AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hvor handler du? Anonymkode: 196ac...d96
Bella90 Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Fretex, gjenbruksbutikker, loppemarkeder, Finn.no, facebook-grupper som selger gammel julepynt.
skreppamedleppa Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Finn og en del utenlandske nettbutikker, (du finner mye om du våger å søke og utvide ditt søke marknad til å shoppe på nett) samt loppemarked. Fretex. Her i Bergen er det en butikk som bare selger julepynt hele året, her har de også mye pynt ifra forskjellige tidsepoker. Jeg er ikke så glad i den type juletrepynt men er glad i gammeldags adventspynt (som en sjeldent får tak i nå) og da er det slike butikker jeg kiker innom
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor handler du? Anonymkode: 196ac...d96 Gjenbruksbutikken ,finn,loppemarked Anonymkode: 778ec...986
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Gjenbruk, loppemarked, osv, Noe er arv og. Anonymkode: 79531...a35
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på hva som er adventspynt? Jeg er ung og ikke vokst opp med noe som er liksom pynt til advent. Det er enten jul eller ikke jul liksom. Noen som kan vise litt eksempler og fortelle litt hva som er typisk advent? Fikk litt lyst til å kanskje pynte til advent nå ☺️ Anonymkode: 38c75...aa8
skreppamedleppa Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg må si jeg er litt nysgjerrig på hva som er adventspynt? Jeg er ung og ikke vokst opp med noe som er liksom pynt til advent. Det er enten jul eller ikke jul liksom. Noen som kan vise litt eksempler og fortelle litt hva som er typisk advent? Fikk litt lyst til å kanskje pynte til advent nå ☺️ Anonymkode: 38c75...aa8 Lilla💜 (som er sjeldent i dag) Nå får jeg meg selv en veldig rar adventstid enn jeg er vandt til. Jeg er vandt til å fjerne høstpynt lørdag før 1. advent (jeg har mye høstpynt, ca en IKEA pose+) og så vaske vinduer osv på søndagen og pynte til advent. Det blir tomt med engang høst pynten fjernes, men adventspynt skaper en tid for forventning og harmoni. Det vil si lilla lys, lilla duker, lilla pynt,adventstjenrene, lilla blomster, lilla fugler, en forventning... en atmosfære sv forventning. I år blir det ikke slik pga jobb + støttekontakt som jeg er for en annen ++++ eksamen, praksisarbeid osv . Så da har høstpynt blir tatt ned i dag, adventstjernen kommet opp ( om ikke tent), de fire lilla lysene er kommet på lysfat, jeg har strøket lilla duker og løpere. Har pyntet med lilla bånd og lilla førjulspynt, lilla i hver en krok. Min adventspynt har begynt men blir nok ikke ferdig før søndagskveld. Men dette er fort søk etter to min på pinterest (men det finnes mer presis definisjon av hva gammel adventspynt vil si.... søk det opp om du lurer. Når du får den eldre versjonen av dette da snakker vi..... Endret 14 timer siden av skreppamedleppa 3 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden Takk for svar! Jeg prøvde google, men det kom bare julepynt opp 🙄 og noen veldig anonyme oybtebilder med bare hvite lys, litt kongler og noe grønt. Innlegget ditt var supert! Anonymkode: 38c75...aa8 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Venoma Vinyl og Juletrepynt.no har begge julepynt som er retroinspirert, hver sin smak, men jeg synes de har en god del fint. Det skader ikke å ta en titt innom - kan hende du finner noe du liker der 😊 Anonymkode: ee61f...984
skreppamedleppa Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar! Jeg prøvde google, men det kom bare julepynt opp 🙄 og noen veldig anonyme oybtebilder med bare hvite lys, litt kongler og noe grønt. Innlegget ditt var supert! Anonymkode: 38c75...aa8 Going old school😅 Det finnes endel på pinterest og Instagram om en vet hva en skal søke, men det er en "dinosaur tradisjon" som er i ferd med å dø ut. Jeg er som sagt veldig nymotens ang julepynt men advent er jeg old.... veldig old og huset mitt begynner å ligne et lilla dinosaur rede men jeg elsker det💜 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå