Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år begynner «alle» så tidlig med julepyntingen. Føler jeg er sent ute med å pynte i dag(er jo ikke desember en gang ennå?!). Når begynner/begynte du å pynte i år?

Anonymkode: 8d110...567

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner i morgen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og barna begynte i dag. Frem med adventskalenderne, lys i vinduene, adventsstaken, julepysjer, juleservise osv. Samt en del pynt i hvitt og grønt, jule-Lego og røkelse. Julelysene ute kom frem forrige helg, da var vi omtrent sist i borettslaget.

Venter litt med nisser, juletre osv. 

Anonymkode: 17018...9f4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

23.desember. Hvert år.

Jeg pynter ikke til jul i adventstiden og når det ikke er jul. I adventstiden pynter jeg til advent og det skal jeg gjøre i morgen, på 1.søndag i advent :)

Anonymkode: 5ad2f...949

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi hengde opp adventsstjernene og utelysa i går. Har teke fram adventsserviettar og lys. Begynner å sette fram litt pynt i morgon, eller i kveld viss eg rekk det.

Er ikkje vant med å ta fram julepynt før advent. Vi plar starte første søndag i advent og fyller på litt og litt utover i desember. Pyntar treet 22. des (er på besøk hos familie vetle julafta). Ryddar bort alt rundt 13. januar. 

Anonymkode: c2642...e06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pyntet forrige helg 😊

Anonymkode: af15c...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I år begynner «alle» så tidlig med julepyntingen. Føler jeg er sent ute med å pynte i dag(er jo ikke desember en gang ennå?!). Når begynner/begynte du å pynte i år?

Det har sklidd helt ut.Juletre i starten på nov 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Når pynter slike folk til påske..?? I starten av februar?? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Nyttig 4
Skrevet

4 november:)( begynte da)

Skrevet

Tok opp alt på torsdag denne uken. Vanligvis pynter jeg ikke før 1 desember, men i år er jeg ikke hjemme på den dagen. Så da pyntet jeg litt før. 

Julepynten pakkes bort rett over på nyåret. 

AnonymBruker
Skrevet

Har pyntet til advent i dag. Begynner sånn smått å pynte til jul rundt 12. desember. Pynter treet 22. desember.

Anonymkode: 5d2bd...6a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ELSKER jul, og ønsker å ha så mye jul i livet mitt som mulig.

Så jeg pynter 1.november og tar det ned 13.januar. 

Og jeg nyter hvert sekund 🤩

🎄

Anonymkode: 27d47...324

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Begynner i morgen. Har ei lita som gleder seg noe helt enormt. Gøy med jul når man ser gleden til barna. Før jeg fikk barn pynta jeg ikke til jul 😅

Anonymkode: 23626...a0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare advent og lys her

Anonymkode: aa886...883

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pyntet i går siden vi skulle bort i dag og i morgen. Vil ikke stresse med det på mandag.

Anonymkode: a6e68...059

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg pyntet forrige helg 😊

Anonymkode: af15c...430

Det gjorde jeg også. Treet og full pakke🎄🌟

Anonymkode: eeaf0...476

AnonymBruker
Skrevet

Adventsstaken og adventsstjernen kommer opp i morgen, blir ikke pyntet noe mer før lillejuleaften.

Er viktig at det ikke blir for mye, er også viktig at ungene får føle på ventetiden og forventningene. Jeg synes at magien med juletiden forsvinner når man begynner tidlig.

Anonymkode: 46929...fce

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Begynner i morgen. Har ei lita som gleder seg noe helt enormt. Gøy med jul når man ser gleden til barna. Før jeg fikk barn pynta jeg ikke til jul 😅

Anonymkode: 23626...a0d

Skjønner ikke dette, du fratar henne jo opplevelsen av forventning og spenningen ved å glede seg til jula på denne måten. Måtte gud forby at dagens småunger skal lære seg behovsutsettelse…

Og hvor ble det av advent? Eller kjører dere advent og jul samtidig? 

Syns dette «jul i november»-kjøret gjør jula fattigere og stussligere. 

• Liker 3
Skrevet

I dag har jeg pyntet til advent. Jeg pynter til jul når det nærmer seg jul, altså typ lillejulaften. Og så har vi jul til 20. Dag jul. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I dag :)

Anonymkode: d0d33...763

AnonymBruker
Skrevet

Litt i dag og resten i morgen 

Anonymkode: 6e604...c70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...