Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som ung og naiv, ja.

Som voksen og realistisk, nei.

Skilte meg fra eks som jeg møtte i 20 årene.

Innså jeg nektet å tilbringe livet med en guttemann som ville ha en mamma.

Fant en ekte mann. Han trenger ikke "instruksjoner". Han er voksen, selvstendig og vet hva som må gjøres.

Anonymkode: 2776e...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da ikke mer absurd den ene veien, enn den andre. Føler man på det så ligger det bitterhet, eller andre følelser, bak. 

Anonymkode: a4a1a...87b

Det er jo nettopp derfor jeg spør. For slike tråder finnes ikke andre veien. Menn aksepterer mye oftere sidene ved kvinner de ikke liker. 

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (28 minutter siden):

Det er jo nettopp derfor jeg spør. For slike tråder finnes ikke andre veien. Menn aksepterer mye oftere sidene ved kvinner de ikke liker. 

Du er på et kvinneforum... 

Men hvis du vil se menns egenskaper så kan du jo ta en runde på seksualforumet. Det eneste stedet de er i flertall. 

Anonymkode: a4a1a...87b

AnonymBruker
Skrevet

Snu om på kjønnene og les denne på nytt. 

Anonymkode: e8aa2...fdc

Skrevet

Kjenner ikke din sitasjon, og har dessverre ikke klart å finne meg noen. 

Men har kamerater som er i forhold og det er mitt inntrykk at menn og kvinner har ulike krav til forhold. 

Så tror det kan være lurt og tydelig kommunisere hva du trenger fra han. 

AnonymBruker
Skrevet

Tankelesing og hinting fungerer dårlig for menn. Menn er ikke slik. Kvinner må være tydelige. Men krever de noe, må de være like villig til å tilfredstille mannens ønsker som de forventer at han skal tilfredstille deres. Og som mange kvinner ikke firstår: de sitter ikke med den ene gudegitte sannhet om hva som er riktig, viktig og hva som skal prioriteres i et forhold.

Anonymkode: 28004...f5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært gift i 20 år. Kan vel si at jeg har måttet lære opp mannen min i ganske mye, ja. For å få ham interessert i et tema, har jeg først kjøpt en bok, lest den først, for så å be ham lese dem. Her er et lite utdrag av bøker jeg har fått ham til å lese, i kronologisk rekkefølge:

• Hot Sex av Tracey Cox

• Menn er fra Mars, Kvinner er fra Venus av John Gray

• Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre av Per Asbjørn Risnes

• På Vei av Gro Nylander

• Foreldremagi av Hedvig Montgomery

• Ungdomsårene av Hedvig Montgomery

• Nei og atter nei av Nina Lykke

Om noen kjenner den siste boken i listen, så forstår man nok også at vi er på randen til skilsmisse. Jeg gidder altså ikke mer. 20 år med å være en slags mor/oppdrager/lærerinne for en som aldri gidder å drive med noe form for selvutvikling selv. Sex? Nei, det skulle han bare klare helt automatisk (han har aldri gitt meg en orgasme). Oppdragelse? Nei, det var hovedsaklig min jobb. Barnas emosjonelle oppfølging? Også min jobb. Forholdet oss i mellom? Nei, det skulle han aldri sette seg ned å granske eller jobbes med. Alt skal bare gå av seg selv der i gården, men han vokser jo ingenting på å aldri tilegne seg ny kunnskap.

Anonymkode: ca00e...1a4

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...