AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:47 #1 Skrevet lørdag kl. 21:47 Noen erfaringer med make sure? Står at resultatet må leses av iløpet av 5 minutter og at teststreken må være tydelig. Dette gjør meg litt usikker da jeg har tenkt med andre tester at en strek er en strek uansett? Tok en test (tidligtest) for to dager siden som var kritthvit. Ny test idag som hadde en svak strek, men usikker om det ble lest av innen fem minutter da jeg oppdaget det idet jeg skulle kaste testen. Anonymkode: a776d...eeb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:47 #2 Skrevet lørdag kl. 23:47 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen erfaringer med make sure? Står at resultatet må leses av iløpet av 5 minutter og at teststreken må være tydelig. Dette gjør meg litt usikker da jeg har tenkt med andre tester at en strek er en strek uansett? Tok en test (tidligtest) for to dager siden som var kritthvit. Ny test idag som hadde en svak strek, men usikker om det ble lest av innen fem minutter da jeg oppdaget det idet jeg skulle kaste testen. Anonymkode: a776d...eeb Bare ta en test igjen i morgen:) de er nok sensitive for skyggestreker siden det står Anonymkode: 00485...086 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:10 #3 Skrevet søndag kl. 08:10 Har god erfaring med dem. Ikke opplevd skyggestreker på de. Men alle tester har ulik mengde fargestoff og avlesningstid. Så avlesningstiden er viktig at man følger for å bruke testene korrekt. Alle tester kan utvikle strek når den tørker, uten at det er noe galt med testen. Bare ta en ny test og bruk den som den skal. Anonymkode: b9e45...83e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:53 #4 Skrevet søndag kl. 19:53 du må jo ta den på morgen og min erfaring er at det har ingen ting å si om det er lest av 5 min etter eller flere timer etter sist jeg var gravid kom det ikke fram positive føre dagen etter. men jeg vil heller anbefale en digitale test så man slipper den usikkerheten Anonymkode: 4e275...b43 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå