AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Vi vurderer å droppe sydenferien og heller ta to uker i Danmark. Ser at Lalandia har "feriesenter-opplegg" med show, aktiviteter osv. Noen som har vært på anleggene? Er det noe å anbefale? Vi skal reise med to barn, ett på ni og ett på fem. De ELSKER å bade, men digger også show osv. som hotellene i sydenlandene tilbyr. Syden koster jo skjorta, men det gjør også to uker på Lalandia anleggene også hehe. Anonymkode: 6d935...38b 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg har bare vært på et Lalandia, men jeg hadde ikke giddet å dra en uke på hvert sted. Ville reist to uker til Billund, for der er det mer å finne på utenfor Lalandia Anonymkode: 32f07...49f 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Vi har vært på Lalandia Søndervig, vil absolutt anbefale en uke der. Anonymkode: 10a2c...984 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har vært på Lalandia Søndervig, vil absolutt anbefale en uke der. Anonymkode: 10a2c...984 Så bra, er det gåavstand til byen - er den koselig? Ser at Søndervig er den dyreste av Lalandia'ene, men vil tro det er verdt det om byen er hyggelig nok til å besøke flere ganger i løpet av uka. Ettersom det jeg har forstått er det ikke noe å gjøre i Billund utenom Legoland? Rett meg gjerne om jeg har misforstått, hilsen ts. Anonymkode: 6d935...38b
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Har du sjekket ut skallerup? Vet ikke om det er show der, men det er utrolig bra. Anonymkode: b5f43...078
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Billund pga legoland, vært i Billind 10 ganger men da pga Legoland , vært 5 dager der og 4 dager i parken. På Lalandia i to uker bare virker mye hvis dere ikke skal mye rundt. Givskud Zoo er nær og hyggelig, vært der hver gang også. Bodde i Lalandia flere ganger men også brukt Airbnb . Anonymkode: 2cee0...d24 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Altså grunnen til turene var Legoland og ikke Lalandia selv om det var et hyggelig opplegg. Kostbart da. Anonymkode: 2cee0...d24
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du sjekket ut skallerup? Vet ikke om det er show der, men det er utrolig bra. Anonymkode: b5f43...078 Det så utrolig flott ut, men en uke der kostet 20,000. Stod at alle alle andre overnattingsmuligheter var fullt.. Anonymkode: 6d935...38b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå