AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Hei, Jeg er virkelig redd for å bare være hysterisk og bli avvist av legevakten, så jeg må bare høre litt flere meninger av dere. Dette er saken: - dårlig i magen siden mandag (eksplosiv løs avføring/noen ganger vanndig avføring) - veldig kraftløs, orker ikke stå så lenge av gangen nå - svimmel og føles ut som jeg skal besvime når jeg står eller går oppreist - hodepine - veldig tørst og drikker mye vann. Lys urin, men så utrolig tørst uansett hvor mye jeg drikker - hjertebank - i dag begynte jeg også å bli kvalm - andpusten av den minste anstrengelse - fryser selv om jeg ligger godt under dyna i et varmt rom - i dag har jeg ikke orket være oppe av sengen mer enn et par timer - har da ligget på sofaen Ingen feber. Gravid i uke 10 med trillinger. ringe legevakt? Vente til fastlege? Vente til det går over? Hva hadde du gjort? Anonymkode: b700b...3c3 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Ring, fortell hvordan du har det. De som jobber på legevakten siler ut hvem som trenger å komme med en gang og hvem som kan vente. Du kan gjerne starte med å si trilling-gravid. God bedring! Anonymkode: 5497a...04e 14 1 6
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Hadde ringt legevakten å hørt deres mening, spesielt når du er gravid. God bedring og lykke til.. Anonymkode: 3df49...1a0 7
Perine Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det kan godt være helt ufarlig, men ring og spør for sikkerhets skyld, siden du er gravid også. Mange er altfor redde for å være til bryderi. God bedring. 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden Absolutt ring og hør med dem hva de sier! Anonymkode: 182e2...31f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden Trillinger? Ville ha hatt lav terskel for å ringe da. Sikkert ikke noe farlig, men det koster ingenting å ta en telefon ❤️ Anonymkode: d3745...673 6 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Ring legevakten ja. Er du blitt gravid naturlig med trillinger eller er det ivf? Anonymkode: 49f87...fad
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ring legevakten ja. Er du blitt gravid naturlig med trillinger eller er det ivf? Anonymkode: 49f87...fad Hvordan er det relevant for problemstillingen? Anonymkode: 3b14a...994 3 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Siden du er gravid og det også med trillinger(!!) hadde jeg ringt, ja. Håper du får hjelp fort❤️❤️ Anonymkode: 107cd...5b7
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Men jesus kristus dame - du har MEGA høyrisiko graviditet og er åpenbart syk. Rett til legevakta med deg. 4 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Du ringer. Det er jo risiko svangerskap. Så tar de avgjørelse Anonymkode: efe6a...fd3 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvordan er det relevant for problemstillingen? Anonymkode: 3b14a...994 Hvis det er IVF og slikt så kan det jo ha sammenheng med medisiner, kanskje, hvem vet. Ellers så tenker jeg at uansett så skal du har verdens laveste terskel for å ringe legevakten, du er ikke bare gravid men trippelt. er jo høyrisiko hele svangerskapet så nå må du bare benytte deg at helsevesenet for den minste ting. Seriøst, om du slår storetåa i veggen så ringer du, bedre en gang for mye. Anonymkode: 82a1c...ffd 1 1 1
Luckiness Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Foruten graviditeten tenker jeg dette her er symptomer på omgangssyke.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Du skal selvfølgelig ringe. Uansett, men spesielt som gravid i et høyrisikosvangerskap. Anonymkode: 018ce...6a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Luckiness skrev (3 minutter siden): Foruten graviditeten tenker jeg dette her er symptomer på omgangssyke. Ikke over den tiden det er snakk om, og de ekstrasymptomene. Dårlig mage ja, men ikke det med drikkingen og urin osv. Anonymkode: e9e57...307 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden Ville ringt! Du kan godt si det du sier her, at du ikke aner om det er noe "mer" eller om det er vanlig, men at du trenger en vurdering. Så vurderer de på telefonen om de vil ha deg inn eller ei. Anonymkode: 8e2bc...369
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden Hvordan er apetitten? Blindtarmbetennelse kan faktisk starter med dårlig mage og kvalme. Anonymkode: 53327...1b6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå