Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde dere damer syntes om mannen din så på lettkledde damer på Instagram og det ble sendt masse bilder av damer fra andre kompiser på tiktok og Instagram osv? Og da snakker vi også om damer med silikonpupper, store rumper og et helt annet utseende enn deg selv. 

Hadde du tatt det opp eller latt det ligge?

Anonymkode: 2682a...a32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her burde du sette klare krav, ingen silkonpupper, bør ha samme BH størrelse som deg selv, ikke større rumpe enn din, er du blond bør han holde deg borte fra brunetter, og ikke være mere lettkledde enn at det hadde vært naturlig på butikken en varm sommer dag. Han bør også få seg nye kompiser.

Anonymkode: eb033...674

Skrevet

Man kan ikke slutte å se på andre mennesker bare fordi man har fått seg kjæreste. 

Anonymkode: 00b32...a14

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg av en så umoden kjæreste. Når sluttet du å sende bilde av lettkledde menn til vennene dine, kanskje da du var 16ish? Er dere mer enn 25 år hadde jeg revurdert forholdet 

Anonymkode: fdcd6...c45

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Når han oppsøker det selv på nett hadde jeg ikke syns var ok. Virker veldig umoden.

Men hadde han tilfeldig kikket på ei som gikk forbi på gata hadde jeg tenkt ok. « se men ikke røre»

Anonymkode: 6cd53...a8a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Her burde du sette klare krav, ingen silkonpupper, bør ha samme BH størrelse som deg selv, ikke større rumpe enn din, er du blond bør han holde deg borte fra brunetter, og ikke være mere lettkledde enn at det hadde vært naturlig på butikken en varm sommer dag. Han bør også få seg nye kompiser.

Wtf...

Skrevet

Er du usikker?

Anonymkode: 6c600...7d3

Skrevet

Jeg hadde ikke klart å se på han som en seriøs person. Så det hadde løst seg selv.

Anonymkode: 154a3...106

• Liker 6
Skrevet

Jeg får inntrykk av at menn som gjør sånn har egentlig ett undertrykt seksual lyst. Kan det stemme med hvor mye han tar initiativ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hva hadde dere damer syntes om mannen din så på lettkledde damer på Instagram og det ble sendt masse bilder av damer fra andre kompiser på tiktok og Instagram osv? Og da snakker vi også om damer med silikonpupper, store rumper og et helt annet utseende enn deg selv. 

Jeg og min beste venninne sender ofte TikTok til hverandre med menn som er lekre. Vi er begge i forhold. Ingen av oss er typen til å være utro, men det er vel en del av «kvinnfolk-snakken» vår. Lov å se jo, man er jo verken nonne eller blind kun fordi man er i et forhold, så lenge man ikke flørter eller legger seg etter andre.  

Anonymkode: c9019...5b7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hadde tenkt at denne 14åringen trenger å vokse opp litt, så kosa meg som singel.

Et forhold skal være en glede og berikelse, en mann som sikler på silikonpupper og silikonrumper, er ikke en berikelse for meg.

Anonymkode: 9a888...d13

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Man kan ikke slutte å se på andre mennesker bare fordi man har fått seg kjæreste. 

Man ser da på tøffe biler selv om man ikke vil kjøpe en selv

Altfor mye hårsåre mennesker og slik blir det når man bor foran skjermen.

Vær singel mye enklere

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde tenkt at denne 14åringen trenger å vokse opp litt, så kosa meg som singel.

Et forhold skal være en glede og berikelse, en mann som sikler på silikonpupper og silikonrumper, er ikke en berikelse for meg.

Hvordan vet du at denne mannen "sikler på silikonpupper og silikonrumper"?

Anonymkode: a5b75...539

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan vet du at denne mannen "sikler på silikonpupper og silikonrumper"?

Anonymkode: a5b75...539

Øh står i åpningsinnlegget. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bare latt ham seile sin egen sjø, og gått videre i livet alene. Om hun spurte hvorfor hadde jeg sagt noe sånt som at jeg synes han fortjener å prøve å finne en sånn dame som helt åpenbart er det han egentlig har lyst på. Klarer han ikke å skaffe seg sin helt egen silikonbimbo? Det er hans problem, ikke mitt.

Anonymkode: 4efff...345

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en sånn eks...som kritiserte meg for å bruke for mye tid å penger på utseendet mitt ( minimalt med sminke, litt daglig hudpleie hjemme og av å til frisør ). Han foretrakk nemlig helst naturlige jenter, sa han igjen å igjen.

Samtidig oppdaget jeg etterhvert at insta var proppet med lettkledde, garantert manipulerte "perfekte" sexy babes og han stalket alt av lokale "babes" og "influensere" på facebook jevnlig.

Han skjønte ikke problemet, og ble da en eks 🤷‍♀️

Anonymkode: d48bb...fa1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Haha! Jeg tok ikke ironien på første gjennomlesning.😂

Skrevet
Vibelator skrev (9 timer siden):

Man ser da på tøffe biler selv om man ikke vil kjøpe en selv

Altfor mye hårsåre mennesker og slik blir det når man bor foran skjermen.

Vær singel mye enklere

Men innerst inne ville man jo hatt de bilene hvis man hadde råd. Ellers hadde man jo ikke siklet på dem?

Anonymkode: 78d54...1f1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 1.16):

Det er jo fryktelig smakløst og umodent å dele runkematerialet sitt på den måten, så jeg hadde nok mistet respekt både for mannen og kompisene. Om jeg hadde sagt noe, kommer an på i hvilken grad det eventuelt ellers går ut over forholdet. Kommenterer han utseendet deres overfor deg eller slik at du hører det? Da hadde jeg bedt ham gå på rommet sitt og kose seg alene, det er ikke noe du skal finne deg i å få tredd nedover hodet. Sammenlikner han deg med disse damene i den grad at det går utover sexlivet deres, hadde jeg krevd parterapi, alternativt vurdert å avslutte hele forholdet.

Anonymkode: 7d960...4ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men innerst inne ville man jo hatt de bilene hvis man hadde råd. Ellers hadde man jo ikke siklet på dem?

Anonymkode: 78d54...1f1

Nei det stemmer ikke for mannen eller meg. Vi har hver våre "runkematerialer" uten at vi vil ha de i det virkelige liv. Og vi viser hverandre for inspirasjon for sexlivet. Vi vil ha hverandre men liker å se mye rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...