hadde jeg vært på på parkeringsplassen så hadde jeg droppet å ta tlf , enkelt og greit , Fikk si virkelig kjeft eller nevnte de det bare for deg? Anonymkode: b1313...1e9 Du har aldri fått en viktig telefon som du måtte ta du da? For det skjer for alle gjennom livet. Anonymkode: 600e7...acd 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #42 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er det siste skanse av forsvar når man innser at egen oppdragelse feiler? Anonymkode: 605d5...a1a Eh …. Anonymkode: b1313...1e9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #43 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du har aldri fått en viktig telefon som du måtte ta du da? For det skjer for alle gjennom livet. Anonymkode: 600e7...acd Det viktigste er barnet , alt annet kan vente Anonymkode: b1313...1e9 2 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #44 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det viktigste er barnet , alt annet kan vente Anonymkode: b1313...1e9 Du bør ikke ha mer enn ett barn når barnet alltid må være i sentrum 😆 Anonymkode: 7aff1...0e7 5
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #45 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det viktigste er barnet , alt annet kan vente Anonymkode: b1313...1e9 Så du har ingen ambisjoner om å lære barne ditt å vente på noe? Du slipper alt du har i hendene med en gang for å møte ethvert behov barnet har? Anonymkode: 55188...bbd 2 4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #46 Skrevet 15 timer siden Hvor lenge er en stund da, ts? Anonymkode: 0d118...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #47 Skrevet 15 timer siden Nå er vi alle forskjellige, men jeg hadde hentet først og svart tlf etterpå! Anonymkode: 94a87...190 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #48 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Når man har prøvd å få tak i en person en hel dag og de endelig ringer, så kan man like gjerne ta telefonen og bli ferdig med det. Anonymkode: 8c2ba...df5 Da bør man ta telefonen, spesielt når det er en kunde. Noe annet er uprofesjonelt. Anonymkode: 051a2...790 4 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #49 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er vi alle forskjellige, men jeg hadde hentet først og svart tlf etterpå! Anonymkode: 94a87...190 Så jobbtelefonen potensielt kunne blitt forstyrret av ungen? Anonymkode: 051a2...790 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #50 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det viktigste er barnet , alt annet kan vente Anonymkode: b1313...1e9 Og sånn ser vi det jo i samfunnet, hvir mange barn i dag er meg-meg-meg og tror de er verdens sentrum. Blir et hardt slag i tryne når de forstår av de faktisk ikke er så himla viktige. Anonymkode: 051a2...790 2 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #51 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bør ikke ha mer enn ett barn når barnet alltid må være i sentrum 😆 Anonymkode: 7aff1...0e7 Har flere og det går fint, er ikke alltid i fokus Anonymkode: b1313...1e9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #52 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og sånn ser vi det jo i samfunnet, hvir mange barn i dag er meg-meg-meg og tror de er verdens sentrum. Blir et hardt slag i tryne når de forstår av de faktisk ikke er så himla viktige. Anonymkode: 051a2...790 Synd for deg så ble det ikke sånn , trist at du tok feil Anonymkode: b1313...1e9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #53 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så du har ingen ambisjoner om å lære barne ditt å vente på noe? Du slipper alt du har i hendene med en gang for å møte ethvert behov barnet har? Anonymkode: 55188...bbd Nei men har jeg kommet til bhg må annet vente ja ! Anonymkode: b1313...1e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #54 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor lenge er en stund da, ts? Anonymkode: 0d118...6b3 Ja godt spørsmål , har sett foreldre som har sittet i tlf i 20 min. Pluss og barnet står å hyler å vil til forelderen , ugreit Anonymkode: b1313...1e9 2 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #55 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei men har jeg kommet til bhg må annet vente ja ! Anonymkode: b1313...1e9 Så hvis sykehuset ringer fordi de har fått en avbestilling om to dager for en spesialisttime til barnet ditt, så ignorerer du den telefonen og henter barnet, sånn at barnet ditt må vente enda lengre på denne timen? Anonymkode: 55188...bbd 3
Blåttvann Skrevet 14 timer siden #56 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo dårlig gjort mot barnet. Skal barnet føle at jobben er viktigere for deg enn å hente barnet? Anonymkode: b3d84...772 Mennesker hadde aldri overlevd som art hvis vi var så skjøre. 6 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #57 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det viktigste er barnet , alt annet kan vente Anonymkode: b1313...1e9 Det må du bare tro, men det finns faktisk telefoner man må ta uansett om ditt barn venter og. I dette tilfellet var jo barnet ivaretatt av bhg-personalet. Anonymkode: 600e7...acd 2 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #58 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo dårlig gjort mot barnet. Skal barnet føle at jobben er viktigere for deg enn å hente barnet? Anonymkode: b3d84...772 Er skikkelig hønemor selv og hadde ikke en gang barnet mitt i barnehage før 3 år men hallo, barnet overlever å måtte vente litt, er ikke slikt at hele selvverdet til barnet blir lagt i grus for hen må vente. Jeez, er ikke rart folk ikke vil ha barn. Folk er så rare. Anonymkode: 3866e...65d 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #59 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da sier en ansatt til meg at det var veldig dårlig gjort og at barnet så meg og ikke forstod hvorfor mamma ikke kom med en gang. Anonymkode: 7e363...ada Har du ikke lært ungen tålmodighet? Anonymkode: 8107f...8a2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #60 Skrevet 14 timer siden Hvis jeg må ta en telefon akkurat når jeg kjører inn i bhg, så parkerer jeg slik at barnet ikke kan se meg fra vinduet. Eller så kan vedkommende i telefonen vente i 5 minutter mens jeg henter barnet. Anonymkode: 5093e...708 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå