AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:09 #61 Skrevet fredag kl. 18:09 Umodne, usikre gutter er de som føler de må se og søke oppmerksomhet på SoMe etc. Å se på og like en haug med damer når man er i et forhold er bare trist og patetisk. Og ja, jeg er en av de kvinnene som har fått masse sånt på SoMe. Mye triste griser og gutter der ute. Noen sa til og med de var lei seg for at DE var gift.... Jeg har aldri hatt behov for å oppsøke mannlige profiler om jeg er i et forhold. Jeg er sammen med en mann. En nydelig mann med gode og sunne verdier. Og han har kun øyne for meg. Klart han legger merke til pene mennesker, hvem gjør ikke det? Men ingen av oss har behov for å få oppmerksomhet fra dem. Det vi har sammen er unikt og ingen andre mennesker kan måle seg mot det vi har bygget opp sammen. Det finnes ingen usikkerhet eller sjalusi mellom oss. Vi er bestevenner, partnere, kjærester og elskere. Når du møter den rette så finnes det ikke andre som er fristende. Anonymkode: 3b6b3...871 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:46 #62 Skrevet i går, 13:46 AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 2.33): Man kan ikke slutte å se på andre mennesker bare fordi man har fått seg kjæreste. Anonymkode: 00b32...a14 Å se på andre mennesker gjør man om man betrakter tilfeldig livet på gata og mennesker som man tilfeldigvis møter på veien. Det er ofte noe nøytralt. Å bevisst søke opp mulighet for å betrakte lettkledde, vakre kvinner er noe helt annet. Anonymkode: f8a36...679 3
Vibelator Skrevet i går, 13:56 #63 Skrevet i går, 13:56 AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 0.26): Men innerst inne ville man jo hatt de bilene hvis man hadde råd. Ellers hadde man jo ikke siklet på dem? Anonymkode: 78d54...1f1 Nei jeg ville aldeles ikke hatt lamborghini eller Pamela Andersen på 90 tallet selv om Di var kule og se på For mye styr med slike blikkfang så nei alle rikinger kjører ikke Ferrari og lamborghini fordi om Di har rå 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:01 #64 Skrevet i går, 14:01 Dump ham. Han blir ikke bedre. Min eks var sånn når han var 40 (!!!) Anonymkode: 03286...74c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:05 #65 Skrevet i går, 14:05 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jepp Med en gang ei dame blir singel, blir det postet 1000-vis av puppe- og rumpebilder og videoer for å "selge seg" eller få oppmerksomhet. Så får de seg type og hyler fordi han ser på akkurat samme type bilder hun selv har postet. Go figure. Anonymkode: c546d...282 Hvis det er det du gjør når du er singel så er det kanskje ikke så rart at du bare har kjærester som fortsetter å se på sånne ting også. Men det er jo ikke det som er normalt for resten av oss. Anonymkode: 154a3...106 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 #66 Skrevet i går, 14:28 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 21.50): Ja men tenk hvor mye mer spennende det er å lage mat og dyrke sex med en smart kvinne som tenker selv framfor en som du "kontrollerer" med dype lommer. Anonymkode: 59354...2a3 Om det er et sted jeg ikke trenger en smart kvinne, er det i sengen😂😂😂😂 Anonymkode: 523e2...8cd
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #67 Skrevet i går, 15:24 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jepp Med en gang ei dame blir singel, blir det postet 1000-vis av puppe- og rumpebilder og videoer for å "selge seg" eller få oppmerksomhet. Så får de seg type og hyler fordi han ser på akkurat samme type bilder hun selv har postet. Go figure. Anonymkode: c546d...282 Det inntrykket må være noe du har fordi det er nettopp den typen damer du legger merke til. Anonymkode: f8a36...679 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #68 Skrevet i går, 16:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om det er et sted jeg ikke trenger en smart kvinne, er det i sengen😂😂😂😂 Anonymkode: 523e2...8cd Jeg tenker at når mannen selv er ikke særlig smart, så er det lurt å ha en som smartere i sengen. Du har tydeligvis tatt feile valg så langt😉 Anonymkode: 59354...2a3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå