AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:54 #1 Skrevet søndag kl. 15:54 Ser mange har 50% salg allerede. Er dette den prisen de også vil selges for etter jul tror dere, eller blir de enda billigere? Anonymkode: 468a9...530
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:56 #2 Skrevet søndag kl. 15:56 Vurderte nytt juletre i fjor og da ble det ikke noe lavere pris etter jul. Tror kjedene plasserer usolgt på lager og tar de frem igjen neste år. Samme modell-utvalg i år som i fjor ser det ut som i de fleste kjeder. Anonymkode: 4af20...cec 1
enkefru Skrevet søndag kl. 16:32 #3 Skrevet søndag kl. 16:32 Ja, noen har som du sier, startet med salg/gode tilbud allerede, men i romjula er det også gode priser på det som er igjen. Kjøpte selv et flott tre på Hageland i romjula for noen år siden til godt og vel halve prisen 1
kaledonia Skrevet i går, 09:36 #4 Skrevet i går, 09:36 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vurderte nytt juletre i fjor og da ble det ikke noe lavere pris etter jul. Tror kjedene plasserer usolgt på lager og tar de frem igjen neste år. Samme modell-utvalg i år som i fjor ser det ut som i de fleste kjeder. Anonymkode: 4af20...cec ikke rett etter jul, men i januar 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden 50% på skrifta nå før jul, jeg kjøpte i fjor på denne tiden, få dager før jul setter de ned til 70% av, jeg kjøpte selvsagt den som har mange lysvalg og farger, barna elsker det Anonymkode: 79df6...012 1
Sofiei Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Prøvde å kjøpe på salg i romjula i fjor. Men uansett hvor vi kom var det bare de "stygge" trærne de hadde igjen. Så vi endte med å kjøpe et i utgangspunktet dyrt et til medlemspris på Jernia nå for et par uker siden. De har fortsatt gode medlemstilbud på juletrær. 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Ja.. Jeg kjøpte mitt i romjula i fjor ihvertfall,og da var alle de jeg sjekka på tilbud. Gleder meg til å ha tre for første gang i år Anonymkode: 50e9a...149 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 16.54): Ser mange har 50% salg allerede. Er dette den prisen de også vil selges for etter jul tror dere, eller blir de enda billigere? Anonymkode: 468a9...530 Har inntrykk at de fleste julevarer kommer i butikken i september-oktober, og havner på halvpris fra 31.oktober. Det som er igjen etter 31.desember blir dumpet ytterligere i pris, eller blir lagret til neste sesong. Anonymkode: 70af4...26a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå