AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Mannen min har vært bortreist 3 uker og jobber i en annen by på jobbprosjekt utendørs i kaldt vær. Han kom hjem på torsdag . Han sa han var litt øm på penishodet og hadde litt vondt når han tissa, så han ville vente med sex fordi tissen var vond. Likevel tok kåtskapen oss og vi hadde sex på torsdag natt. På lørdag begynte jeg å få vondt når jeg tissa. Jeg spurte chat gpt som sa det var uvanlig at menn hadde urinveisinfeksjon . Dessuten smitter ikke urinveisinfeksjon . Da kom panikken inni meg og det som har stjålet nattesøvn siden. Kan det være en kjønnssykdom ? Eller ville ikke symptomene kommet så raskt hadde det vært kjønnssykdom ? er det noe måte å teste hjemme? symptonene mine er at det et ubehaglig og tisse, særlig om jeg ikke drikker masse vann . Jeg (kvinne) er i midten av 30 åra og har hatt urinveisinfeksjon 3 ganger før I livet og det er 9 år siden forige gang Anonymkode: 46ad9...11c
AnonymBruker Skrevet 1. desember #2 Skrevet 1. desember Dette tar du med legen. Anonymkode: d49a2...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember #3 Skrevet 1. desember Ikke mal fanden på veggen føf dere har oppsøkt lege. Det kan være sopp f.eks? Anonymkode: 4c339...a9c 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:53 #4 Skrevet mandag kl. 19:53 Trolig ikke kjønnssykdom. Hvis han hadde vært utro ville han koblet dette til kjønnssykdom med en gang selv og holdt seg unna sex før han selv ble behandlet og «uskyldig» igjen. Anonymkode: d2a54...8cc 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:58 #5 Skrevet mandag kl. 19:58 Du har inkubasjonstid så dette er ikke kjønnssykdom Anonymkode: afea3...706
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:04 #6 Skrevet mandag kl. 20:04 Jeg opplevde det samme, han var litt sår på penishodet, vi hadde sex også opplevde jeg symptomer. Her var det herpes. Jeg trodde først det var sopp for i starten kunne det minne om det. Ganske sikker på at mannen din nr 1 ikke hadde sagt noe om sårhet på penis, eller valgt å ha sex hvis han hadde mistenkt eller det kunne vært mulighet for en kjønnssykdom. Det er iallefall lite gjennomtenkt. Anonymkode: 9ad1c...2ee 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:08 #7 Skrevet mandag kl. 20:08 Herpes har en inkubasjonstid på 3dager-3uker. Anonymkode: 29741...fab 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:09 #8 Skrevet mandag kl. 20:09 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mannen min har vært bortreist 3 uker og jobber i en annen by på jobbprosjekt utendørs i kaldt vær. Han kom hjem på torsdag . Han sa han var litt øm på penishodet og hadde litt vondt når han tissa, så han ville vente med sex fordi tissen var vond. Likevel tok kåtskapen oss og vi hadde sex på torsdag natt. På lørdag begynte jeg å få vondt når jeg tissa. Jeg spurte chat gpt som sa det var uvanlig at menn hadde urinveisinfeksjon . Dessuten smitter ikke urinveisinfeksjon . Da kom panikken inni meg og det som har stjålet nattesøvn siden. Kan det være en kjønnssykdom ? Eller ville ikke symptomene kommet så raskt hadde det vært kjønnssykdom ? er det noe måte å teste hjemme? symptonene mine er at det et ubehaglig og tisse, særlig om jeg ikke drikker masse vann . Jeg (kvinne) er i midten av 30 åra og har hatt urinveisinfeksjon 3 ganger før I livet og det er 9 år siden forige gang Anonymkode: 46ad9...11c Høres ut som klamydia Anonymkode: 9e648...863
mamanodrama Skrevet mandag kl. 20:10 #9 Skrevet mandag kl. 20:10 Underlivssopp smitter og det høres ut som det. Klamydia gir ikke så sterke symptomer så raskt.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:11 #10 Skrevet mandag kl. 20:11 Jeg ble smittet herpes 2 av en som nå er en ex, det tok bare noen dager før det slo ut på meg. Sårhet, kløe, nervesmerter ogetterhvert blemmer og sår. Anonymkode: 44dfe...8ea 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:44 #11 Skrevet mandag kl. 20:44 Det kan vare ureaplasma. Det fikk jeg påvist i sommer. Vet ikke om mannen min var utro da dette kan smitte seksuelt og kroppen kan produsere det selv. Anonymkode: 72783...93a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå