Gå til innhold

Hadde det vært trist om KG og lignende forum hadde blitt lagt ned? Hvorfor er du her?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 4fdf7...0d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg hater TikTok og andre steder hvor man bare scroller meningsløst vekk korte videoer. Bedre å prøve argumenter og krangle litt - tross alt. 

Anonymkode: 7c1ea...71e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tror mangen her inne hadde blitt ensomme da. Ikke meg personlig. 

Anonymkode: 4204e...e90

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg liker å utveksle meninger og lese andres synspunkter. Og selv om det er mange crazies på KG så slå det syke svar i diverse kommentarfelter på aviser og facebook any day. De stedene der er ormebol.

Jeg liker også å ha et enkelt sted å spørre om alle mulige råd/tips.  Her er KG gull verdt.

Anonymkode: eabb9...7c3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Migrerte over hit da vgd døde

Skrevet

Jeg er på kg som tidsfordriv på jobb.  Sjekker innom litt eller også fordi jeg er nysgjerrig på nye tråder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er her fordi jeg ikke har venner.

Anonymkode: 0aeea...fac

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt pris på at KG forsvant egentlig, det blir fort litt doomscrolling uten mål og mening. Jeg bruker forumet som tidsfordriv og prokrastinering, ikke sosial arena.

Anonymkode: 073e3...8cf

Skrevet

Jeg synes det er gøy å være her.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt interessant å lese om den enorme naiviteten til folk når det gjelder politiske og samfunnsmessige saker. 

Anonymkode: e69a1...14c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er eneste sosiale medie jeg har, men jeg hadde ikke savnet det. Synes det er labert nivå. Mye krangling og "troll". Håper egentlig at denne type anonyme forum fjernes helt. 

Anonymkode: 79fa1...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke brukt kg så mye, men brukte det en del under graviditet. Jeg hadde ekstremt mange plager og mye bekymret knyttet til dette, men fant veldig trøst i å kunne prate med andre som opplevde lignende. Ofte betrygget det mer enn det sykehuset/helsetjeneste. Mange flotte mennesker her inne 

Anonymkode: 06361...d71

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært veldig positivt for min del, samlingspunkt for giftige mennesker.

Er vel her for en form for selvskading.

Anonymkode: 3ff2e...c72

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å bli eksponert for ulike problemstillinger og dilemmaer, analysere og på en del bidrar jeg med innspill fra mitt perspektiv. Leke Klara Klok? Jeg skriver mye som anonym for å ikke bli gjenkjent, men også en del på nicket. Jeg er ikke sosial her og har knapt fått noen få pm på de over 20 år jeg har vært med (er på 3. bruker). Nåværende bruker har over 20 000 omdømmepoeng, så det er en betydelig tidsbruk her totalt. 

Anonymkode: b96bc...082

Skrevet

Nettby og andre forum ble nedlagt på et tidspunkt. Nettsteder fødes, lever og dør hen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært en lettelse om kg ble lagt ned. 

Anonymkode: af72d...440

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden lever nok videre en stund til. Det er verre stilt med for eksempel Diskusjon, som nå er på dødsleiet.

Anonymkode: 40390...542

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sparkling_Pink skrev (5 timer siden):

Nettby og andre forum ble nedlagt på et tidspunkt. Nettsteder fødes, lever og dør hen. 

Ikke bare Nettby, men også "kjempene" VG Debatt og SOL Debatt.

Dødsstøtet for VGD ble omlegging til et nytt design beregnet for folk som var 30 år yngre enn den gjennomsnittlige bruker, og hele brukermassen flyktet i samlet flokk til Fri Diskusjon, mens SOL Debatt gikk under etter 22. juli.

Så de som tror at KG er sikret et evig liv, burde være klar over at det egentlig er lite som skal til for at et forum skal kollapse; fjerner man for eksempel AnonymBruker med krav om aldersverifisering, er det over og ut for KG.

Anonymkode: 99b8a...d9e

• Nyttig 1
Skrevet

Tidsfordriv, for det meste 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...