AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #61 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke den du siterer, har har navn som begynner på F og med dialekt fra østlandet? 🫤 Anonymkode: 300b9...81d Åja,beklager..Nei ikke østlandsdialekt😊 Anonymkode: faa50...2a0
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #62 Skrevet 7 timer siden Du vet han er innflytter til Åfjord, da jobber han nok i kommunen. Då er det bare å google i vei, i lokalavisa, på de kommunale sidene osv. På slike små steder dukker ofte navnene opp. Om han ikke flyttet fordi han skulle bli samboer da... Anonymkode: 8f034...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #63 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet han er innflytter til Åfjord, da jobber han nok i kommunen. Då er det bare å google i vei, i lokalavisa, på de kommunale sidene osv. På slike små steder dukker ofte navnene opp. Om han ikke flyttet fordi han skulle bli samboer da... Anonymkode: j Jeg trodde han skulle hjem til der han har dialekta si fra,da sa han nei jeg bor i Åfjord. Anonymkode: faa50...2a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå