AnonymBruker Skrevet 1 time siden #41 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært ekte. Det handler om at da kan jeg glemme fortest mulig. Bearbeide sorgen. Det krever enormt mye av meg å slippe et annet menneske inn. Enormt mye. Anonymkode: a4b7e...aaf Det tror jeg på. Jeg spør for å være dømmende, jeg spør for å forstå. Dette er ikke rettet mot deg personlig, men generelt. For meg virker det som om mye av denne ‘sex tidlig for å teste kompatibilitet’-tankegangen egentlig handler om frykt. Frykt for å vise hvem man er, frykt for å stille spørsmål, frykt for å være sårbar. Da blir sex en tryggere test enn kommunikasjon – for der må begge faktisk vise seg fram. Jeg tror mange ønsker kjærlighet, men holder igjen på akkurat det som skaper ekte kjærlighet: å vise seg, dele, snakke, være ærlig. For meg handler kompatibilitet mer om mot – motet til å vise hvem man er. Derfor krasjer denne tilnærmingen så mye med min. I ditt tilfelle, så forstår jeg det slik at det skyldes at du ikke stoler på hva menn sier. At du velger å ta en råsjans for å se hvordan han behandler deg under sex. Jeg tenker ikke vondt om dem som velger å ha sex tidlig. Det er bare så fremmed for meg. Og som nevnt så har jeg følt meg som en raring som stadig må avslå damer fremstøt på date, hvor reaksjonene har vært varierende. Anonymkode: afba3...de4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #42 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tror jeg på. Jeg spør for å være dømmende, jeg spør for å forstå. Dette er ikke rettet mot deg personlig, men generelt. For meg virker det som om mye av denne ‘sex tidlig for å teste kompatibilitet’-tankegangen egentlig handler om frykt. Frykt for å vise hvem man er, frykt for å stille spørsmål, frykt for å være sårbar. Da blir sex en tryggere test enn kommunikasjon – for der må begge faktisk vise seg fram. Jeg tror mange ønsker kjærlighet, men holder igjen på akkurat det som skaper ekte kjærlighet: å vise seg, dele, snakke, være ærlig. For meg handler kompatibilitet mer om mot – motet til å vise hvem man er. Derfor krasjer denne tilnærmingen så mye med min. I ditt tilfelle, så forstår jeg det slik at det skyldes at du ikke stoler på hva menn sier. At du velger å ta en råsjans for å se hvordan han behandler deg under sex. Jeg tenker ikke vondt om dem som velger å ha sex tidlig. Det er bare så fremmed for meg. Og som nevnt så har jeg følt meg som en raring som stadig må avslå damer fremstøt på date, hvor reaksjonene har vært varierende. Anonymkode: afba3...de4 Hehe, jeg spør IKKE for å være dømmende Anonymkode: afba3...de4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #43 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For å sjekke om han har stor nok kuk, enkelt og greit. Anonymkode: 84112...136 Hadde du noen gang klart å fortelle daten at du trenger en stor kuk? Anonymkode: afba3...de4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #44 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde du noen gang klart å fortelle daten at du trenger en stor kuk? Anonymkode: afba3...de4 Jeg er mann. Har flere gangen blitt dumpet pga. jeg bare er 20% over snittet, det er ikke nok for norske kvinner. Anonymkode: 84112...136
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #45 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tror jeg på. Jeg spør for å være dømmende, jeg spør for å forstå. Dette er ikke rettet mot deg personlig, men generelt. For meg virker det som om mye av denne ‘sex tidlig for å teste kompatibilitet’-tankegangen egentlig handler om frykt. Frykt for å vise hvem man er, frykt for å stille spørsmål, frykt for å være sårbar. Da blir sex en tryggere test enn kommunikasjon – for der må begge faktisk vise seg fram. Jeg tror mange ønsker kjærlighet, men holder igjen på akkurat det som skaper ekte kjærlighet: å vise seg, dele, snakke, være ærlig. For meg handler kompatibilitet mer om mot – motet til å vise hvem man er. Derfor krasjer denne tilnærmingen så mye med min. I ditt tilfelle, så forstår jeg det slik at det skyldes at du ikke stoler på hva menn sier. At du velger å ta en råsjans for å se hvordan han behandler deg under sex. Jeg tenker ikke vondt om dem som velger å ha sex tidlig. Det er bare så fremmed for meg. Og som nevnt så har jeg følt meg som en raring som stadig må avslå damer fremstøt på date, hvor reaksjonene har vært varierende. Anonymkode: afba3...de4 Råsjanser tar jeg ikke. Jeg vet ganske mye om han på forhånd. Så mye som overhodet mulig. Det er ikke nødvendigvis en motsetning til det du skriver. Er bare et annet perspektiv. Jeg vet best hva jeg trenger og det vil jeg finne ut av så tidlig som mulig. For begges skyld. Det skal ekstremt mye til før jeg i det hele tatt møter en mann. Jeg er veldig selektiv og forsiktig. For min del handler det ikke om frykt. Å kaste bort hans tid og min tid ser jeg på som bortkastet. Min tid og energi er veldig verdifull. Å være sårbar er man når man har sex. Da er man fullstendig blottstilt, og det er en av grunnene til at det er så krevende. Kommunikasjon er mye mer enn hva man sier. Det er det jeg sier. Anonymkode: a4b7e...aaf
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #46 Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mann. Har flere gangen blitt dumpet pga. jeg bare er 20% over snittet, det er ikke nok for norske kvinner. Anonymkode: 84112...136 Slutt med det der «norske kvinner» våset. Hvis penisen din er normal og du dumpes pga den så tenker jeg det sier mye om hva slags kvinner du spsifikt går etter, ikke noen befolkningsgrupper. Jeg mistenker også at det er andre grunner til at du dumpes enn penisstørrelse.. Anonymkode: a0025...2c9
Perfume Skrevet 16 minutter siden #47 Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser ofte at folk sier at de vil ha sex tidlig for å sjekke om de er kompatible. Det høres logisk ut, men jeg kjenner at noe skurrer litt for meg. Hva er det man egentlig prøver å finne ut? Og hvorfor kan man ikke snakke om det først? For meg virker det som om sex blir brukt som test fordi kommunikasjonen rundt det er vanskelig. Men hvis man ikke kan snakke åpent om lyst, grenser og forventninger — da vil jo det være en utfordring i et forhold uansett. Og ja, sex er viktig for meg også. Gjerne ofte. Men for min del er kommunikasjon en større indikator på kompatibilitet enn tempoet man har sex i. Skulle gjerne hatt noen ærlige tanker og svar fra dere som kjenner dere igjen i at sex må testet ut tidlig. Anonymkode: afba3...de4 For meg kommer sex sjekk ETTER at man har funnet ut om man er kompatibel på alt annet, finne ut om man ønsker å være kompatibel med sex..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå