Mardina Skrevet 18 timer siden #41 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker dyr og har mange dyr selv, men liker ikke hunder. Og nei, jeg er ikke redd. Det går faktisk an. Anonymkode: 7ed04...21b Selvfølgelig vet jeg at det går an å ikke like hunder. Jeg liker ikke katter, men nekter jo ikke folk å ha katt. Men det var uansett ikke poenget mitt.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #42 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 15.51): Min venninne har hund. Nå er hun blitt singel og sa i går når vi var ute at hun må kanskje finne noen som kan passe hunden av og til når hun skal reise osv. Tror nok at hun kommer til å spørre meg. Men tror ikke at det går. Ikke pga meg, men pga mannen min. Han liker ikke hunder. Og han er veldig nøye på renholdet hjemme. Blir mye hår fra hunden. Og det er mannen som vasker hjemme. Og jeg jobber mye, så er han som må gå tur mest. Men er redd for å skuffe venninne. Hun stiller bestandig opp for meg. Hvordan forklare dette? Er jeg dårlig venninne? Anonymkode: 62503...3c7 Bare å si nei, men da vet du at hun sikkert sier nei til deg også (i fremtiden). Anonymkode: 5d5de...301
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå