AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #21 Skrevet i går, 07:48 Da jeg kjøpte min leilighet hadde tidligere eier byttet ut gulv og dusjkabinett. Dette byttet jeg før jeg flyttet inn. Jeg ville ha badekar og lyst gulv, ikke mørkt som det var. Anonymkode: 1986f...452
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #22 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 19.36): Skal selge leiligheten til våren og megler mener jeg ikke trenger kjøpe ny oppvaskmaskin, ikke ny markise (den er revet), og ikke sette inn dusjkabinett. Dusjkabinett fordi gulvet er litt skjevt og dusjveggene klarer ikke stoppe vannet fra å renne utenfor på gulvet. Male litt skal jeg, men har megler rett i at jeg kan blåse i det andre? Anonymkode: 05807...ba3 Megler har rett, men du må opplyse om manglene. Så er det opp til kjøper hvor stor vekt de legger på dette når bud gies. Men jeg har vært på mange visninger, der manglene har vært betraktelig større, og budrunden har vært skikkelig heftig. Så har du e ok beliggenhet, med ok kollektivsystem i nærheten osv, så tenker jeg interessenter vektlegger det mer enn en oppvaskemaskin. Anonymkode: ee209...343
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #23 Skrevet 21 timer siden Ikke noe vits å bytte, men defekte ting som følger ved salg bør opplyses om slik at du slipper kranglete kjøpere. Anonymkode: 230a7...4e5
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #24 Skrevet 20 timer siden Megler har rett, ikke gidd å kjøpe nytt - sannsynligvis vil du ikke få igjen pengene for det. Men jeg hadde tatt ned den ødelagte markisa, den vil trekke ned inntrykket mye. Bedre å ikke ha markise da. Anonymkode: d4a55...35a 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 13.34): Hvorfor skulle du kjøpe ny oppvaskmaskin, om den du har fungerer for deg? Hvitevarer (selv integrerte) følger ikke med handelen med mindre det er spesifisert at de gjør det. Dersom jeg skulle kjøpe en bolig der det var spesifisert at oppvaskmaskinen følger med, ville jeg uansett tatt høyde for at denne kunne ryke uken etter at jeg flyttet inn. Anonymkode: b197c...1f7 Feil - integrerte hvitevarer medfølger såfremt det er spesifisert at det IKKE gjør det… Anonymkode: 217c2...573
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå