AnonymBruker Skrevet 30. november #1 Skrevet 30. november Hvilke ferdigheter er det svært vanlig at man gjør feil? Jeg tenker på ferdigheter som de fleste trenger. Anonymkode: e3cc3...8e4
AnonymBruker Skrevet 30. november #3 Skrevet 30. november Abra skrev (4 timer siden): Tannpuss Takk! I følge tannlegene sliter folk med tanntråd også. TS Anonymkode: e3cc3...8e4
AnonymBruker Skrevet 30. november #4 Skrevet 30. november Blowjobs. Mye elendig der ute. Anonymkode: f030d...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 30. november #5 Skrevet 30. november Bilkjøring.. (eller enda mer nøyaktig: bruk av blinklys!!) Anonymkode: d6e40...64f 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember #7 Skrevet 2. desember Om jeg justerer spørsmålet til kun å gjelde KG så er det helt klart kunnskap. En ferdighet 99% av kommentatorene her mangler eller bruker feil. Og ferdigheten til å skryte på seg utdanning og arbeid. For så å vise at de helt klart mangler all kunnskap om dette. Anonymkode: 5a52a...403
AnonymBruker Skrevet 2. desember #8 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om jeg justerer spørsmålet til kun å gjelde KG så er det helt klart kunnskap. En ferdighet 99% av kommentatorene her mangler eller bruker feil. Og ferdigheten til å skryte på seg utdanning og arbeid. For så å vise at de helt klart mangler all kunnskap om dette. Anonymkode: 5a52a...403 ja da, men når du skriver dette så blir du bare like kjedelig som denne type folk.. Anonymkode: 3d50e...c7c
AnonymBruker Skrevet 2. desember #9 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 17.47): Blowjobs. Mye elendig der ute. Anonymkode: f030d...b7f Det er fordi mange kvinner egentlig ikke liker å gi blowjobs. Mye uvasket kuk og underliv der ute. De som liker det, er som regel dyktige til det, jf. mine partnere gjennom årene. Anonymkode: 8c69a...0a1 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember #11 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Om jeg justerer spørsmålet til kun å gjelde KG så er det helt klart kunnskap. En ferdighet 99% av kommentatorene her mangler eller bruker feil. Og ferdigheten til å skryte på seg utdanning og arbeid. For så å vise at de helt klart mangler all kunnskap om dette. Anonymkode: 5a52a...403 La oss vite, hvor er du selv blant disse prosentene? Blant de 99 eller den ene? Anonymkode: f030d...b7f
AnonymBruker Skrevet 3. desember #12 Skrevet 3. desember Bruk av bindestrek og tankestrek. Anonymkode: 6c5ab...033
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:07 #14 Skrevet torsdag kl. 18:07 forholde seg til dårlig hørsel. Anonymkode: 3d50e...c7c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:14 #15 Skrevet torsdag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 11.39): La oss vite, hvor er du selv blant disse prosentene? Blant de 99 eller den ene? Anonymkode: f030d...b7f Nope, for jeg har vett nok til å ha kunnskap om det jeg svarer på. Har jeg ikke det, så svarer jeg rett og slett ikke. Det er noe som kalles å vise respekt for andre. Ikke kaste bort tiden deres med tull. Anonymkode: 5a52a...403
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:02 #16 Skrevet torsdag kl. 22:02 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nope, for jeg har vett nok til å ha kunnskap om det jeg svarer på. Har jeg ikke det, så svarer jeg rett og slett ikke. Det er noe som kalles å vise respekt for andre. Ikke kaste bort tiden deres med tull. Anonymkode: 5a52a...403 Du hadde ikke vett til å svare på det jeg spurte om så da er du vel blant de 99%, går jeg ut fra. Anonymkode: f030d...b7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå