Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så og si ferdig. Aldri vært så tidlig ute, men julepynten ble tatt ut av garasjen pga mus, så i stedet for å ha eskene stående i veien her inne var det like greit å sette ut pynten med en gang. Heldigvis er jeg veldig glad i julen så jeg tror ikke jeg blir lei selv om den blir stående fremme ganske lenge denne gangen 

Anonymkode: b0fb2...6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adventspynt første helga i advent. Julepynt 23.12.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Pynter til advent i måren

Pynte til jul gjør jeg 23. desember, det er noe med å holde på den tradisjonen med å pynte til jul når julen faktisk er her og ikle måneder i forveien. Frem til da er det advent og adventspynt som er gjeldene. Det er godt å kjenne på rolige stemningen som ligger i ventetiden.

Anonymkode: fce3f...e58

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pyntet i leiligheten forrige helg, og på hytta i går. Skal være på hytta i julen, så jeg har ikke pyntet så mye hjemme som jeg ville ha gjort om jeg hadde vært der i julen.

Anonymkode: e5f68...79d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 15.41):

Adventsstaken og adventsstjernen kommer opp i morgen, blir ikke pyntet noe mer før lillejuleaften.

Er viktig at det ikke blir for mye, er også viktig at ungene får føle på ventetiden og forventningene. Jeg synes at magien med juletiden forsvinner når man begynner tidlig.

Anonymkode: 46929...fce

Helt enig. Merker det på generasjonene faktisk, hvordan barna er før og nå. Mer takknemlighet før. Ungene er overstimulert nå. 

Anonymkode: 9d2a3...d55

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

1.søndag i advent i år. 

Anonymkode: d72e6...26d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...