AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Minst mulig lukt, enklest mulig å rengjøre doen, minst mulig gris utenfor doen og som ikke fyller opp avfallsdunken? Anonymkode: 91197...800
Tabris Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Vi har prøvd litt forskjellig og er mest fornøyd med EverClean. Akkurat nå veksler vi mellom Extra Strong Clumping og Multiple Cat (har to katter). 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Veldig fornøyd med Everclean extra strong clumping. Anonymkode: 6019f...675 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Everclean unscented. Multiple cat lukter veldig parfymert… Stakkars katten. Anonymkode: 03f72...4e5
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Vi brukte everclean før, men har gått over til compact care. Anonymkode: 20c55...349
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Ever clean. Etter 20+ år med katter er det denne vi alltid går tilbake til. Anonymkode: 2a2e8...e6b 1
Maskinfører Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Canada kattesand fra Felleskjøpet brukte jeg til mine puser
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Jeg bruker everclean fordi katten min nekter noe annet. Blir mye sand rett utafor boksen og lukter dritt, men det er fordi katten min ikke graver ned. Sukk 🤣 Anonymkode: 076a7...b0c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden Har hørt mye bra om europris sin kattesand til drøyt hundre kroner Anonymkode: d7fae...320
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Jeg mener at i eldre tråder så var det noen som snakket varmt om å bruke trepellets i stedet for sand. Anonymkode: 66eca...faf
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hørt mye bra om europris sin kattesand til drøyt hundre kroner Anonymkode: d7fae...320 Her i huset brukes vitacraft som jeg kjøper på Europris til 139. Anonymkode: 46b0d...f78
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå