AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #21 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Et lite tips til en annen gang er å oppgi riktig informasjon i hi. Du skriver at du har prøvd "alt", men du har tydeligvis ikke forsøkt noe av det som flest har størst effekt av. At du har eksem i tillegg er også relevant. Det nytter ikke å spørre fastlegen generelt om "syre" - du må spørre spesifikt, type og konsentrasjon. Jeg tviler imidlertid på at du får et fornuftig svar. Du bør i tillegg gjøre egen research. Anonymkode: 398e1...536 Tror du blander med en annen tråd nå? Jeg skrev ikke at jeg har prøvd «alt», bare at jeg har prøvd fuktighetskremer og eksfoliering/skrubbing. Jeg vet ikke hva folk flest har størst effekt av, men utifra hva fastlegen sier så trodde jeg at det var skrubbing og fuktighetskrem. Anonymkode: 6e49e...8ab 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du blander med en annen tråd nå? Jeg skrev ikke at jeg har prøvd «alt», bare at jeg har prøvd fuktighetskremer og eksfoliering/skrubbing. Jeg vet ikke hva folk flest har størst effekt av, men utifra hva fastlegen sier så trodde jeg at det var skrubbing og fuktighetskrem. Anonymkode: 6e49e...8ab Du skriver at "har prøvd alle vanlige reseptfrie hudkremer". Anonymkode: 398e1...536
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Skrevet 22 timer siden Jeg har fått et par sånne i ansiktet og hater den. Jeg smører med fet krem ( Veleda grønn tube til 109 kr på nettapotek) smører meg inn og skraper bort faenskapet med neglene. Det funker faktisk. Anonymkode: 30e9e...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå