AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Hockeyskøyter eller danseskøyter? Uansett vil jeg si at skøyter skal ikke være større enn absolutt nødvendig? Jo strammere de sitter jo bedre kontroll har du. Anonymkode: fcdb3...b63
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Du bør uansett prøve skøytene godt. Stramme de ordentlig til helt fra bunn, anbefaler absolutt voksete lisser for å holde stramheten best mulig! Anonymkode: fcdb3...b63
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hockeyskøyter eller danseskøyter? Uansett vil jeg si at skøyter skal ikke være større enn absolutt nødvendig? Jo strammere de sitter jo bedre kontroll har du. Anonymkode: fcdb3...b63 Kunstløp (HI) Anonymkode: 6d9cb...b76
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Nei, må prøve dem for å vite hvilken størrelse som passer. Kjøper hverken sko eller skøyter uten å prøve dem først. Anonymkode: 1584f...df1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hvilken størrelse bruker du i sko, og hvilken størrelse har du i skøyter? Anonymkode: 6d9cb...b76
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nei, må prøve dem for å vite hvilken størrelse som passer. Kjøper hverken sko eller skøyter uten å prøve dem først. Anonymkode: 1584f...df1 Skal kjøpe brukt. Anonymkode: 6d9cb...b76
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal kjøpe brukt. Anonymkode: 6d9cb...b76 Du må jo uansett prøve de! Anonymkode: fcdb3...b63
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Noen som vet om de har samme størrelse i skøyter som i sko, eller om skøyter er større? Eventuelt mindre? Anonymkode: 6d9cb...b76
Jajakvinne12 Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): ? Anonymkode: 6d9cb...b76 Hockey skøyter har jeg samme størrelse, de er godt fora. Danseskøytene derimot er en str større, for å få plass til ullsokker. 1
Jajakvinne12 Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Noen som vet om de har samme størrelse i skøyter som i sko, eller om skøyter er større? Eventuelt mindre? Anonymkode: 6d9cb...b76 Du må prøve. Nye skøyter er mye trangere enn godt brukt feks. En ny 37 danse skøyter er traaaang. Mens en godt brukt er egentlig 38.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Jajakvinne12 skrev (2 minutter siden): Du må prøve. Nye skøyter er mye trangere enn godt brukt feks. En ny 37 danse skøyter er traaaang. Mens en godt brukt er egentlig 38. Altså kan man gå for samme størrelse man ellers bruker, og heller putte på en ekstra sokk? Det er verre om skøyter er mindre i størrelsen enn sko... Anonymkode: 6d9cb...b76
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Samme som vanlig. Anonymkode: f57fa...5af
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Jeg bruker større i skøyter fordi jeg liker å ha på tykke sokker. Snører jeg for stramt blir jeg iskald. Anonymkode: 2aedb...98d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå