AnonymBruker Skrevet i går, 19:16 #41 Skrevet i går, 19:16 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Burde nok ta deg en båttur du også, så du får deg litt. For det høres ut som du kunne trenge et skikkelig knull av en ukjent. Anonymkode: 3777a...4c8 Ellers takk. Har kun sex i forhold. bullehurk skrev (40 minutter siden): Herregud 🙄 Tror du hadde passet bra i Taliban *Mener at tilfeldig sex er dårlig* KG: "TALIBAN!!!" Anonymkode: d4c81...255 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:58 #42 Skrevet i går, 20:58 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Åfjord, Årnes .. Kommer han ikke opp på facebook som venneforslag? Ånden i lampa... Anonymkode: 0ac8a...acf Åfjord er det han bor,huska det når du sa det😇 Anonymkode: faa50...2a0
AnonymBruker Skrevet i går, 21:04 #43 Skrevet i går, 21:04 AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.11): Takker.Bør nok bare glemme han.Men hadde vært gøy finne han.Han bodde et sted som begynner på Å,han sa navnet men jeg klarer ikke huske.🤣En vennina mi prata med jugde på navnet så kan være mulig han løy. Anonymkode: faa50...2a0 Ålesund Anonymkode: 2e974...3bc
AnonymBruker Skrevet i går, 21:08 #44 Skrevet i går, 21:08 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åfjord er det han bor,huska det når du sa det😇 Anonymkode: faa50...2a0 Hahahaha! Da vet jeg hvem det er😂 Anonymkode: 4aac5...09e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 21:09 #45 Skrevet i går, 21:09 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åfjord er det han bor,huska det når du sa det😇 Anonymkode: faa50...2a0 Innbyggertall 4 342 (2025) Står det i store Norske leksikon 😄 Og hvor mange derfra med den beskrivelsen har vært på dette cruiset disse datoene 😁 Anonymkode: 9198d...d34
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #46 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hahahaha! Da vet jeg hvem det er😂 Anonymkode: 4aac5...09e Hehe hva vet du om han?😅Var du med? Anonymkode: faa50...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #47 Skrevet 23 timer siden TS er du god på dialekter? Åfjord er i Trøndelag (men bor sikkert noen vestlendinger der også!)😊 Anonymkode: 6134a...e30
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #48 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): TS er du god på dialekter? Åfjord er i Trøndelag (men bor sikkert noen vestlendinger der også!)😊 Anonymkode: 6134a...e30 Han var inflytter dit.Ikke vestlending. Anonymkode: faa50...2a0
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #49 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 20.26): Møtte en kjekk fyr på Kiel båten 27-28 nov.Vi rota og hadde sex.Men husker ikke navnet hans.Mistenker han var gift,men bare en følelse.Hvordan slutte tenke på han?Kansje noen fler som her som var på samme tur Anonymkode: faa50...2a0 Joda, jeg og venninnen min pulte også ham på den turen. Anonymkode: 45541...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #50 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe hva vet du om han?😅Var du med? Anonymkode: faa50...2a0 Kan ikke utlevere han her, men takk for forhandlingskortet😉 Anonymkode: 4aac5...09e 1
SurDiamant Skrevet 22 timer siden #51 Skrevet 22 timer siden Herregud så mye drittslenging for at to voksne mennesker har hatt tilfeldig (og jeg antar samtykkende) sex.. Godt du TS ikke ser ut til å bry deg nevneverdig om det 😊 Regner med alle var enige om at det var en fin tur 🤭 5
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #52 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Kan ikke utlevere han her, men takk for forhandlingskortet😉 Anonymkode: 4aac5...09e Nettopp, det er alltid noen som ser noe og vet noe. Alle tror de holder utroskapen sin så jævlig hemmelig 😆😆😆 Anonymkode: 6c791...943 2 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #53 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke utlevere han her, men takk for forhandlingskortet😉 Anonymkode: 4aac5...09e Det trenger du ikke,men feks hvem dialekt hadde han?Tror ikke du vet hvem han er.😅 Anonymkode: faa50...2a0 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #54 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): DISGUSTING. Så tenker du etterpå om han kan ha vært gift, snakk om å være ufyselig. Du hadde ikke hatt sex på 4 år, så var du klar til å bare spre bena og hoppe på en random fyr på en båt? Ja, rart menn synes mange damer er billige. Anonymkode: 3e0bf...b46 Hvor mange år mener du er passlig å vente med sex før du sprer bena? Hun fant en fyr som hun likte, hun har ikke hatt sex på fire år, må nesten unne henne ett knull da, så hun ikke blir like tverr som deg. Som jeg sier, bedre å hoppe på en random fyr på en båt, en å sette fyr på en random båt. Nei synes ikke det er rart at mannfolk synes enkelte kvinnfolk er billige, for din kommentar var skikkelig billig, bortimot DISGUSTING. Anonymkode: 525e8...ebd 1 3
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #55 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 20.26): Møtte en kjekk fyr på Kiel båten 27-28 nov.Vi rota og hadde sex.Men husker ikke navnet hans.Mistenker han var gift,men bare en følelse.Hvordan slutte tenke på han?Kansje noen fler som her som var på samme tur Anonymkode: faa50...2a0 Du var vel bare munter og blid, flørtet og hadde det gøy.. Det er slik jeg ser det.. kåthet og litt alkohol er en skummel kombinasjon til fornuften, da kan man ende opp på andres lugarer. Og jeg regner med sexen var fantastisk, ellers har du vel skrevet hendelsen som dårlig?🫡 Men men.. jeg kan beroliggede deg med, at jeg har mange ganger blitt lurt av gifte kvinner. Det er bare det enten lyges om status, eller at det ikke blir noe samtaleevne.. Så "lurt av gifte kvinner" er ikke helt sant, jeg er igrunn glad de lurte meg😅 For vi hadde deilig sex.. og alle som vil meg godt, og er god med meg har jeg ingenting i mot❣️ AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 21.11): Takker.Bør nok bare glemme han.Men hadde vært gøy finne han.Han bodde et sted som begynner på Å,han sa navnet men jeg klarer ikke huske.🤣En vennina mi prata med jugde på navnet så kan være mulig han løy. Anonymkode: faa50...2a0 Nesten samme opplevelse som deg.. Vi fikk 2 fantastiske dager sammen på hotellet.🥰 På morgene når hun skulle dra hjem, innrømmet hun at hun var gift.. Lite sex førte til at hun ville skille seg med mannen.. Hun hadde et seksuellt behov, og unnskyldte seg for å "bruke" meg. "Neida.. jeg følte meg ikke "brukt".. for min del var dette en fantastisk hærlig sexopplevelse, og jeg liker deg så godt" sa jeg.. Hun roet seg ned, og ble positivt overrasket at jeg ikke dømte henne.. Hun følte seg lettet. Vi utvekslet kontakt info, og ringte hverandre noen ganger. Men det ble bare med praten, for avstanden mellom oss gjorde et comeback vanskelig.. AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.34): Ja det er nok sant,jeg har litt små fylle angst nå.Så er nok mer derfor.Så han går nok fort i glemmeboka ja😊Hadde bare vært en bonus og funnet han.Men tror nok innerst inne at han driter i meg😅😅Greit tenke på det å. Anonymkode: faa50...2a0 Bonanger ja.. Jeg tror ikke han driter i deg, han kan sitte på samme tanken som deg: Gjensynsglede av et hærlig ligg❣️ Så ikke glem tanken.. men "bruk han" i fantasien din i alenetiden👏😅 1
Annus horribilis Skrevet 14 timer siden #56 Skrevet 14 timer siden I alle dager. Ikke mange her som har reist mye med Color Line til Danmark el Kiel tydeligvis. Bedre kjent som Fitte før Færder, Shag boat, Seaduction, Fish & Chicks etc. Color Line har alltid vært kjent for båtturen folk tar for å få seg seg et morsomt knull. Så ler man av det etterpå og alt er glemt når man legger til kai i Norge. Color Line-ledelsen har i mange år desperat prøvd å forandre profilen på båtene til mer familievennlig. Men det lykkes de nok aldri med. 3
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #57 Skrevet 12 timer siden Annus horribilis skrev (1 time siden): I alle dager. Ikke mange her som har reist mye med Color Line til Danmark el Kiel tydeligvis. Bedre kjent som Fitte før Færder, Shag boat, Seaduction, Fish & Chicks etc. Color Line har alltid vært kjent for båtturen folk tar for å få seg seg et morsomt knull. Så ler man av det etterpå og alt er glemt når man legger til kai i Norge. Color Line-ledelsen har i mange år desperat prøvd å forandre profilen på båtene til mer familievennlig. Men det lykkes de nok aldri med. Gamle Stena-Line til Fr.havn var nok hakket verre Anonymkode: cf956...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #58 Skrevet 9 timer siden Tror ikke båten i seg selv er noe verre sted enn ute på byen.Og på båten møter man på hverandre oftere og lettere.😅Man er jo sammen i 36 timer Anonymkode: faa50...2a0
bullehurk Skrevet 8 timer siden #59 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke båten i seg selv er noe verre sted enn ute på byen.Og på båten møter man på hverandre oftere og lettere.😅Man er jo sammen i 36 timer Anonymkode: faa50...2a0 ......... Og ikke minst, man er bare en kort spasertur unna senga 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #60 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det trenger du ikke,men feks hvem dialekt hadde han?Tror ikke du vet hvem han er.😅 Anonymkode: faa50...2a0 Jeg er ikke den du siterer, har har navn som begynner på F og med dialekt fra østlandet? 🫤 Anonymkode: 300b9...81d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå