AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:52 #21 Skrevet søndag kl. 21:52 Når jeg går naken hjemme så er det bare fordi jeg er treig til å få på meg klær i forbindelse med dusj/bad, eller når jeg står opp/legger meg. Med andre ord sitter jeg ikke ned i møbler, men svinser rundt med hva enn det er jeg kommer på jeg "skal bare" før jeg komme så langt som å finne fram klær. Dette er da uten barn eller andre. Så jeg kan godt være på kjøkkenet eller stua naken fordi jeg "skal bare", men hvis jeg kommer så langt som å få lyst til å sitte ned så går jeg og tar på litt klær først. Anonymkode: f5a9f...4e1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:53 #22 Skrevet søndag kl. 21:53 Så sykt ekkelt Anonymkode: a14d2...fd1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:28 #23 Skrevet i går, 10:28 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke døm meg nå. men æsj, enda en grunn for å ikke gå hjem til hvem som helst . Anonymkode: b43b9...c13 Du aner ikke hva folk har gjort i møblene sine,selv dine beste venner har du ikke kontroll på. Så det er bare å la være å tenke på det, du blir ikke syk av å sitte i en skitten sofa. Anonymkode: e1157...3e6 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:00 #24 Skrevet i går, 11:00 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ikke døm meg nå. men æsj, enda en grunn for å ikke gå hjem til hvem som helst . Anonymkode: b43b9...c13 Hvordan skal du uansett vite dette før du drar hjem til noen? Anonymkode: 95f68...718
AnonymBruker Skrevet i går, 11:01 #25 Skrevet i går, 11:01 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når jeg går naken rundt lar jeg bare håndkleet ligge i sofaen til jeg tar på meg klær etterhvert, pleier sjelden å sitte naken andre steder Anonymkode: 696ad...c7e Men om du sitter andre steder, hvor er det? Anonymkode: 95f68...718
Hunmedham Skrevet i går, 11:11 #26 Skrevet i går, 11:11 Ingen grunn til å gjøre dette til noe større enn det er. Det er nesten ingen som lever nakne, på den måten at de spiser frokost eller sitter i sofaen helt uten klær. Dette er en mikro-nisje. Jeg tror det som det egentlig handler om, er å ikke være redd for å bevege seg rundt i eget hus når det er naturlig. Altså å stå opp og gå ut på kjøkkenet og legge rundstykker i ovnen eller slå på kaffetrakteren før man går på badet. Kanskje stå i dusjkø og gjøre noen småtterier mens man venter, uten å trenge å ta på seg noe. Dette sjenerer ingen og er ikke-seksuelt. Med mindre partneren synes det er morsomt å se mannen gå gjennom stua med morgenereksjon, eller eller meden halvstiv etter fersk sex - eller man tenker at man godt kan dekke frokostbordet på verandaen sommerstid og synes det er så tidlig at ingen naboer er ute og ser et glimt av en pupp i forbifarten. Eller etter trening, at man vrenger av seg svett treningstøy på vaskerommet og skynder seg opp trappen til dusjen og gir blaffen i om en rumpeball synes i vinduet på veien. Det kalles å leve. 1
Chantielle Skrevet 21 timer siden #27 Skrevet 21 timer siden Ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette. Chantielle mod
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #28 Skrevet 2 timer siden Hvordan bor dere som går naken hjemme? Helt uten innsyn eller trekker dere ned gardinene? Anonymkode: e2e29...c6a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #29 Skrevet 2 timer siden Hm? Er det en greie? Det er ikke lov å sitte naken i mine møbler. Rumpelukt er en ting Anonymkode: eb5ea...b82
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #30 Skrevet 2 timer siden Går typisk rundt naken fordi jeg skal eller nettopp har dusjet. Aldri naken for å henge i sofaen😤 Anonymkode: eabc8...ac0
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #31 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan bor dere som går naken hjemme? Helt uten innsyn eller trekker dere ned gardinene? Anonymkode: e2e29...c6a Trekker for gardinene Anonymkode: 696ad...c7e
aksase Skrevet 1 time siden #32 Skrevet 1 time siden Deilig å være naken når det byr seg en anledning. Både jeg og kona kan henge naken i sofaen og se en god film, hvis vi er alene hjemme. Da sitter vi selvsagt ikke rett i sofaen, men på et pledd eller håndkle som kan vaskes etterpå. I hverdagen sover vi alltid nakne, og vi dekker oss ikke til når vi går mellom soverom og bad. Dekker oss heller ikke til om det er behov for en tur på kjøkkenet etter drikke eller liknende i løpet av natta. Låser heller aldri døren til badet. Nakenhet er for oss naturlig, men selv om vi gjerne skulle sett at flere følte det like naturlig som oss, så tvinger vi ikke nakenheten vår på andre. Vi er nok litt "skapnaturister" som ikke engang har fortalt vår nærmeste venner og familie at vi liker slikt. Barna har nok en anelse, men det stopper der. Vi har også en greie hvor vi liker å leie hytte noen dager, bare vi to og være nakne 24/7. Da dekker vi møblene vi skal bruke med medbragte tepper og håndklær og bare nyter friheten. Er det innsyn fra naboer, trekker vi for gardinene. Ligger hytten tilstrekkelig usjenert til og været er på vår side, er vi gjerne nakne utendørs også. Liker hytter med jacuzzi, og da er det en selvfølge å bade naken i den, både sommer og vinter. Har skjedd et par ganger at turgåere har kommet tråkkende forbi hytten midt i skogen mens vi har vært nakne ute, men det er bare å hilse og vinke og late som ingenting og så går de alltid raskt videre. 🙂 Vi har også hatt stor glede av å bo på naturisthoteller og naturistresorts i Syd-Europa flere ganger. Fantastisk stemning og frihet. Velger familivennlige steder, så det er aldri noe åpenys sex eller swinging på slike steder. Prøver man på det, ryker man tvert ut av anlegget.
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #33 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hm? Er det en greie? Det er ikke lov å sitte naken i mine møbler. Rumpelukt er en ting Anonymkode: eb5ea...b82 Det er vanlig å sitte på håndkle. Det gir vesentlig bedre beskyttelse enn f.eks. en bikinitruse. Anonymkode: 4c657...9e7
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #34 Skrevet 35 minutter siden Bruker kun t-skjorte hjemme. Beskytter selvfølgelig sofaen. Bruker håndkle eller sengetøy å sitte på. Har noe innsyn. Gikk mange år uten å trekke for gardinene, men har begynt med det de siste årene. Heldigvis er det lov å gå naken i eget hjem. Det er deilig å lufte underlivet. Anonymkode: d2948...21c
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #35 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 19.40): En venninne fortalte at en ons av henne satte seg naken på sofaen hennes på morgningen. Folk er så ekle! Tenk hvordan det er i sofaen hans hjemme. 🤮 Anonymkode: bf9ca...6dc Du må virkelig ikke sitte i noen sin sofa🤭 Gud så mange sofaer jeg har hatt sex i løpet av ett liv 😁😂 Anonymkode: c7cab...e61
Snok1 Skrevet 28 minutter siden #36 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.20): Hva er det som holder på å skje med samfunnet vårt? Hva får deg til å anta at dette er et nytt fenomen?
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #37 Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.39): Har gjort verre ting naken på en sofa enn å sitte pent i ro. Har ikke dere som synes det er så ille også det, eller foregår alt på soverommet? Anonymkode: 1f6fd...d66 Jeg har heldigvis skinnsofa, men kjæresten har stoffsofa. Hun blir veldig våt, så det blir nesten uten unntak en flekk, etter at vi har hatt oss. Jeg foretrekker senga, men av en eller annen grunn, så tenner hun på å være i stua. Anonymkode: af3c1...c3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå