Gå til innhold

Kvinner - Hva mener dere er en bra mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva menes med «en bra mann»? 

Anonymkode: 5225e...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En som ikke lyver, en som holder avtaler, en som ikke trenger bekreftelse fra andre når han er i forhold, en som står stødig i sine verdier og holdninger. En som ikke sår tvil. En som er lojal og åpen.

Anonymkode: 5e2dc...99c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snill, klok og skikkelig. Pålitelig og reflektert. Han bør ha litt ryggrad. Jeg liker ikke for macho menn, så han kan gjerne ha en godt utvikla omsorgsside.

Anonymkode: 5fe7b...9f3

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snill, lojal, ærlig og trofast :) 

Anonymkode: 1036b...983

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mentalt moden og reflektert. Pålitelig og ærlig. 

Anonymkode: 84431...05a

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å ikke henge deg opp i hva kvinner synes om menn, ønsker i en mann, tenker om menn. Det de skriver her  ser ut som det samme, men de betyr ulike ting for dem, og ikke minst deg. Fokuser heller på å bli den mannen du vil være - ikke den andre vil du skal være

Anonymkode: 4b1d9...66a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

At han er snill, omtenksom, empatisk, sympatisk, morsom, oppmerksom, intelligent og spennende. En mann som får tærne til å krøller seg, som min mann. :)

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er ikke en bra mann, han er en fantastisk mann. Han er smart, kunnskapsrik, reflektert, nerdete, jobber hardere enn de fleste jeg har møtt, handy, omsorgsfull, snill, lojal, står opp for seg selv og familien sin, hjelpsom, raus, både med penger og tid, sosial (men trives også godt i eget selskap), tålmodig, støttende, opptatt av at jeg skal ha det bra (både i og utenfor senga), morsom, leken og en fantastisk pappa. 

Han er ikke spesielt høy, ikke (objektivt) ekstremt kjekk selv om jeg synes han er verdens fineste. Han har ikke sixpack eller kjempestor penis. Han begynner å bli skalla, og bruker caps alt for ofte. Dette er ikke viktige ting. Faktisk ikke litt en gang. 

Jeg var en god 9'er da vi ble sammen, (nevner det bare fordi det ofte er viktig for folk som starter sånne tråder), han var en ukysset nerd og han er det beste som har skjedd meg. 

Anonymkode: 4e3ea...680

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snill og reflektert. Med de to egenskapene faller liksom det meste på plass av seg selv. 

Anonymkode: 4877d...aa9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

En som får deg til å slappe av. En du kan le med, gråte med.  En som tar ansvar, som verdsetter deg, som du liker å bruke tid sammen med. En som ser deg som en partner, som får deg til å føle seg spesiell. En som respekterer deg og dine grenser og tar ansvar for seg selv. 
En som unner deg det beste og som du unner det beste tilbake. 

Anonymkode: 01483...9fb

• Nyttig 1
Skrevet

Man kommer langt med å være snill, empatisk, kjærlig, trygg, en som får meg til å le og som er trofast. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mannen min er ikke en bra mann, han er en fantastisk mann. Han er smart, kunnskapsrik, reflektert, nerdete, jobber hardere enn de fleste jeg har møtt, handy, omsorgsfull, snill, lojal, står opp for seg selv og familien sin, hjelpsom, raus, både med penger og tid, sosial (men trives også godt i eget selskap), tålmodig, støttende, opptatt av at jeg skal ha det bra (både i og utenfor senga), morsom, leken og en fantastisk pappa. 

Han er ikke spesielt høy, ikke (objektivt) ekstremt kjekk selv om jeg synes han er verdens fineste. Han har ikke sixpack eller kjempestor penis. Han begynner å bli skalla, og bruker caps alt for ofte. Dette er ikke viktige ting. Faktisk ikke litt en gang. 

Jeg var en god 9'er da vi ble sammen, (nevner det bare fordi det ofte er viktig for folk som starter sånne tråder), han var en ukysset nerd og han er det beste som har skjedd meg. 

Anonymkode: 4e3ea...680

Siden du først har gått i denne retningen. Hvis han er så fantastisk, hvorfor var han en ukysset nerd? Og hva har det med saken å gjøre? 

Anonymkode: 4e8f8...045

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...