AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:30 #81 Skrevet søndag kl. 19:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sagt det sååå mange ganger at han også må vaske med intimsåpe når han drar bak forhuden, men han insisterer på at man bare trenger å bruke vann der og at såpe tørker ham ut der nede😫 Anonymkode: 35349...1a7 Tviler på at han har giddet å prøve vanlig såpe en gang. Dette trenger du ikke å godta uten at det får følger han ikke vil like. Anonymkode: c97ad...3a2 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #82 Skrevet 22 timer siden Slik var min eks også. Legg merke til «eks». Manglende hygiene var en av tingene. Nektet å bruke såpe (bruker i stedet mye parfyme/deo med sterk lukt) og dro heller forhuden frem enn tilbake i dusjen… pusset tenner en sjelden gang, tygget heller uante mengder tyggis. Og vasket klær på 30gr/hang opp i en krøll så alt luktet surt. Anonymkode: f5918...9e2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #83 Skrevet 21 timer siden Her var det da voldsomt til krise😄 Min kjære bruker ikke dusjsåpe, men vasker både hode og kropp med KMS, ekstra fuktighet 😄 Han lukter ingenting, penisen smaker rent og pent, og han har god rutine for håndvask - MED såpe. Begge lever enda. Anonymkode: 7664d...836
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #84 Skrevet 21 timer siden selfølgelig burker han det, han bruker samme såpe som meg men egen såpe til ansikte Anonymkode: 68e80...019 2
Rosa Gnom Skrevet 21 timer siden #85 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 0.21): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Nå er ikke jeg sammen med en mann,men jeg er en mann selv. Så føler at jeg kan svare siden du lurer på dette. Ja, jeg bruker dusjsåpe. Har egen såpe til kropp og til snopp og shampoo. 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #86 Skrevet 21 timer siden Man trenger ikke såpe, sjampo, deodorant osv. Det er tilstrekkelig med vann. Noen gang sett en sjimpanse vaske seg med såpe i naturen? Anonymkode: 19993...f85 1
Dansemamma Skrevet 21 timer siden #87 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 0.55): Det har faktisk en del å si. Han gjorde det i starten, men nå bryr han seg ikke. Men- at jeg skal tenne på han forventer han… Anonymkode: a68d2...26b Det er jo bare å si rett ut at han stinker, og at det er ikke normalt å ikke vaske seg med såpe hver dag 2 1
Kålrota Skrevet 21 timer siden #88 Skrevet 21 timer siden Min mann bruker heldigvis dusjsåpe, sjampo og intimsåpe. Renslig type, det liker jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #89 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Man trenger ikke såpe, sjampo, deodorant osv. Det er tilstrekkelig med vann. Noen gang sett en sjimpanse vaske seg med såpe i naturen? Anonymkode: 19993...f85 Har du lukta på en sjimpanse? Det lukter ikke godt nemlig. Og før i tiden så brukte ikke mennesker såpe, men vi stinket. Bryllup pleide å være på sommeren kort tid etter da man pleide å ta et årlig bad, og bruden var bukett med blomster tett inntil kroppen for å skjule kroppslukt. På en annen side så var såpebruk også viktig mot sykdom…. Anonymkode: 3f26c...16d 3
Bombasi Skrevet 20 timer siden #90 Skrevet 20 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 0.21): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Selvfølgelig bruker en mann dusjsåpe. Shampo på hodet, dusjsåpe på kroppen og ikke minst intimsåpe til edle deler og ræva. Det har med pH-verdi, fuktighet, renslighet og lukt å gjøre. Endret 20 timer siden av Bombasi 2
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #91 Skrevet 20 timer siden Selvfølgelig… Anonymkode: 51e96...57d 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #92 Skrevet 20 timer siden Jeg er mann og bruker da selvfølgelig såpe😅 Eneste stedet som ikke får en runde såpe er under forhuden, der vasker jeg godt og grundig med vann. (Og det er både rent og luktfritt der ifølge i kona) Ellers brukers jeg både produkter til hår og skjegg, deodorant samt parfyme🙂 Føler seg jeg holder kropp og hud godt vedlike. Anonymkode: b1a35...945 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #93 Skrevet 17 timer siden Jeg er mann på nesten 40. Jeg har alltid brukt såpe. MEN det erøf først nylig jeg har begynt å vaske meg grundig nok. Tidligere har jeg alltid tatt kattevask. Jeg skjønte aldri hvorfor jeg så raskt begynte å lukte igjen etter jeg hadde dusjet. Men det var jo selvsagt fordi jeg aldri hadde vasket meg ordentlig ren. Jeg hadde kun vasket meg godt nok til å lukte rent like etter jeg hadde dusjet. Anonymkode: 241f6...caa 2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #94 Skrevet 17 timer siden Jeg orker ikke lese alle innleggene, men jeg er en mann som bruker shampoo, balsam og dusjskum av god kvalitet. Etter barbering bruker jeg ansiktskrem og etter dusj fuktighetskrem på hele kroppen. Kall meg gjerne feminin som gjør dette men merker at kroppen trenger dette. "Irriterer" meg også litt på folk som ikke vasker seg skikkelig, og uten badetøy, når de skal besøke badeland/svømmebasseng. Anonymkode: 3db7c...145 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #95 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 16.30): Min gjør, men han er dårlig til å bruke intimsåpe eller annen såpe når han vasker bak forhuden. Han skyller bare med vann der dessverre. Kan lukte nydelig av han ellers, mens det noen ganger lukter gammel skitten pikk hvis jeg skal gå ned på han og jeg drar bak forhuden. Blir ingen bj da. Det nekter jeg. Har sagt det sååå mange ganger at han også må vaske med intimsåpe når han drar bak forhuden, men han insisterer på at man bare trenger å bruke vann der og at såpe tørker ham ut der nede😫 Ellers er han verdens beste mann, så har bare godtatt det. Anonymkode: 35349...1a7 Er du sammen med eksen til Iselin Guttormsen? Fikk bare følelsen Anonymkode: 84abb...e03
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #96 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 0.21): Eller er det bare jeg som synes min er ekkel som ikke gjør det…? Han mener jeg maser og gnåler. Men jeg synes han kan bruke såpe… Anonymkode: a68d2...26b Ja selvfølgelig gjør han det.. Noe annet er bare ekkelt. Drar bak forhuden og vasker skikkelig der og i baken ,mellom tærene osv og! Anonymkode: a8c58...c62 1
tvertimot Skrevet 3 timer siden #97 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 6.43): Så han vil heller krangle med partner enn å fortelle henne at han har et medisinsk problem. Skikkelig konstruktivt. Anonymkode: d4acc...f8a Virker som han ikke er den som kommuniserer alt, tenker at han er en som tar turen i garasjen heller enn å kverulere med henne.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #98 Skrevet 3 timer siden Han foretrekker håndsåpe. Så lenge det ikke er Zalo, bilsåpe eller ingen såpe er det greit for meg. Anonymkode: 935f7...c6f
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #99 Skrevet 21 minutter siden Han brukte såpe når vi ble sammen. Og parfyme og deo. Nå føler jeg det bare har forfalt alt. Hullete og slitte klær. Bruker parfymen til barnet vårt fra normal om han skal ut. Hadde han bodd alene hadde han nok ikke hatt et såpestykke i dusjen. Han tenker aldri på å kjøpe inn hygiene produkter.. Anonymkode: a68d2...26b
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #100 Skrevet 17 minutter siden Selvfølgelig gjør han det, det gjør da alle MENN. Anonymkode: a0331...7a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå