AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #41 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): ja hjelpes, 20% i avslag som jeg har sett mye av er jo bare latterlige tilbud. Anonymkode: ec379...b8b Kommer vel an på hva det er? Vi hadde 20% på hele butikken, ordinære basisvarer. Det skjer 1 dag i året. rester og sesongvarer er mye 50% og 70% Anonymkode: 5b519...73b 1
Ninjafrøken Skrevet 9 timer siden #42 Skrevet 9 timer siden Jeg er genuint nysgjerrig på hvordan jeg har blitt lurt med tanke på TV'en jeg kjøpte i helgen? Har planlagt å kjøpte den i over ett år, og fulgt med på prisen siden i fjor vår. I helgen kjøpte jeg den ca 8000kr rimeligere enn jeg har sett den priset i løpet av snart halvannet år. Hvordan er dette dumt gjort av meg? Forklar meg gjerne, for det forstår jeg ikke. 3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #43 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): TV kan man ofte gjøre gode kjøp på nesten hele året, når det slippes nye modeller selges fjorårsmodellene billig, jeg sparte over 13000,- på fjorårsmodell i fjor. Anonymkode: f9e60...9c4 "Nesten hele året" inkluderer også Black Week. Anonymkode: a310e...ed7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå