AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:19 #1 Skrevet lørdag kl. 14:19 Noen med erfaring?? Vurderer til mannen i gave. Hadde sett meg ut en garmin, men den hadde ikke berøringsskjerm og de som hadde det pluss andre funksjoner han ønsker så måtte man litt opp i pris...Fikk da anbefalt denne til huawei. men ukjent for meg, så ønsker erfaringer Gjerne erfaringer til merke generelt om man ikke kjenner akkurat denne klokka Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:27 #2 Skrevet lørdag kl. 14:27 Leste litt nå, må man ha abonnement for å bruke appen til klokkene dems? Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:51 #3 Skrevet lørdag kl. 17:51 noen med erfaring med Huawei klokker og app/ brukervennlighet? Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:56 #4 Skrevet lørdag kl. 17:56 Mange modeller fra Garmin har berøringsskjerm. Hvilken har du sett på? Anonymkode: d7d55...bc4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:29 #5 Skrevet lørdag kl. 18:29 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mange modeller fra Garmin har berøringsskjerm. Hvilken har du sett på? Anonymkode: d7d55...bc4 instinct 3. Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:49 #6 Skrevet lørdag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): instinct 3. Anonymkode: 7e364...e1a Hva skal han bruke klokken til? Løping? Sykling? Fjellturer? Tracke skritt og søvn? Forerunner-serien har mange modeller med berøringsskjerm iallefall. Anonymkode: d7d55...bc4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:03 #7 Skrevet lørdag kl. 19:03 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva skal han bruke klokken til? Løping? Sykling? Fjellturer? Tracke skritt og søvn? Forerunner-serien har mange modeller med berøringsskjerm iallefall. Anonymkode: d7d55...bc4 Hverdagsbruk, søvn,stress, skritt og det der. Trener mest styrke per nå hvertfall. Hatt samsung, men den suger på batteri... Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:06 #8 Skrevet lørdag kl. 19:06 jobber i håndverk bransjen så derfor jeg så på instinkt, så mest solid ut Anonymkode: 7e364...e1a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:32 #9 Skrevet lørdag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hverdagsbruk, søvn,stress, skritt og det der. Trener mest styrke per nå hvertfall. Hatt samsung, men den suger på batteri... Anonymkode: 7e364...e1a Men vil han ha smartklokke eller aktivitetsklokke? Du kan google forskjellen 🙂 Anonymkode: d7d55...bc4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:06 #10 Skrevet lørdag kl. 20:06 Jeg har Huawei, men en annen modell. Jeg bruker appen uten abonnement nå. Abonnementet gir meg søvnmusikk, treningsplaner, kostholdsveiledning og sånt som jeg ikke har behov for. Jeg har slått av stress-måling. Den ga meg varsel om at jeg hadde god velvære og hadde det behagelig, mens jeg satt å hikstet av gråt.... I følge den har jeg ikke vært stresset siden august. Huawei har ikke app via google play, så må lastes ned via nettsidene. Den bruker også en annen gps-tracking enn strava, noe som gir ulike tall på huawei appen og strava når man laster opp fra huawei.... Det er en del slike ting som irriterer meg innimellom med klokka, men generelt sett er jeg fornøyd nok! Men kommer ikke til å kjøpe Huawei igjen neste gang. Anonymkode: c5607...935 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå