AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Er det en spesiell positur du finner ekstra pirrende hos en du synes er attraktiv? Jeg kan for eksempel synes at en flott dame som strekker seg litt på tå er nydelig, eller at hun sitter skrevs på noen. Får frem fine trekk ved kroppen hennes. Anonymkode: bf0a0...941
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det en spesiell positur du finner ekstra pirrende hos en du synes er attraktiv? Jeg kan for eksempel synes at en flott dame som strekker seg litt på tå er nydelig, eller at hun sitter skrevs på noen. Får frem fine trekk ved kroppen hennes. Anonymkode: bf0a0...941 Detteå være Kryneren😃 Anonymkode: 7c50a...a89 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Detteå være Kryneren😃 Anonymkode: 7c50a...a89 Er det gjemsel? 😂 Anonymkode: d1000...03b 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Men etter var det med positur jeg lurte på... Anonymkode: bf0a0...941
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Min mann er litt svai i ryggen. Elsker det når han står vanlig og jeg ser den fine svaien og stolte holdningen. Anonymkode: 391b9...3f2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om så var? Anonymkode: bf0a0...941 Så er det bra😊. Var jeg som tipset deg om å ha det som nick, om det er deg😊 Anonymkode: 7c50a...a89 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå