Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange menn velger damer av typen de overhodet ikke tenner på/tenner mindre på, fordi de ønsker seg ei dame med "low body count", som er edruelig, har gode familieverdier, er jordnær og har god økonomiforståelse. De har gjerne sex med smellvakre festjenter med silikon, fillers osv, men velger en annen type dame til kone AV PRAKTISKE ÅRSAKER. Så fortsetter de å glane på silikonbabes, fordi preferansene deres har jo ikke endret seg bare fordi de har flyttet sammen med ei dame de knapt liker. Hvorfor har du ikke bilder av kona di for dette formålet, men MÅ ha andre damer?

Anonymkode: c27d3...5bb

Eller så blir de sammen med hva som helst som kommer deres vei og viser interesse fordi de har dårlig selvtillit og ikke tror de kan få annet.

Hvis/når de endelig finner en de faktisk reelt liker så klarer de å være åpne og deler ting med partner, inkludert hva de ser på. Det er tillit.

Anonymkode: 00b32...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her oser du av bitterhet.

Jeg har ingen intensjon om å ha sex med noen andre enn kona mi, og jeg tenner på henne etter 15 års forhold. Likevel kan jeg en gang i blant titte på andre kvinner mens jeg onanerer. Det påvirker ikke forholdet mitt.

Anonymkode: 9af17...f65

Ikke påvirker?😂

Anonymkode: 59354...2a3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mange menn velger damer av typen de overhodet ikke tenner på/tenner mindre på, fordi de ønsker seg ei dame med "low body count", som er edruelig, har gode familieverdier, er jordnær og har god økonomiforståelse. De har gjerne sex med smellvakre festjenter med silikon, fillers osv, men velger en annen type dame til kone AV PRAKTISKE ÅRSAKER. Så fortsetter de å glane på silikonbabes, fordi preferansene deres har jo ikke endret seg bare fordi de har flyttet sammen med ei dame de knapt liker. Hvorfor har du ikke bilder av kona di for dette formålet, men MÅ ha andre damer?

Godt mulig at mange menn velger slik, men jeg er ikke en av dem.

Jeg har bilder av kona også 😘

Skrevet

Hvordan klarer du og ta han seriøst ts? Han høres ut som en fjott. 

Anonymkode: 02dac...510

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Godt mulig at mange menn velger slik, men jeg er ikke en av dem.

Jeg har bilder av kona også 😘

Så hva trenger du andre damer til, da? Hva er poenget med dem hvis du har bilder av kona?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 15.36):

Men hvorfor var du sammen med ei dame som du ikke fant attraktiv, samtidig som du egentlig ville ha en tynn, ung og pen jente? Fordi du ikke hadde draget på tynne, unge og pene jenter. Kun derfor. Ellers hadde du ikke blitt sammen med denne dama i utgangspunktet.

Godt spørsmål, selv om dine konklusjoner jo er tegn på at du ikke helt har oppfattet tingene.

Joda, hun var jo temmelig flott da vi ble isammen. Det var også noe profesjonelt og da hadde en jo hverken nok penger eller tid til å jakte for mye. 

Når en er yngre er det jo mer utfordrende da. For med mindre ressurser tilgjengelig vil jo gjerne damer se en annen vei. Vi menn er veldig visuelle og DET motiverer våre valg mer enn hvor mange master-grader hun har, eller hvor mye hun tjener.

Når en mann blir eldre og akkumulerer mer ressurser og har mer visdom øker hans markedsverdi; mens en kvinne sin synker for hver dag.

Det er nok dette som er hovedgrunnen til at jeg som 50-åring stort sett ikke har noen problemer med å finne 30-åringer, mens det paradoksalt nok var vanskeligere som 30-åring. 

Tynne, pene og yngre jenter har utallige valgmuligheter. En mann med godt utseende i samme alder kunne spurt 100 tilfeldige damer på gata om de ville hatt sex med ham og kanskje 3 hadde sagt ja; mens det omvendte ville vært en situasjon hvor kanskje 3 hadde sagt nei.

Som 50-årig mann holder det selvsagt ikke med god inntekt eller ressurser, men når du mikser dette med godt utseende og god fysisk form så blir det mye ull. I tillegg; når en er litt eldre er det ikke noe problem å være direkte, for et evt nei plager ikke egoet. En VET at det er nok som vil være interessert.

Den siste eks-dama mi traff jeg bak kassa på en 7-11 da jeg kjøpte vann og frukt.  Vi prata litt og etter 1 minutt fikk jeg hennes What's App.  Hadde jeg begynt å prate med en kvinne som var lege med to doktorgrader, som så "vanlig" ut? Absolutt ikke.

Menn er visuelle og for de fleste av oss betyr det uendelige mye mer hvordan en kvinne ser ut enn hva hun "gjør". 

Unntak finnes, men sånn er det bare 😇

Skrevet
AdonisFFM skrev (4 timer siden):

Godt spørsmål, selv om dine konklusjoner jo er tegn på at du ikke helt har oppfattet tingene.

Joda, hun var jo temmelig flott da vi ble isammen. Det var også noe profesjonelt og da hadde en jo hverken nok penger eller tid til å jakte for mye. 

Når en er yngre er det jo mer utfordrende da. For med mindre ressurser tilgjengelig vil jo gjerne damer se en annen vei. Vi menn er veldig visuelle og DET motiverer våre valg mer enn hvor mange master-grader hun har, eller hvor mye hun tjener.

Når en mann blir eldre og akkumulerer mer ressurser og har mer visdom øker hans markedsverdi; mens en kvinne sin synker for hver dag.

Det er nok dette som er hovedgrunnen til at jeg som 50-åring stort sett ikke har noen problemer med å finne 30-åringer, mens det paradoksalt nok var vanskeligere som 30-åring. 

Tynne, pene og yngre jenter har utallige valgmuligheter. En mann med godt utseende i samme alder kunne spurt 100 tilfeldige damer på gata om de ville hatt sex med ham og kanskje 3 hadde sagt ja; mens det omvendte ville vært en situasjon hvor kanskje 3 hadde sagt nei.

Som 50-årig mann holder det selvsagt ikke med god inntekt eller ressurser, men når du mikser dette med godt utseende og god fysisk form så blir det mye ull. I tillegg; når en er litt eldre er det ikke noe problem å være direkte, for et evt nei plager ikke egoet. En VET at det er nok som vil være interessert.

Den siste eks-dama mi traff jeg bak kassa på en 7-11 da jeg kjøpte vann og frukt.  Vi prata litt og etter 1 minutt fikk jeg hennes What's App.  Hadde jeg begynt å prate med en kvinne som var lege med to doktorgrader, som så "vanlig" ut? Absolutt ikke.

Menn er visuelle og for de fleste av oss betyr det uendelige mye mer hvordan en kvinne ser ut enn hva hun "gjør". 

En kvinne som var lege hadde aldri giddet å være med en som tenker som deg, en som mest sannsynlig har ingenting å snakke om enn det han har sett på tv.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

En kvinne som var lege hadde aldri giddet å være med en som tenker som deg, en som mest sannsynlig har ingenting å snakke om enn det han har sett på tv.

Jeg har ikke TV og ser aldri TV. Jo forresten, jeg ser nyheter på en TV-kanal i Bangkok, fordi kjæresten min liker å se. Jeg skjønner ikke mye, men hun forteller meg på sin Thaingelsk. 

Har vært mest sammen med leger og legestudenter igjennom livet. Det blir nå engang slik når en er en nerdete verden da..

Men du har vel rett i at det ikke har fungert like bra, siden de siste 4 kjærestene mine ikke har noen utdanning bortsett fra Bachelors..

Det viktigste for meg i dag er mat og sex. Så kommer ting som sportiness, pen, submissive og kunnskaper.

Akademia...... ikke på radar,n med damer.

Skrevet
AdonisFFM skrev (55 minutter siden):

Jeg har ikke TV og ser aldri TV. Jo forresten, jeg ser nyheter på en TV-kanal i Bangkok, fordi kjæresten min liker å se. Jeg skjønner ikke mye, men hun forteller meg på sin Thaingelsk. 

Har vært mest sammen med leger og legestudenter igjennom livet. Det blir nå engang slik når en er en nerdete verden da..

Men du har vel rett i at det ikke har fungert like bra, siden de siste 4 kjærestene mine ikke har noen utdanning bortsett fra Bachelors..

Det viktigste for meg i dag er mat og sex. Så kommer ting som sportiness, pen, submissive og kunnskaper.

Ja men tenk hvor mye mer spennende det er å lage mat og dyrke sex med en smart kvinne som tenker selv framfor en som du "kontrollerer" med dype lommer. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja men tenk hvor mye mer spennende det er å lage mat og dyrke sex med en smart kvinne som tenker selv framfor en som du "kontrollerer" med dype lommer. 

Hva er det som får deg til å tro at hun ikke er smart? 

Bare for at hun ikke passer inn i en spesiell (og minkende) Vestlig nisje?

Skrevet
AdonisFFM skrev (1 time siden):

Du ser ikke på TV, bare på YouTube. Siden du siterer Andrew Tate hele tiden, i norsk oversettelse. Vet din unge, pene damer at hun kommer til å bli byttet ut når hun bikker 30-35 år? Er hun OK med det?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du ser ikke på TV, bare på YouTube. Siden du siterer Andrew Tate hele tiden, i norsk oversettelse. Vet din unge, pene damer at hun kommer til å bli byttet ut når hun bikker 30-35 år? Er hun OK med det?

Gjør han det? Hmm må lese mer om AT og hva han står for. Jeg har vokst opp i Romania der han bor eller bodde. Mange menn med samme holdninger som bor der nede. Menn som ingen vil ha og de få kvinnene som de klarer å lure til seg er de som later at de er "submissive", men kun melker de for penger. 

Skrevet
AdonisFFM skrev (17 timer siden):

Menn er ikke ensomme nok! Det var det jeg fikk ut av å lese dette. 

Anonymkode: 4efff...345

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 2.33):

Man kan ikke slutte å se på andre mennesker bare fordi man har fått seg kjæreste. 

Anonymkode: 00b32...a14

Nei, men å se på So-Me babes, er ikke det samme som et raskt blikk på andre mennesker. 

Anonymkode: 5aa6d...61e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Her var det mange antagelser. 

Byttet ut er vel noe mange Norske kvinner både praktiserer og blir en del av...

Dama mi har da "bikka" 30 for lenge sida.

Overdrivelse fungerer bare om en ikke tenker kritisk.

Skrevet
Bimbo skrev (På 1.12.2025 den 19.55):

Sunt: fin dame går forbi. Mann tenker: fin dame, lurer på hvordan hun ser ut uten klær! Dame passert, dame glemt.

Min mann er sånn: fin dame går forbi. Mann stirrer på henne helt til hun blir borte. Går hjem med meg. Skal «ta seg en dusj» og runker til henne han har sett. 

AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 12.30):

Eller at han ikke har sjans på jenter han liker, og tok til takke med ei "midt på treet" for å kunne ha familie, barn og sex. 

Her er det bare familie. Ikke sex og ingen barn.

Anonymkode: 71566...8aa

Skrevet

Menn liker å se bilder av rumper på Instagram, og damer liker å poste bilder av rumpa på Instagram.

Ganske vanlig oppførsel.

Anonymkode: 05832...b1d

Skrevet
AdonisFFM skrev (20 timer siden):

Her var det mange antagelser. 

Byttet ut er vel noe mange Norske kvinner både praktiserer og blir en del av...

Dama mi har da "bikka" 30 for lenge sida.

Overdrivelse fungerer bare om en ikke tenker kritisk.

Du siterer Andrew Tate i dårlig Google-oversettelse, og da slutter folk å ta deg seriøst. Alle dine replikker i det forrige svaret er sitater fra podcasten hans. Man burde velge sine idoler med omhu, sier jeg bare.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du siterer Andrew Tate i dårlig Google-oversettelse, og da slutter folk å ta deg seriøst. Alle dine replikker i det forrige svaret er sitater fra podcasten hans. Man burde velge sine idoler med omhu, sier jeg bare.

Huffameg, her var det mye bitterhet. Kan du vise til hva jeg har "Google-oversatt", fra AT da?

Har du en underliggende beundring for ham siden du følger podkasten hans? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Menn liker å se bilder av rumper på Instagram, og damer liker å poste bilder av rumpa på Instagram.

Ganske vanlig oppførsel.

Anonymkode: 05832...b1d

Jepp

Med en gang ei dame blir singel, blir det postet 1000-vis av puppe- og rumpebilder og videoer for å "selge seg" eller få oppmerksomhet. Så får de seg type og hyler fordi han ser på akkurat samme type bilder hun selv har postet. Go figure. 

Anonymkode: c546d...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...