AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Og rappet jakken min på treningssenteret idag med bankkort klokke, flere kort og nøkler. Skam 🫥 Hjem gikk jeg i singlet i øspøs regn. Håper personen får karma. Anonymkode: 655b8...100 7
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Har dere ikke skap på senteret? Må si jeg aldri legger fra meg verdisaker på treningssenter. Forsiktig ute på byen også.. Anonymkode: 69548...bf9 10
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og rappet jakken min på treningssenteret idag med bankkort klokke, flere kort og nøkler. Anonymkode: 655b8...100 Har de klart å bryte opp skapet uten å bli oppdaget? Anonymkode: d28a5...057
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere ikke skap på senteret? Må si jeg aldri legger fra meg verdisaker på treningssenter. Forsiktig ute på byen også.. Anonymkode: 69548...bf9 La det i det i skapet men uten lås. Mim feil men hvem faderen tør å stikke hodet inn der mens jeg trener rett bortforbi? Det var ikke ikke på badet. Det var felles. Jeg løp på tredemølla 3 m ifra Anonymkode: 655b8...100 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har de klart å bryte opp skapet uten å bli oppdaget? Anonymkode: d28a5...057 Jeg hadde lukket inntil bare. Stoler for mye på folk. 🫣 personen må ha gjort det når jeg snudde meg Anonymkode: 655b8...100
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Til DEG som stjeler.. Anonymkode: 5aee2...c51 1 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Dessverre er løsningen bestandig å låse skapdøren. Anonymkode: bc0b2...016 6
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Lag en video og legg ut på Youtube, så kanskje du blir like populær som vindusvisker-fyren Anonymkode: 5aecf...f7b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lag en video og legg ut på Youtube, så kanskje du blir like populær som vindusvisker-fyren Anonymkode: 5aecf...f7b Kan du melde deg??! Til politiet??! Anonymkode: 4cec8...c75 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Det er så unødvendig…. Slenger nett bare på meg en gammel og slitt jakke når jeg skal på treningssenter, og har alt av verdisaker i et nett som jeg har med meg inn i lokalet. Henger aldri fra meg jakke noe sted etter at jeg ble frastjelt en forholdsvis dyr jakke på en konferanse for noen år siden🙁 Anonymkode: c7f1d...873 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Hva? Legger du fra deg verdisaker på et treningssenter uten å låse? Er du 16 år? Har ikke mamma lært deg å ta vare på tingene dine? Makan til skjødesløshet. Har du lært nå da? Anonymkode: 23c2f...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): La det i det i skapet men uten lås. Mim feil men hvem faderen tør å stikke hodet inn der mens jeg trener rett bortforbi? Det var ikke ikke på badet. Det var felles. Jeg løp på tredemølla 3 m ifra Anonymkode: 655b8...100 Du har bare deg selv å takke! Når man er så dum å legge fra seg verdisaker er det bare til pass for en at det forsvinner! Anonymkode: 1e012...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er så unødvendig…. Slenger nett bare på meg en gammel og slitt jakke når jeg skal på treningssenter, og har alt av verdisaker i et nett som jeg har med meg inn i lokalet. Henger aldri fra meg jakke noe sted etter at jeg ble frastjelt en forholdsvis dyr jakke på en konferanse for noen år siden🙁 Anonymkode: c7f1d...873 Jeg har AirTag sydd inn i et hemmelig rom i jakka, så nåde den som stjeler 😏 Anonymkode: 4e2de...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har AirTag sydd inn i et hemmelig rom i jakka, så nåde den som stjeler 😏 Anonymkode: 4e2de...fa8 Politiet henlegger jo alle forhold der folk har identifisert tyven uansett. Anonymkode: 97b40...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til DEG som stjeler.. Anonymkode: 5aee2...c51 Å måtte det være et ekstra varmt sted i H til dere som MÅ rette bagateller. Fuck off! Anonymkode: 0d0bd...d54
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Politiet henlegger jo alle forhold der folk har identifisert tyven uansett. Anonymkode: 97b40...ce6 Ja men det blir ikke anmeldelse fra meg. Det blir straff 😏 Anonymkode: 4e2de...fa8
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Å måtte det være et ekstra varmt sted i H til dere som MÅ rette bagateller. Fuck off! Anonymkode: 0d0bd...d54 Ja det kan du si 😅 Nei jeg ringer treningssenteret, lite å gå tik pilitiet med. Tviler på de gjør noe med ei jakke, kort, og nøkler. Anonymkode: 655b8...100
Hmmmmmm Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Drit kjedelig, men håper du har forsikring som du kan bruke på det. Kanskje reiseforsikring
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Spør om de har overvåkningskamera. Anonymkode: d8d39...5da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå