AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg har vært helt singel i 4 år, sett bort ifra et veldig kortvarig forhold med en mann ifjor. Han fant jeg på Tinder, i klokketro om at det skulle gå fint men neida. Kjenner jeg etter uendelig mange date og litt uforpliktende forhold nå er lei. Kjenner jeg kun er fokusert på barna, som egentlig bare er fantastisk, eller det er fantastisk. Savner bare en å komme hjem til, en å lage middag til. Er så merkelig hvor mange menn som jeg har truffet endel (sykepleiere, fengselsbetjent, murere osv.) Og allikevel vil de ikke inn i et forhold? Det er så mye sex og trangen til kos at jeg blir møkkalei! Håper andre kjenner seg noe igjen? Jeg er 38år og håper flammen dukker opp helt uventet. Anonymkode: c4bc8...2a6 3 4
RedBull91 Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Har du barn eller ønsker du barn? Kanskje du har gitt uttrykk for at du har det travelt med å stifte familie? Du er tross alt 38år.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden RedBull91 skrev (Akkurat nå): Har du barn eller ønsker du barn? Kanskje du har gitt uttrykk for at du har det travelt med å stifte familie? Du er tross alt 38år. Snakk om å ikke lese HI Anonymkode: f295f...d3a 22 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden K35. Vært singel 10 år bortsett fra et kortvarig forhold på 3 mnd. For den rette kunne jeg kanskje vurdert barn, men det ble aldri slik. Sies ar single dør tidligere enn de i forhold, så får satse på det da. Anonymkode: 4a860...c27 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Ja. Jeg er singel homofil mann på 28. Trives godt som singel. Det finnes mange skjønne menn der ute, men jeg gidder ikke lete. Har det greit nok alene og tenker det er mye annet å leve for også. Anonymkode: 5515d...8b6 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden ja, jeg har gitt opp. Men jeg er nok litt "spesiell" uansett. Har kommet fram til at jeg ikke takler å ha noen for nært innpå meg (emosjonelt) Anonymkode: eb7e4...b32 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): K35. Vært singel 10 år bortsett fra et kortvarig forhold på 3 mnd. For den rette kunne jeg kanskje vurdert barn, men det ble aldri slik. Sies ar single dør tidligere enn de i forhold, så får satse på det da. Anonymkode: 4a860...c27 Single menn dør tidligere enn menn i forhold, men gjerne omvendt for kvinner🥳😉 Anonymkode: be8f1...92d 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hva med en som lager mat til og med deg? Skal du ha en hjemmeværende boms? Det er når man slutter å lete at de dukker opp. Bare man følger med litt og ikke har dratt ned rullegardinen da. Anonymkode: ba87c...9cd 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden RedBull91 skrev (22 minutter siden): Har du barn eller ønsker du barn? Kanskje du har gitt uttrykk for at du har det travelt med å stifte familie? Du er tross alt 38år. Hun sier jo at hun har barn Anonymkode: db36c...d9e 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden TS, leter du etter en mann som har barn fra før? Anonymkode: 46a24...f08
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Jeg har vært singel enda flere år enn deg, Ts. Hadde egentlig akkurat kommet frem til at det var like greit å innstille seg på å fortsette å leve alene, selv om jeg ikke har et ønske om å leve resten av livet alene. Etter få uker med den tanken så dukket det plutselig opp en i lokalmiljøet, og vi skal ha en date snart. Så får vi se hva som skjer... Anonymkode: 304e5...595 1
enkefru Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden (endret) Ja, ga opp for flere år siden, mest fordi det tok for stor plass i livet mitt. Plass jeg ville gi til sønn, venner og egen jobb heller. Og så har årene gått…. Sønnen er voksen, jobben er ikke så viktig i livet mitt… men har vært så lenge alene nå at jeg kan ikke forestille meg å få noen inn i livet mitt på den måten igjen, har nok blitt for sær og egenrådig med tiden. Har det ganske så bra alene også faktisk… ser ikke noen grunn til å endre på det heller Endret 3 timer siden av enkefru 1 1
RedBull91 Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden Single menn ønsker ikke å oppdra/forsørge en annen manns barn. 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Har vært singel enda lengre enn deg jeg også. Mistet troen helt en periode. Jeg skal si noe som sikkert får hele kg til å himle med øynene. Troen på kjærligheten kom tilbake når jeg sluttet å la begjæret være styrende. Nå vil jeg ha gjensidig kjærlighet før begjæret slipper løs. Kjærligheten har jeg ikke funnet, men nok selvrespekt til å ikke gi opp. Det var den som var borte - lot meg rive med på noe jeg ville selv, men begjæret er en luring. Kåtskap er ikke kjærlighet - men kjærlighet skal inneholde kåtskap (for meg) Anonymkode: 3d2ce...99b 2
Strigiformes Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Gi opp? Hva er det? Det finnes en for deg der ute ts. Han bare vet det ikke selv enda. Å finne en partner krever tålmodighet... Fokuser på deg selv. Det kan skje når du minst aner det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden RedBull91 skrev (21 minutter siden): Single menn ønsker ikke å oppdra/forsørge en annen manns barn. Hvem sier de skal oppdra eller forsørge en annen manns barn? Anonymkode: 1ada1...38e 4 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Skrevet 3 timer siden Ga opp for 15 år siden. Ingen mann vil ha meg og jeg slo meg til ro med det. Fokuserer på jobb, venner, aktiviteter og ande ting som gir meg glede i livet Anonymkode: 72e3d...89b 3 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Jeg har ikke hatt noe mål om å finne en mann men jo lenger jeg er alene jo mer innser jeg at jeg forblir alene. Jeg har vært gift og har store barn. Jeg føler meg ensom men tør ikke date. Jeg har en venn jeg liker men dessverre kan det aldri bli noe mer. Anonymkode: 52708...14e 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Skrevet 3 timer siden Jepp. Jeg har gitt opp håpet, og lever 100 % ut ifra å skape meg et best mulig liv som singel. Akkurat nå stortrives jeg: jobber, trener nesten daglig, spiser det jeg vil spise og legger meg akkurat når jeg vil. TV-en er på kun noen få timer i uka, leiligheten er ren og ryddig til enhver tid. Jeg tror rett og slett ikke jeg vil ha en mann til å forstyrre meg én gang til. Anonymkode: 6815a...659 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden RedBull91 skrev (2 timer siden): Har du barn eller ønsker du barn? Kanskje du har gitt uttrykk for at du har det travelt med å stifte familie? Du er tross alt 38år. Har heldigvis barn. Men er så lei sånn uforpliktende greier. Jeg har seriøst et normalt og vel så det utseendet og er ikke dum. Er sosial, smilende, positiv og ikke despo. Skjønner ikke helt hvordan folk får seg kjæreste idag jeg? Jeg går kveldsturer, går på senteret, ser folk går hånd i hånd - all slags utseender. Jeg kjenner meg nesten litt misunnelig. Jeg bare forstår ikke hvordan jeg skal få meg kjæreste? Hvor lett er det idag? All dating gjør meg uvel. Det havner til en viss mnd, kanskje blitt kjent og vel så det. Går et halvt år, så vil de ikke mer. Bare sex, sex og atter sex. Ikke rart vi damer blir oppgitt? Kanskje jeg skal farge håret og bli en helt ny jeg. Aner ikke. Er bare drit lei dating og menn Anonymkode: c4bc8...2a6 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå