Gå til innhold

Har jeg ligget med altfor mange?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Såkalt løs i strikken 😄 Ja det er veldig mange til at du kun er 19. 

Anonymkode: eea3d...6c9

Det er ikke antallet som er vesentlig. Det er hva man selv føler og tenker om det som er viktig. 

Vekker det avsky i deg selv så er det for mange..

Om du ikke skammer deg og lever fint med det så har det ingenting å si. Du må ikke fortelle dette til noen hvis du ikke vil...

Ditt valg.

Anonymkode: b852f...b27

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg er ikke antall «dypt personlig» i det hele tatt. Men jeg hadde jo aldri giddet å date noen som hadde spurt meg om det.

Det har ingen ting med at jeg holder den informasjon som «dypt personlig», men det handler om at en som spør, har holdninger til sex som ikke er kompatible med mine. Sånn sett er det jo greit om en date spør, for da vet jeg tidlig at vedkommende ikke er en for meg.

Hva mitt faktiske antall er, forblir irrelevant. Jeg tipper mitt antall partnere er langt innenfor hva de fleste ville syntes var helt ok, men det ville han jo aldri fått vite.

Anonymkode: 9ce2f...448

Nei, men nå var spørsmålet til vedkommende om hen synes alt som har hendt før er ikke-relevant i et nytt forhold. Det høres merkelig ut.

Like merkelig høres det ut om hen synes alt annet er relevant informasjon, men ikke dette. Hvorfor det liksom.

Men enig med deg, jo tidligere slike ting avklares, så slipper folk å bruke masse tid, kanskje år, på noen de ikke passer sammen med. Det gunstigste for alle parter at det avklares kjapt. 

Anonymkode: e956b...062

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Da har du sikkert hpv allerede. Ja ja.

Anonymkode: 73b96...a63

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er veldig mange med tanke på alderen din.

Anonymkode: 21dc1...468

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange, ja. 

De fleste ligger ikke med 17 stk i løpet av livet. Mange ligger ikke engang med halvparten av det i løpet av livet heller. 

Og du er bare 19 år. 

Anbefaler deg å finne deg en fast en istedenfor å fly rundt. Er ikke særlig å få dårlig rykte på seg, samtidig som man utsetter seg for smitte og sykdom på veien. 

Anonymkode: 2bac3...95d

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er objektivt sett svært mange ja, spesielt i en så ung alder.

Hvorvidt det er "altfor mange" kommer bare an på ditt eget syn på sex og en potensiell partner sitt syn på sex. Det er ikke noe fasitsvar på dette.
Jeg må si meg sterkt uenig i de her inne som råder deg til å lyve om antallet ditt. Hvis spørsmålet noensinne dukker opp forteller du enten sannheten eller så sier du rett ut at du ikke ønsker å svare. Verre er det ikke.

Anonymkode: cc7bf...585

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg giftet meg når jeg var 29 år og før det hadde jeg hatt rundt 100. Min mann har aldri spurt, men vet det er mange. Samme med han. 
Nå er jeg 53, og vi snakket om det her en kveld og lo litt av hele greia😅

Anonymkode: 9b23c...185

godt jobbet .:-)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hei! 
Jeg er kvinne på 19 år, og har så langt hatt 17 forskjellige seksuelle partnere.

Et par av dem er frå tidlegare forhold, men den største andelen er av one night stands.

Er det virkelig så mye å ha 17 i "body count"? Og tror dere at menn vil se på meg annleis på grunn av det?

Jeg kan ikke akkurat fjerne alle de 17 jeg har ligget med, men jeg har forandret meg og dei siste månedene har jeg ikkje hatt noe sex.

Anonymkode: 1bb1a...c47

Det er flere enn snittet, men du bestemmer over hva du vil. Høres ut som  du er glad i sex og nyter det. Er bra, kos deg.

Nysgjerrig på:

Når du debuterte?
Hvor og hvordan du har truffet dem du har ligget med?

Anonymkode: 494b6...96b

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hatt noen sosiale, aktive år, så blir det fort et sånt tall. Hvis du liker sex, så er det vel heller ikke noe problem. Verre hvis du sliter med grensesetting. 

Husk at enhver gutt på den alderen, aldri hadde tenkt tanken på "for mange". 

Anonymkode: ebc15...2a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvis du har hatt noen sosiale, aktive år, så blir det fort et sånt tall. Hvis du liker sex, så er det vel heller ikke noe problem. Verre hvis du sliter med grensesetting. 

Husk at enhver gutt på den alderen, aldri hadde tenkt tanken på "for mange". 

Anonymkode: ebc15...2a3

Noen sosiale og aktive år ? Dreier det seg kun om sex med randoms når du er sosial ?

Anonymkode: a8ee2...268

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på 20 når jeg møtte mannen min som 17-åring… Glad det ikke ble mer, synes det holder. Så lenge du er ok med det selv og ikke har fått noe sykdommer, så er det jo greit. Din verdi måles ikke i antall partnere.❤️

Anonymkode: 46e86...35c

• Nyttig 1
Skrevet

Å få et utsvevende seksualliv etter voldtekt er ikke så uvanlig. 

Snakk med noen!

Ikke hør på rasshølene i denne tråden.

Anonymkode: b5299...b2f

Skrevet

Så lenge du er lykkelig , så fortsetter du med det. Ingen som har noe med ditt tall å gjøre . Min samboer har aldri spurt meg om mitt tall og omvendt. Helt urelevant . 

Anonymkode: 80ae7...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...