AnonymBruker Skrevet i går, 07:41 #1 Skrevet i går, 07:41 Vi har avtalt en lek, eller et "spill", som handler om å realisere fantasier. Begge to har skrevet ned fem fantasier som vi ønsker å ha testet. Altså ikke sånne som vi ikke vil ha testet, men som bare skal få lov til å være fantasier. Så har vi snakket om dem, sjekket at de er innafor hva den andre aksepterer (men kan godt være helt i ytterkanten av komfortsonen), skrevet de ti fantasiene ned på lapper, brettet dem og lagt dem i en kurv. Så skal vi blindt trekke en lapp hver måned fra januar. Det som står på lappen skal gjøres minst to ganger, den ene i løpet av måneden og én gang til måneden etter. Har noen prøvd noe lignende? Anonymkode: a90fe...458 5 1
Strigiformes Skrevet i går, 07:59 #2 Skrevet i går, 07:59 Dette høres spennende ut. Har aldri prøvd, men kunne godt tenkt meg noe lignende. Så gøy. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:40 #3 Skrevet i går, 08:40 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Vi har avtalt en lek, eller et "spill", som handler om å realisere fantasier. Begge to har skrevet ned fem fantasier som vi ønsker å ha testet. Altså ikke sånne som vi ikke vil ha testet, men som bare skal få lov til å være fantasier. Så har vi snakket om dem, sjekket at de er innafor hva den andre aksepterer (men kan godt være helt i ytterkanten av komfortsonen), skrevet de ti fantasiene ned på lapper, brettet dem og lagt dem i en kurv. Så skal vi blindt trekke en lapp hver måned fra januar. Det som står på lappen skal gjøres minst to ganger, den ene i løpet av måneden og én gang til måneden etter. Har noen prøvd noe lignende? Anonymkode: a90fe...458 Så gøy for dere. Hun jeg er sammen med blir potte sur og sier "jeg maser om det og prater om det 24/7/365" dersom jeg i det hele tatt våger å snakke om noe som er relatert til sex. Sist jeg våget var i mai og før der var i fjor høst. Det blir lenge til neste gang for å si det sånn. Jeg er emosjonelt godt på vei ut av forholdet for å si det sånn. Anonymkode: eb09c...442 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #4 Skrevet i går, 08:56 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så gøy for dere. Hun jeg er sammen med blir potte sur og sier "jeg maser om det og prater om det 24/7/365" dersom jeg i det hele tatt våger å snakke om noe som er relatert til sex. Sist jeg våget var i mai og før der var i fjor høst. Det blir lenge til neste gang for å si det sånn. Jeg er emosjonelt godt på vei ut av forholdet for å si det sånn. Anonymkode: eb09c...442 Hun er jo et vandrende rødt flagg. Løp. Anonymkode: c2949...f66 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:56 #5 Skrevet i går, 08:56 Høres spennende ut. Jeg har ikke fem fantasier jeg ønsker å prøve ut, så denne leken hadde ikke gått så bra hos oss. Gjennom et langt samliv har vi egentlig prøvd alt vi har lyst til å prøve allerede. Anonymkode: 8b4ef...4f9
AnonymBruker Skrevet i går, 10:13 #6 Skrevet i går, 10:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjennom et langt samliv har vi egentlig prøvd alt vi har lyst til å prøve allerede. Håper vi også ender der. Anonymkode: a90fe...458
Snok1 Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden (endret) Spennende lek. Vi snakker gamske mye om sex og nytelse, så vi pleier å utfordre hverandre. F.eks kan jeg gi henne tre alternativer for hva jeg skal gjøre med henne som alle utfordrer henne på skam/lyst-paradokset. Ved at hun velger, gir hun meg kontrollen over regien samtidig som hun har satt rammene. Andre ganger kan jeg bare ta henne med i skogen og bære en ryggsekk som klinger av metall mot metall, og så får hun ta i mot det som kommer. Vi kan switche, men oftest er jeg initierende og dominant. Vi har vært sammen i mange år og kjent hverandre i mange flere. Jeg anbefaler ikke hva vi gjør for newbies. Dette er et mønster som har utviklet seg med museskritt og tusenvis av samtykker. Endret 8 timer siden av Snok1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Jeg og X-en testet det meste han foreslo i løpet av forholdet. Det var værre med de tingene jeg ville, så den utforskninga kom etter at forholdet var avsluttet. For øvrig kan jeg prate varmt om å sette av tid til nærhet, utforskning og sex. Anonymkode: 8cc63...c8a
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 8.41): Vi har avtalt en lek, eller et "spill", som handler om å realisere fantasier. Begge to har skrevet ned fem fantasier som vi ønsker å ha testet. Altså ikke sånne som vi ikke vil ha testet, men som bare skal få lov til å være fantasier. Så har vi snakket om dem, sjekket at de er innafor hva den andre aksepterer (men kan godt være helt i ytterkanten av komfortsonen), skrevet de ti fantasiene ned på lapper, brettet dem og lagt dem i en kurv. Så skal vi blindt trekke en lapp hver måned fra januar. Det som står på lappen skal gjøres minst to ganger, den ene i løpet av måneden og én gang til måneden etter. Har noen prøvd noe lignende? Anonymkode: a90fe...458 Høres innmari moro ut👏 Ha det moro🤗 Eneste jeg har hørt om er kortspill med stillinger mm.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 8.41): Vi har avtalt en lek, eller et "spill", som handler om å realisere fantasier. Begge to har skrevet ned fem fantasier som vi ønsker å ha testet. Altså ikke sånne som vi ikke vil ha testet, men som bare skal få lov til å være fantasier. Så har vi snakket om dem, sjekket at de er innafor hva den andre aksepterer (men kan godt være helt i ytterkanten av komfortsonen), skrevet de ti fantasiene ned på lapper, brettet dem og lagt dem i en kurv. Så skal vi blindt trekke en lapp hver måned fra januar. Det som står på lappen skal gjøres minst to ganger, den ene i løpet av måneden og én gang til måneden etter. Har noen prøvd noe lignende? Anonymkode: a90fe...458 Kunne vært noe jeg fint kunne gjort med kjæresten 🙂 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så gøy for dere. Hun jeg er sammen med blir potte sur og sier "jeg maser om det og prater om det 24/7/365" dersom jeg i det hele tatt våger å snakke om noe som er relatert til sex. Sist jeg våget var i mai og før der var i fjor høst. Det blir lenge til neste gang for å si det sånn. Jeg er emosjonelt godt på vei ut av forholdet for å si det sånn. Anonymkode: eb09c...442 Høres ikke ut som et bra forhold. Om man er ulike når det kommer til sex må man finne ut hvordan løse det, ikke gjøre som henne ved å nekte å prate om det.... AnonymBruker skrev (22 timer siden): Høres spennende ut. Jeg har ikke fem fantasier jeg ønsker å prøve ut, så denne leken hadde ikke gått så bra hos oss. Gjennom et langt samliv har vi egentlig prøvd alt vi har lyst til å prøve allerede. Anonymkode: 8b4ef...4f9 En variant kan jo være 5 ting du har lyst å gjøre som dere ikke gjør så ofte? Anonymkode: b3221...dd0
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 8.41): Vi har avtalt en lek, eller et "spill", som handler om å realisere fantasier. Begge to har skrevet ned fem fantasier som vi ønsker å ha testet. Altså ikke sånne som vi ikke vil ha testet, men som bare skal få lov til å være fantasier. Så har vi snakket om dem, sjekket at de er innafor hva den andre aksepterer (men kan godt være helt i ytterkanten av komfortsonen), skrevet de ti fantasiene ned på lapper, brettet dem og lagt dem i en kurv. Så skal vi blindt trekke en lapp hver måned fra januar. Det som står på lappen skal gjøres minst to ganger, den ene i løpet av måneden og én gang til måneden etter. Har noen prøvd noe lignende? Anonymkode: a90fe...458 Kult opplegg! Få høre hvilke fantasier det er snakk om da?:) Anonymkode: 6e293...f6c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå