Gå til innhold

Sykt å vurdere trekant med par i midten av 60-årene? Mann, mann, kvinne.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg bare er desperat, men har alltid vært litt binysgjerrig og merket at de tente meg. Chatter med dem på et forum.

Er det sprøtt å vurdere dette?

Anonymkode: 14226...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er under 30 ja. 

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Om du er under 30 ja. 

Nei, er straks 40.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, er straks 40.

Alder var jo litt vesentlig her. Er man 40 gjør man slikt om man vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (11 minutter siden):

Alder var jo litt vesentlig her. Er man 40 gjør man slikt om man vil. 

Joda. Bare lurer på om folk tenker man må ha issues får å bli med på noe slikt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du absolutt alt angående sex vil det være noen som synes er rart eller ekkelt. Hva så? Du er voksen nok til å avgjøre selv.

Du har vel ikke tenkt å snakke om det på neste familiemiddag?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Helt personlig synes jeg det er værre at man vurderer sex med noen over 60 enn at man har trekant. Trekant er helt normalt, ligge med gamlinger når man er i en alder hvor man kan la være er derimot litt weird

Anonymkode: 096e5...40a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Helt personlig synes jeg det er værre at man vurderer sex med noen over 60 enn at man har trekant. Trekant er helt normalt, ligge med gamlinger når man er i en alder hvor man kan la være er derimot litt weird

Anonymkode: 096e5...40a

Litt fordomsfull her? Om du tenker at utseende/ kropp/ attraktivitet uten videre følger alder, er jeg redd du tar alvorlig feil.

Det er mulig jeg trenger nye briller, men jeg ser da rimelig mange lite attraktive yngre mennesker,  i 20-30 og 40 årene. Smellfeite, lite pene eller direkte snåle.

Selvsagt finnes det mange i 60 årene som ser gamle og slitne ut, men det finnes jammen og noen attraktive damer og menn i den alderen. Nå vet jeg ingenting om det paret TS tenker på, men vil iallefall anta at de har god sexdrive og helt ok helse. 

Nå er jeg selv over 60, og vet faktisk om en dame på rundt 80 som ser aldeles smashing ut....Men hun har nok definitivt trukket det genetiske vinnerloddet. Pene døtre har hun og...

AnonymBruker
Skrevet

Er det et homofilt par? Du er dame og de to 60 åringene er menn? Bare for å snoke 😄 Jeg tror du vet best om du har "issues" eller ikke. Pleier du å tøye grenser eller teste adre ting så skjønner jeg det, men er dette ut av karakter for deg og du er usikker ville jeg tenkt meg om mer nøye. Hvorfor spør du om det er sykt? Det er dine ord 😊 Bare du vet hva du vil er jo dette helt greit det.

Anonymkode: 9b58a...921

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...