AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg er i 20-årene og har fått helt sinnssykt lyst på en mann som er ca. 24 år eldre enn meg. Han er gift og har barn, og han var legen min for ca. 6 mnd siden, så det skal på en måte være helt feil. Men herregud… det er noe med energien hans. Han er smart, trygg, rolig, og måten han ser meg i øynene på bare dreper meg. Jeg har ikke følt sånn lyst på lenge. Og det er ikke bare sex heller, det er noe dypere jeg ikke klarer å forklare. Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde dere? Er dette normalt? Jeg føler det vanligvis er eldre menn som blir tiltrukket av yngre kvinner – men her er det jeg som er helt obsessed med ham. Anonymkode: 59228...726
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Slapp av TS, dette er helt normal kvinnelig adferd. Anonymkode: 0dd93...3be
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden han var legen din? Altså går du ikke til ham i det ærende lenger? I hvilke situasjoner treffer du på ham nå da? Anonymkode: 3ba08...181
Missina Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden (endret) ... Endret 12 timer siden av Missina
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Det var et helt tilfeldig møte. Vi snakket bare kort og virket litt flørtete – men når man har følelser for noen, kan man jo innbille seg hva som helst. Anonymkode: 59228...726 1
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er i 20-årene og har fått helt sinnssykt lyst på en mann som er ca. 24 år eldre enn meg. Han er gift og har barn, og han var legen min for ca. 6 mnd siden, så det skal på en måte være helt feil. Men herregud… det er noe med energien hans. Han er smart, trygg, rolig, og måten han ser meg i øynene på bare dreper meg. Jeg har ikke følt sånn lyst på lenge. Og det er ikke bare sex heller, det er noe dypere jeg ikke klarer å forklare. Er det noen som har vært i en lignende situasjon? Hva gjorde dere? Er dette normalt? Jeg føler det vanligvis er eldre menn som blir tiltrukket av yngre kvinner – men her er det jeg som er helt obsessed med ham. Anonymkode: 59228...726 Jeg har opplevd dette noen ganger, og jeg skal ikke skrive om det skjedde som gift. Det får enkelte på KG til å koke😅 Jeg tror du har dannet deg noen sexfantasier, i de timene du har hatt med han. Det er ikke rart.. det er faktisk ganske normalt for en kvinne som er betatt i eldre modne menn. Jeg tror ikke "Fastlege sexfantasien" er det du tenner på, og heller ikke utrofantasien med at han er gift og har barn.. Stemmer ikke det? 🫡 Men men.. hvis det ikke bare er sex, da er du mest sannsylig forelsket🥰 Endret 2 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Vanlig å få følelser for noen som er i sånne yrker. Jeg tror ikke det er noe mer bak de følelsene. At man føler seg sett og trygg er bare menneskelige behov, det vekker noe i deg, og i ditt tilfelle var det dette. Du bruker ord som "obsessed" kanskje du vil lese litt om Limerence? Ikke at du har det, men ikke gi sånne følelser næring om du lett får sterke følelser for denne typen mennesker 😊 Anonymkode: 4d47c...295
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Hva du skal gjøre? Finn noe bedre å bruke tida på. Lever du et veldig kjedelig liv? Anonymkode: fe1c4...aa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå