AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Barnet mitt har ME. Hvor mange timer skjermtid får deres barn med ME? Hva er regnet som ok? Barnet greier ikke alltid skole. Fatigue og svekket konsentrasjon Anonymkode: 13f6c...5c5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg har ikke barn med ME, men har selv ME. Jeg blir dårligere av skjermbruk, så utifra det, ville jeg sagt lite skjermbruk. Om ditt barn ikke blir utmattet av skjerm, er det selvsagt annerledes, men mange med ME blir det. Anonymkode: 6a6ba...2c3 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har ikke barn med ME, men har selv ME. Jeg blir dårligere av skjermbruk, så utifra det, ville jeg sagt lite skjermbruk. Om ditt barn ikke blir utmattet av skjerm, er det selvsagt annerledes, men mange med ME blir det. Anonymkode: 6a6ba...2c3 Takk for svar. Da tester vi strengere regler en uke Anonymkode: 13f6c...5c5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hva gjør barnet på skjermen da? Tanketom skrolling på TikTok, eller opprettholde sosiale relasjoner? Spille rolige spill for å opprettholde fokus og trene konsentrasjon, eller se på Reels på YouTube? Skjermtiden bør ha en funksjon, og være bevisst brukt. Anonymkode: 514d5...180 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva gjør barnet på skjermen da? Tanketom skrolling på TikTok, eller opprettholde sosiale relasjoner? Spille rolige spill for å opprettholde fokus og trene konsentrasjon, eller se på Reels på YouTube? Skjermtiden bør ha en funksjon, og være bevisst brukt. Anonymkode: 514d5...180 Spill med gode venner, tik tok og you tube Anonymkode: 13f6c...5c5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ingenting, bortsett fra skolearbeid Anonymkode: 64412...cb5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingenting, bortsett fra skolearbeid Anonymkode: 64412...cb5 Er redd ensomheten og depresjon ettersom barnet ikke greier annen former for sosial omgang eller aktivitet utenfor huset Anonymkode: 13f6c...5c5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Jeg har selv ME og merker jeg får dårligere hvile og restitusjon av skjerm. Så min første tanke er begrensning. Anonymkode: 3687f...8ea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå